3.1

693 15 8
                                    

MOLLYS PERSPEKTIV
Jag hade såå ont... Och jag var såå hungrig men det ända viktiga nu var Kelly. Jag kunde inte förlora han på något sätt igen... Jag visste exakt vad och hur vi skulle göra för att slippa alla jävla idioter och skit! Hela tiden förstörs det för oss men nu vill jag ha mitt bröllop med den jag älskar mest..! Jag vill ha tillbaka mitt liv...

Innan de andra ens hann att säga något sprang jag ner till källaren och in i rummet där jag visste att Kelly va. När han vänder sig om och ser mig så kommer han mot mig med snabba steg och omfamnar mig stort och hårt. Jag gjorde det samma innan vi möttes i en kyss.

*1 vecka senare!!

MOLLYS PERSPEKTIV
Min plan hade alla nappat på. Vi ska flytta ifrån den här sunkiga hålan och de här landet..! London here we come!
Vi har hittat en stor vit villa med fin gård några mil utanför "city" i London. Vi tyckte huset passade oss perfekt, stort fint hus, massa mark, en egen pool, och ett garage. Allt passar bra. Ett hus till mig, Kelly, Marissa, Oscar, Lisa och Louis. Vi alla skulle bo där tillsammans.

Musiken spelade i huset medan alla gick runt i och skrattade med varandra, vi packade grejer i låder och framför allt var vi tillsammans.
Det ända rummet som det var låder kvar att bära ut till en flyttbil var två låder i köket. Jag och Kelly tig varsin låda och tog oss en sista titt i huset innan vi gick ut.

Precis innan vi skulle åka så avbryter jag med "vänta jag tror jag glömde min laddare!" Jag springer in, men jag hade inte glömt något jag var bara tvungen att se mig om i huset en sista gång.
Jag kollade mot hörnet där soffan brukade stå, samma soffa som Kelly kysste mig i första gången.
Jag kollade in i sovrummet där jag och Kelly hade sex första gången.
Tårarna brände bakom ögonlocken och en ensam tår rullade ner för min kind, det kändes faktiskt lite jobbigt att lämna de här huset...
Huset var fullt av massa bra minnen, men även massor av dåliga.
Vi har bott färdigt här det vi behöver, nu är det dags att flytta vidare till London och börja från början igen.
"Molly hittar du laddaren, vi måste åka?!" Hör jag Kelly från hallen
"Jadå babe kommer nu!" Svarar jag och springer ut till hallen där Kelly ger mig en puss på pannan.

Efter flera timmars resande med flyg och bil så var vi äntligen här! En asfalterad uppfart fram till det stora vita huset. Tomten var grön och fin med något enstaka träd. Det var rena rama drömmen. Några av våra lådor var på bron när vi kom fram till huset.

-Wow, vi är verkligen här..! Säger Marissa

-Japp! Och vi är här för att stanna! Svarar Oscar och ger henne en puss.
Vi andra skrattar lite lätt innan jag sätter nyckeln i låset och vrider om.

Innanför dörren var det en stor hall som var i färgerna grått och vitt, i stort sett hela huset skiftade i dom färgerna även en del svart. Det var öppet in till ett stort och fint kök med mycket vit marmor och en köks ö. Allt var precis som vi föreställt oss och det passade oss alla perfekt.
Huset var ganska modernt men även en liten stänk av landet.? Vi gick upp för den vita trätrappan och upp mot övervåningen. När man kom upp var det en korridor. Åt höger fanns det ett "häng rum" om man säger så. En balkong ut, tv och soffa. Kanske mer som ett vardagsrum? Men det var riktigt mysigt. Dock så var det inte så mycket mer möbler än soffa och våra sängar som kommit. Vi väntade fortfarande på bord, stolar byråer osv. Men ner åt vänster i korridoren fanns det fem olika ingångar, det var ett vitt dörrvalv till två av rummen och dörrar till de andra tre. Vi hade planerat att ha datorer och förråd i de två öppna rummen och de andra rummen så skulle de vara våra sovrum. Jag och Kelly fick dörren i mitten av de här tre. Det var så ljust, stort och öppet när vi kom in till rummet. Väggarna var lite vita och silvriga med små gulddetaljer. Golvet var i grått "trä". Och som sagt fanns det inte mycket mer än sängen här än. Men det fanns även en ingång till en liten toalett från våran sovrum med ett litet badkar, toalett och handfat. Även en stor spegel som satt fast i väggen. Stora fönster i vårat sovrum och det var riktigt fin i övrigt.
På nedervåningen fanns det såklart mer än bara kök och hall. Det fanns ett litet "område/plan/yta" innan man gick ut till baksidan. Våra planer var att sätta en soffa där så man kunde mysa lite osv.
På baksidan fanns det bästa ändå. En pool, en helt egen pool. Yes!
(Bild på huset längst upp)

Under dagen så kom alla flyttlådorna. Vi var förvånade att de kommit så snabbt. Men självklart var vi glada över att de här! Det första alla började med var att packa upp och fixa till i sina rum. Jag bäddade sängen och Kelly började backa upp byrån och garderoberna. När rummet var klart var det såå fint. En stor säng som nu var fin och bäddad. En spegel bredvid den vita byrån med lite ljus uppe på och en liten växt. Sen den dubbla vita garderoben med två spegeldörrar. Lite tavlor på väggarna. Ja.. Ni förstår, ett mysigt rym precis som vi vill ha det.!

Inget kunde fan gå fel nu alltså! Vi bor i ett annat land, låångt ifrån alla andra och vi har börjat om på nytt igen. Och det kanske verkar konstigt att vi alla bor tillsammans men.. Vi alla är som en familj ju...

Hej och förlåt!
Vet att det inte kommit kapitel på länge nu... Men har haft saker att göra efter skolan och sen mycket annat runt om mig... Men vad tycker ni om kapitlet? Vad händer här näst? Kommentera och rösta så är ni bäst❤️

Kidnappad (AVSLUTAD)Where stories live. Discover now