Chci aby tenhle příběh byl nějak zvláštní- jiný .Samozřejmě ,že v něčem asi bude stejný,ale prostě se u téhle story budu snažit to psát úplně podle mých představ. Nebudu přemýšlet nad tím, jestli to mám napsat takhle či onak , budu to psát podle sebe. Tak jak jsem si to vysnila.
ÚVOD-
Justin Bieber- Slavný zpěvák, který má na první pohled bezchybný život, ale to je jen pro veřejnost, ve skutečnosti má život plný depresí a nadávek. Samozřejmě má své Beliebers, ale když se v davu mezi nimi objeví jeden Hater všichni ostatní jakoby zmizeli a stál tam jen on. Není tak silný jaksi všichni myslí. Uvnitř sebe je stejný jako všichni ostatní- zranitelný 19letý kluk.
Ellie Somers – Samotářka, je jí 19 let a bydlí sama, daleko od ostatních. Už od 15 bydlí sama, protože jí umřeli rodiče. Měla bydlet u svého strýce, ale ten bydlí v New Yorku a tam ona nechtěla, domluvili se,že bude bydlet sama. Bydlí asi 30km od Stratfordu (Berte to tak že Stratford je nejbližší město). Je to celkem dost daleko ,ale jí to vyhovuje. Má velký talent na malování a zpěv.
Chci abyste si každý o jejím bydlení vymysleli vlastní představu. Já mám takovou že bydlí něco mezi chatou a domem. Není ani malý ani velký. Žije úplně sama. No úplně sama ne ,má psa Tinu. Je to ridgeback. Dům zdědila po rodičích. Je to uprostřed lesa a před domem má malé jezírko.
Ellie bude vysoká,krásná bruneta. Nebudu jí přirovnávat k nějaké osobnosti. Chci abyste si jí představili sami.
Asi za 30minut bude první kapitola. xoxo Áňa:*
ČTEŠ
Different lives
FanfictionTento příběh bude o mladé dívce ,která se bojí ukázat se veřejnosti. Změní se to? Pomůže jí v tom někdo?