4.3

377 6 2
                                    

MOLLYS PERSPEKTIV
Jag sitter själv. Sitter själv en bit in i skogen. Jag rotar genom mina fickor på jackan och hittar ett paket cigg. Jag tar upp en och tänder. Där satt jag. En kylig kväll, själv på en stubbe, lämnad av min man, och tårar som rinner ner för kinderna.
Hur skulle jag komma över det här? Hur!? Jag kan inte bara säga till Kim att hennes pappa dött! Han bara dog i armén? Nej.
Efter en stund och efter jag släckt ciggen hör jag hur Lisa och Marissa kom fram till mig. Dom tar in mig i en stor kram. Dom hade tydligen sett brevet och läst det. Men ingen hade sagt något till Kim eller Cas. Och jag satt länge och pratade med dom. Hur vi skulle kunna förklara för Kim och Cas, vi alla är överens om att dom inte ska höra sanningen.
Vi bestämde oss för att gå tillbaka till huset där dom andra var, det var dags för mig nu. Jag måste, jag är tvungen att gå tillbaka till Kim. Hon behöver mig som mest nu när Kelly är bort ur våra liv.

Väl tillbaka i huset så kommer Kim springandes och slänger sig upp i min famn.
-Mamma? Vad har hänt? Är pa... Är pappa okej? Frågar hon skräckslaget

-Jadå gumman! Pappa mår bra så vitt jag vet. Jag har inte hört något av han sen han åkte. Jag blev bara ledsen över det som hände dig hos Danne. Svarar jag med tåren i halsen

-Okej. Men det är lugnt mamma. Vi kommer klara oss under tiden vi väntar på att pappa kommer hem även om det tar flera år i väntan. Svarar hon och kramar om mig.
Vi gick upp till övervåningen och la oss. Efter att jag sagt godnatt till Kim och de andra går jag in i mitt och Kel... Mitt sovrum. Jag går iväg till badrummet och drar av mig kläderna innan jag kliver in i duschen där jag försöker att låta allt rinna av mig. Rinna bort. Eftersom allt är borta för mig nu. Jag torkar håret så att de bara är fuktigt med en handduk. Sen vandrade jag i bar kropp vidare till garderoben. Jag öppnade och tog på mig underkläder sen ett linne och pyjamasshorts. Jag går över till skrivbordet och trycker på datorn. Där fanns det massor av bilder från tidigare år. Men min favorit är bilden på oss när jag är gravid. Jag älskar den!

Vi har samma bild inramad stort ovanför våran säng

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Vi har samma bild inramad stort ovanför våran säng... Eller ja min säng är det väl nu antar jag men... Det finns så många min en överallt från Kelly så jag kommer aldrig kunna räkna bort han från mitt liv. Oavsett vad han säger så är inte det här det bästa för mig, jag behöver han jag är inte hel utan han.

KELLYS PERSPEKTIV
Jag har inte hört något av dom men jag antar att Molly bröt ihop. Ja, jag saknar henne och kommer alltid göra eftersom jag inte är hel utan henne. Hon är den jag älskar mest och kommer alltid att älska henne. Men för det bästa så måste både hon och jag gå vidare.
Jag kommer ganska bra överens med de andra i gruppen även om de redan varit en del bråk.
Jag tar på mig min svarta munktröja och mina svarta Adidasbyxor och går sen ner till dom andra. När jag kommer ner så är det en fest typ. Tydligen brukade dom festa när det är någon ny som kommit in i gänget. Jag tar en öl och skulle leta reda på någon människa att snacka med. Då hör jag att en tjej nån stans protesterar mot något och orden som hon säger är typ "stop, nej, sluta, ge dig, idiot"
Jag letar reda på tjejen och ser att det är Sasha. Då är det en kille som försöker att tränga sig på henne och drar i hennes kläder. Jag tar tag i killens axel och särar på han och Sasha.
-Du backa, du hör ju att hon inte vill. Säger jag med vanlig o bestämd röst mot mannen

-Håll käften o lägg dig inte i det här okej? Får jag till svar och en arg blick
Jag ställde ifrån mig ölen och slog upp han mot väggen. Han kollade ilsket på mig han greppade tag i mina axlar och knäade mig i skrevet. Jag hostade till, sen får jag en käftsmäll och ett slag i ryggen så jag dunsar ner i golvet. Eftersom jag tänkte på en massa skit redan hängde jag inte med därför lyckades han att få ner mig.
"Idiot, lär dig något nu. Nästa gång jag e på en unken jävla hora så låt mig va" mumlade han argt mot mig och gick iväg.

Jag hade lagt mig på sängen i mitt rum och låg med en påse is mot min blåtira.
Jag hör försiktiga knackningar mot rumsdörren "låt mig va" sa jag irriterat utan att veta vem de var.
Men dörren öppnades och jag sneglade dit och först va allt jag såg en snygg tjej men insåg sen att det var Sasha.
Där stog hon med sitt bruna midjelånga hår, ett U-ringat linne och ett par korta jeansshorts.

-Hur är det? Varför skyddade du mig? Frågar hon nyfiket och stänger dörren efter sig

-En jävligt dum instinkt jag har, inte att skydda dig utan... Skydda Molly och Kim.. Men skit samma jag tappade förståndet för ett par sekunder. Svarar jag tillbaka hon är påväg fram mot mig när jag kallt säger mot henne "stick innan jag gör något jag ångrar". Hon suckar som svar men lämnar sen rummet.

Ett lite längre kapitel idag, nästa kapitel blir lita kortare men absolut sista kapitalet kommer vara det längsta i hela boken. Ha de gött så länge och om ni kommit såhär långt kan ni väl lika gärna va kvar till slutet va?
Rösta och kommentera vad ni tycker så är ni bae❤️

Kidnappad (AVSLUTAD)Onde histórias criam vida. Descubra agora