1.2

1.4K 25 0
                                    

~MOLLYS PERSPEKTIV~
Att Kelly var hos William och hans gäng sög... Det ända jag kunde fokusera på var att han skulle få komma hem snart... Att han blir slagen eller vad de nu gör är inte rättvist... Han förtjänar inget av det. Han är mitt allt och jag älskar han såå mycket...
Hela natten har jag varit vaken och bara kollat rakt upp i taket. Men jag visste att jag inte skulle komma undan frukosten Marissa och Lisa ville mitt bästa och det ingår att äta då. Tyvärr..
Jag tog på mig ett par grå mjukisbyxor och ett tight linne, lite urringat och sen satt jag bara upp håret i en slarvig bulle.
Innan jag hinner in i köket så knackar det på dörren jag smyger fram och kollar vem det är. Det stog en ganska vältränad kille, lång mörkt hår markerade käkar.. På något sätt påminde han om Kelly.. Bakom han stog de två andra killar som var typ som han i kroppsform och längd. Jag går in i köket snabbt och säger till Oscar och Louis att gå och kolla vid dörren, jag antog att det gällde någonting om alla gäng som finns..
De gick iväg och man hörde att de suckade och typ svor innan de öppnade. De alla gick iväg mot ett kontor typ så de kunde prata ifred.

~OSCARS PERSPEKTIV~
-Är ni helt dum i huvudet eller? Kelly är hos William, min chef! Det vet ni att han är..! Hur kan ni vara så klantiga att heela tiden hamna i trubbel med William!? Skrek Jack ut mot oss

-Han låter oss ju inte va ifred för helvete! Och Kelly ska vara där tills ikväll sen ska vi hålla oss borta från William! Okej? Svarade jag argt tillbaka

-Ni fattar inte!? Han är min brorsa! Idag ville William att jag skulle följa me ner till källaren istället för Andreé men jag hittade på nån ursäkt eftersom jag visste vem som var där! Idioter! När jag kommer tillbaka kommer inte jag att ha något annat val än att gå ner i källaren om William säger det.! Han var aningen lugnare men mer irreterad när han svarade. Jag och Louis stog bara och kollade ner i marken, oftast brukade Kelly ta hamd om bråken muntligt så att ja.. Men de gick i alla fall och det var huvudsakaen..

~MOLLYS PERSPEKTIV~
När killarna kom så satt vi oss och åt frukost de berättade också vilka de andra var och vad de hade pratat om.. Men det ända som fastnade hos mig var att Jack han som knackade vid dörren var Kellys brorsa... Men de allra värsta var nog att jag visste att Kelly blir misshandlad och kanske även av hans brorsa.. Bara tanken får mig att vara illamåandee....

~KELLYS PERSPEKTIV~
Det kanske hade gått typ två timmar, men det kändes som en evighet... Jag är bara glad över att de inte har varit hit något mer eftersom jag var fortafande öm efter alla slag och sparkar sen innan... Även om jag var ganska van vid det efter alla år man har fått stryk genom åren även om oftast mitt gäng vamn alla fighter oftast.

Efter en stunds tänkande på vad alla de andra gjorde så kollade jag mot dörren som öppnades in kom William, Jacob och JACK!? Jag spänner mig när jag ser dom, Jack har en allvarlig blick mot mig men jag vet att han är berädd att göra vad som helst för William även om det skulle vara att döda mig.!?

-Så vill du välja vem du ska få spö av eller!? Säger William lika kaxigt som vanligt

-Ärligt? Jag börjar bli riktigt less på er nu... Så jag bryr mig inte eftersom jag ändå bara är här i typ 2-3timmar till...! Svarar jag lite trött i rösten

-Jacob, hjälp mig att hålla fast han mot väggen. Jag tänkte att Jack ska få äran att slå och sparka eftersom han missade första rundan. Okej? Sa William och kollade på de andra två töntarna som nickade.

När jag var minst berädd så fick jag en käftsmäll av Jack. Men han suckar redan där och avbryter genom att säga "kan ni inte släppa han så att han får slå tillbaka det han kan eller? De är ju inge roligt annars!?" William och Jacob släpper mig och jag ställer mig upp för att möta min bror.. De här är helt sjukt... Jag duckar när han försöker svänga en rak höger mot mig, dock känner jag i magmusklerna hur ont jag har sen innan idag fast jag försöker ändå...
Jag slår tillbaka in i hans mage och han hostar bara till en gång. Men sen hade han fått nog han tog tag i min krage och tryckte upp mig mot väggen efter det knäade han mig i magen inte bara en gång utan det tappade jag räkningen på efter det slog han i huvudet på mig så jag dunsade ner i marken. Jag kurade ihop mig samtidigt som jag hostade och försökte hitta andan igen. Att jag blödde näsblod brydde jag mig inte så mycket om.. Jag såg på Jack att han egentligen inte ville det här men han gjorde allt för "chefen William"...
Precis innan de var på väg ut så vänder sig William om och gör en finish igen... Den här gången skrek jag precis som förra gången och bara kröp ihop och kved ett tag för mig själv.

Det dröjde inte länge innan dörren öppnades igen men nu kunde jag inte blivit gladare över att se hennes ansikte, Molly..
Hon slänger sig ner på knä mot mig och börjar prata jätte snabbt typ "hur mår du" "Kelly!" "Jag är så så ledsen" "Jag älskar dig"
Jag ler svagt mot henne och kysser henne det blir en lång kyss men jag fick tyst på henne (haha)...
Strax där efter kom Oscar och Louis in i rummet dom hjälpte mig upp så jag kunde ha stöd mot dom. Och sen började vi gå ut mot bilarna igen. Jack stog vid utgången och kollade när vi gick förbi precis när vi gått typ ett steg framför Jack så vänder jag mig snabbt om och ger han den hårdaste käftsmäll som jag kunde dom sist sparkade jag han i magen innan jag vände mig mot killarna igen och vi gick mot bilarna... Molly släppte inte min hand på hela vägen hem. Det slutade med att hon somnade med hennes huvud mot min axel.

Hej hoppas ni gillar kapitlet isåfall röst och kommentera vad ni tycker😊

Kidnappad (AVSLUTAD)Where stories live. Discover now