MOLLYS PERSPEKTIV
Vi fortsatte i samtalet... För jag visste verkligen inte om jag kunde bara förlåta han och låtsats som att allt är okej..!?
-Kelly jag vet att du är ledsen, att du älskar mig och att du vill ha mig för evigt men... Just den här sidan av dig trodde jag var borta efter allt som hänt oss! Och efter att du o killarna satt i fängelset..? Men tydligen inte... Tills det blivit bättre mellan oss så... Jag tog av mig ringen runt mitt finger sen förlovningen. Jag gick ut ur rummet, påväg mot hallen, tårarna brände bakom mina ögonlock..
Ute i hallen drog jag på mina skor och min jacka tog jag med mig i farten eftersom jag hörde att Kelly kom och ropade "Molly vänta!"
Jag slängde igen dörren innan jag sprang ner för bron och sprang iväg mot skogen.. Utan att tänka så sprang jag bara, jag sprang bort från Kelly som sårat mig genom att visa den sidan av honom igen.!
Ett år har gått och nu mår jag skit igen. Jag mår precis lika dåligt som jag gjorde hela mitt uppväxt, och lika dåligt som jag mådde när Mike Forest var min kille. Jag trodde att Kelly var något annorlunda, en ny chans.! Men tydligen hade jag fel...
Jag orkade inte mer nu..! Kanske var det dags att bara avsluta allt här och nu.?
Mina steg fortsatte genom skogen och jag kom ut till klipporna, jag stog nu på samma klippa som Kelly stog på när han var tänkt att ta livet av sig. Nu stog jag här av samma anledning... Jag kollade utsikten, drog några djupa andetag, drog fingrarna genom mitt långa bruna hår och kände tårarna rinna... Och allt var för sista gången.. En vindpust svepte genom mitt hår jag vände mig med ryggen mot skogen och närmade mig kanten av klippan med små lätta steg. Äntligen kunde jag få slippa allt, bara vara fri... Sista stegen var så lätta..KELLYS PERSPEKTIV
Hjärtat slog hårdare och hårdare, jag ropade högre och högre. Men det kom inget svar... Molly var inte i gläntan, inte där jag friade... Vart fan var hon... Killarna hade tagit bilen för att kolla och Lisa o Marissa gick också på andra ställen i skogen för att leta efter henne.
Om Molly skulle vara skadad nu så skulle jag aldrig kunna förlåta mig själv för det...
Jag är så jävla korkad... Hur kunde jag? Gå tillbaka till mitt gamla beteende, min gamla stil... Hur!? Det ända jag ville nu var att se till så Molly var i säkerhet. Även om jag skulle behöva lämna henne för att hon ska må bra, skulle jag göra det... Allt för Molly Shay, den vackraste, smartaste, snällaste och roligaste tjejen i hela universum.
Utan henne hade jag fortfarande varit i gängen... Men hon räddade mig, hon ändrade mitt liv. Vi ÄR menade för varandra och jag måste hitta henne.Sista stället vi alla skulle samlas på för att leta efter Molly var vid klipporna... Jag skyndade mig snabbt genom skogen, när jag kom fram var dom andra redan där. Vi ropade och letade men såg henne ingenstans... Jag kände tårarna komma bakom ögonlocken och mitt hjärta slog fortare och fortare...
Plötsligt hör jag två höga, ljusa och skräckslagna skrik ifrån Marissa och Lisa. Oscar och Louis skyndar sig fram mot kanten där Lisa och Marissa stog. Dom stelnade till helt och omfamnade deras tjejer. Jag skyndade mig mot kanten och såg det. En bit ner där det fanns ett ställe som stack ut på klippan var det en kropp... Jag skrek högt ut i smärta och utan att tänka så...Ojoj... Vad har händer!? Kommentera gärna och rösta så är ni bäst.!
Ha det bra så hörs vi❤
YOU ARE READING
Kidnappad (AVSLUTAD)
RomanceMolly Shay lever sitt liv normalt. Men jämfört med alla andra unga tjejer i stan så är inte Molly ett dugg intresserad av Kelly Atwood, stans player. Men Kelly är inte bara en player utan tillhör också ett gäng med andra killar i stan... Och tjej ef...