4.0

451 9 8
                                    

KIMBERLYS PERSPEKTIV
Han, Noel släpade iväg mig nerför korridoren innan han öppnade en dörr. Jag möts av ett ganska stort rum där ända möblerna var en stor och svart säng och en grå garderob i ett hörn.
Väggarna hade mörkröda tapeter, golv och tak var svart som natten. I mitten av rummet så hängde det rep från taket och även typ kedjor och handbojor.
Jag sparkade allt jag kunde och stretade emot. Men han drog fram mig till repet där han knöt ihop mina händer ORDENTLIGT!
Jag kunde inte längre hindra mina tårar från att bara rinna som floder. Jag ville hem. I min mammas trygga famn.
Noel flinade mot mig la sitt finger under min haka och gjorde så våra blickar möttes
**varning för dirty**
"När du ändå bara ska vara här kan jag lika gärna roa mig" säger han och drar av sig sin T-shirt. Sen börjar han dra och slita av mina kläder tills jag bara stog i underkläder. Han videiga händer var överallt, smekningarna gick från mina bröst ner över magen och sen greppade tag i troskanten och drog sakta ner mina trosor tills de landade på golvet. Jag vred på mig och försökte verkligen allt för att ta mig loss men det gick inte.
Hans händer följde min kropp och Noel gick runt mig så hans bröstkorg andades nu mot min rygg. Hans händer befinner sig fortfarande på min framsida. Jag känner hur de går neråt mot mitt underliv och hur han börjar leka runt där nere. Sen drog han händerna uppåt och knäppte lös min BH. Han gick mot garderoben och hämtade mer rep och nån slags av tyngd?? Han knöt ihop mina fötter och fällde slog mig i knävecken så jag åkte ner mot golvet. Han sätter den där tyngden runt nacken på mig och satt fast den mot golvet. Jag var nu på knä, mina armar bundna på ryggen och huvudet mot golvet.
(Sitter fast som på bilden)

(Sitter fast som på bilden)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Rummet är så tyst. Det man kunde höra var mina hetsiga andetag och snyftningar. Jag kunde inte göra något åt min ställning. Noel tror jag är vid garderoben och gör något men vad vet jag inte.
Sen hoppar jag till en aning när jag känner hur hans fingertoppar drar över min rygg och ner mot rumpan. Det går rysningar genom hela mig.
Sen kommer något som fick mig att skrika rakt ut. Det var en sån hemsk smärta. Någonting hårt och stort åkte in i mitt underliv. Med tanke på att jag inte ens va de minsta våt så var det en sån outhärdlig smärta. Jag skrek och tårarna sprutade. Tack o lov så drog han ut den.
Plötsligt så vart det ett jävla liv från över våningen och jag hör hur Noel säger "Fan.!" För sig själv. Han går bort mot garderoben och lägger in grejerna igen och drar på sig sina kläder.
Han binder loss mig och drar upp mig och slänger mig i sängen. Han binder fast mina händer i sänggaveln.
Dörren slås upp och jag kunde inte blivit gladare. Jag ser mamma! Mamma sparkar Noel mellan benen och slår något i huvudet på han så att han däckar. Hon och springer fram till mig och hjälper mig loss och sen virar en filt runt mig.
"Skynda älskling, vi måste ta bakvägen. Jag förklarar allt när vi kommit hem okej?"
Jag nickar och de hjälper mig iväg.

MOLLYS PERSPEKTIV
Jag kunde inte vara gladare över att få ha Kim i mina armar igen. Vi tar oss upp på övervåningen. När ja vi kommer upp på övervåningen så ser jag något som jag verkligen inte hoppats på. Samtidigt ser jag hur Louis, Oscar, Marissa och Lisa kommer i en bil. Jag säger åt Kim att springa ut till dom. Och jag ser att killarna tar emot henne innan de kommer in.

KELLYS PERSPEKTIV
Allt jag såg var Mollys skräckslagna uttryck men jag såg nu att Kim var i säkerhet. Danne och hans gäng hade lyckats få ner mig genom att slå något i skallen på mig. Jag var på vippen att däcka ihop där men istället så snurrar det mesta för mig.
Danne hade mig på knä framför han nu. Och satt handbojor tight runt mina handleder. Jag ser att Louis och Oscar kommer in. De var precis tänkt att gå till attack, även Molly var påväg mot Dannes gäng i attack. Det är då jag känner en vass kniv mot min strupe och Danne håller mitt huvud bakåt genom att hålla i håret.
-Stanna innan jag skär halsen av han! Skriker Danne mot dom

-Du skulle aldri... Du skulle inte... Du kan inte göra så Danne för helvete! Skriker Molly tillbaka som svar.

-Inte? Säker på det.? Svarar Danne kaxigt
Jag känner hur det svider vid halsen. "NEJ!" Hör jag ett skärande skrik från Molly.

MOLLYS PERSPEKTIV
-Kelly stannar med oss. Okej? Han kommer vara en av oss eller vad säger ni andra? Säger Danne och de andra i hans gäng ställer sig bakom han och nickar. Sen kommer hon. Sascha... Så mycket hat har jag aldrig haft för en människa som henne.
"Det är okej Molly. Åk hem med Kim hon behöver dig, jag kommer bli bra" Säger Kelly till mig med ett plågande ansiktsuttryck.
Jag skakade på huvudet medan tårarna rann.
"Du hörde han. Försvinn." Säger Sascha mot mig. Men ändå står jag kvar. Jag kunde inte lämna han såhär!
Sascha går fram mot Kelly och jag ser hur hon tar sats och sparkar han i skrevet.
Kelly hostar rakt ut och typ skriker av smärtan och böjer sig framåt i kvidande ljud och rörelser.
Jag känner hur Oscar och Louis tar grepp om mig och de får släpa ut mig under tiden jag skriker och tårarna kommer i floder.

Sitter nu i bilen på väg hem med Kim men utan Kelly...
-Mamma...? När kommer pappa? Vad hände? Frågar Kim oroande
-Han kommer att komma gumman. Jag vet bara inte när. Det är okej med han. Han klarar sig, det gör han alltid. Svarar jag och svalde hårt för att inte tårarna skulle komma. Att ljuga för Kim är bland det värsta jag vet.

Halloj! Hoppas ni gillade kapitlet! Och svara gääärna på vad ni tror kommer hända och bomba även med ideér och vad ni tycker om boken så är ni bäst!❤️

Kidnappad (AVSLUTAD)Where stories live. Discover now