~MOLLYS PERSPEKTIV~
Sen kvällen innan har Kelly låst in sig i ett av rummen nere i källaren, han har inte sagt ett ord till någon... Allt vi vet är att han stänger ut alla...
Jag försökte i flera timmar, flera gånger att få kontakt med han på något sätt... Allt jag önskar är att vara i hans armar, i hans trygga famn och få honom att känna sig lika trygg i min famn som jag är i hans... Jag ville att våran hud skulle nudda vid varandra och låta det spraka om oss när vi är nära. Vi är gjorda för varandra han är mitt allt, den jag lever för...~KELLYS PERSPEKTIV~
Även om det var jobbigt så stängde jag ut alla inklusive Molly... Jag var ganska bra efter kvällen innan... Jag försökte bara att smälta allt.. Varför hade jag gjort som jag gjorde, jag borde fattat hur rädd Molly skulle bli och låångt inom mig var jag nog själv rädd. Skadan i magen var bättre sen Oscar hade sytt ihop det även om det var ömt. Hur jag fick skadan är bara klantigt... När jag hade stuckit från festen så landade jag snett med foten när jag slängde mig över en stor stock och när jag lande så tappade jag balansen av att det gjorde ont i foten. När jag for framlänges så fick jag en kraftigare kvist som stack in i magen... Jag stannade kvar kanske i tre minuter på samma plats för att få bort magen från kvisten och samla nya krafter... Som jag sa var allt bara klantigt. Foten har klarat sig bra den är bara lite lätt svullen."Kelly... Snälla jag ber dig... Släpp in mig? Eller kom ut? Vi kan prata bara vi två.. Snälla Kelly... Jag älskar dig så mycket..." Mollys röst var så ren och så ljuvlig att lyssna på... Men jag visste inte om jag var redo för att prata med henne än. Hon skulle ta upp om att jag var tånkt att ta självmord och jag har ingen bra förklaring...
Efter mycket om och men så reser jag mig för att öppna dörren till mitt livs kärlek.. Mitt allt, vi är gjorda för varandra, hon är den jag lever för.Hennes fina ögon mötte mina och sen slänger hon sig i min famn. Jag tar ett fast grepp om henne och vi står kvar länge i kramen. Hon drar ifrån kramen och kollar in i mina ögon och säger "jag älskar dig Kelly". Jag skulle precis svara när hon pressar ihop sina läppar mot mina.
~MOLLYS PERSPEKTIV~
Jag hoppar upp i hans famn och hans händer tar fast grepp om min rumpa innan han trycker upp mig mot väggen. Det går snabbt över till grovt hångel. Men såklart sabbas vårat "moment" och Oscar ropar från övervåningen
"Ey, ni måste komma upp båda! Fort!"
Jag och Kelly suckade men skrattade ändå lite när vi sprang upp till de andra.
När vi väl kom upp så visade dom en lapp
"utan Kellys styrka har ni inte en chans"...//Ni vet vilka vi ärNär vi pratat kom vi alla fram till att vara förberedd. De trodde ju tydligen inte att Kelly skulle vara stark nog, ett bevis på att de inte känner honom..! Han blir bara argare och vill ha sin hämd.
Jag har gått och lagt mig och väntar på att Kelly ska byta om och krypa ner brevid mig i sängen. Minns inte sist som vi kunde gå och lägga oss i lugn och ro. Utan att nån ska störa eller att jag och Kelly skulle vara arga på varandra. Med tanke på vad som hänt mig med mitt ex så var Kelly en dröm... Ingen vet dock vem han var eller hur han var men han har skapat ärr på min insida som inte kommer försvinna...
Hej.... Såå dåligt och kort kapitel men ja... Skriv vad ni tycker och rösta så är ni bäst! Ska göra det jag kan för att ippdatera framöver men lovar inga dagar och datum.
Vad tror NI kommer hända nu?😊
YOU ARE READING
Kidnappad (AVSLUTAD)
RomanceMolly Shay lever sitt liv normalt. Men jämfört med alla andra unga tjejer i stan så är inte Molly ett dugg intresserad av Kelly Atwood, stans player. Men Kelly är inte bara en player utan tillhör också ett gäng med andra killar i stan... Och tjej ef...