Mihrimah nie wiedziała co odpowiedzieć siostrze. Zdenerwowana Elmas wbiła sztylet w brzuch siostry. Ta runęła na ziemię. Elmas wybiegła z komnaty z zakrwawionym sztyletem w ręce. Spotkała sułtankę Ayse.
- Co ty robisz Elmas tutaj z zakrwawionym sztyletem w dłoni?!
- Nic.
- Jak to nic! Allahu... Moja Mihrimah.
Sułtanka pobiegła do komnaty przybranej córki. Zauważyła kobietę leżącą na podłodze z otwartą raną na brzuchu. Zawołała medyczkę. Zajęła się ona ranną sułtanką. Zabandażowała ranę i zapewniła, że za kilka dni powinna wrócić do zdrowia. Ayse ucieszyła się, że jej córka wyjdzie z tego. Wezwała do siebie Elmas i dała jej stosowną karę.
- To co zrobiłaś siostrze przekracza wszelkie granice! Chciałaś zabić siostrę! Dlatego idziemy do sułtana! Może on przemówi ci do rozsądku!
Ayse i Elmas poszły Osmana. On słysząc to nie mógł uwierzyć w czy córki.
- Niestety moja droga poniesiesz karę i to nie będzie zakaz jazdy konnej. Masz szlaban. Zostaniesz w komnacie. Nie wyjdziesz do puki ja, albo matka ci nie pozwolimy.
Elmas była zła. Strażnicy zamknęli ją w komnacie. Tymczasem co działo się Konyi? Konkubina księcia Bayazyda urodziła mu pięknego następce, tym samym stała się jego główną konkubiną. Niemowlaka nazwali Mustafa. Bayazydowi od zawsze podobało się to imię i chciał mieć syna o takim właśnie imieniu. Malec był śliczny. Z tej okazji sułtan pozwoli sułtance Ranie wyjść na wolność i zamieszkać w Konyi z synem. On sam postanowił pojechać do syna kiedy Mihrimah wydobrzeje. Minęło kilka dni. Jego córka stanęła na nogi i razem z sułtanką Ayse, sułtanem i nawet Elmas pojechała odwiedzić brata i jego nowo narodzonego synka. Wszyscy byli zachwyceni dzieckiem i gratulowali księciu Bayazydowi. Pokochali malca. Kilka dni później wrócili już do pałacu.
************************************************************************
Przepraszam za to, że tak długo nie dodawałam rozdziałów. Teraz zaczęła się szkoła i będę miała mniej czasu na pisanie. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie.
CZYTASZ
Ayse sultan
ActionKsiążka ,, Ayse sultan " różni się troszkę od moich pozostałych książek ponieważ występują tutaj bohaterowie nie historyczni,a w tamtych historyczni. Opowiada o sułtance Ayse. Córce siostry sułtana Selima IV sułtanki Beyhan oraz Ibrahima paszy (tera...