Nedokážu snad ani popsat to, jak jsem se při tom polibku cítila. V břiše mi lítalo snad milion motýlů. Jsem ráda, že jsem to udělala. Ano, mám trochu strach, ale je to nic oproti tomu ,co k němu cítím. Miluju ho, nevím co bych dělala kdyby mi ublížil.
"Nad čím přemýšlíš?" Zeptal se a propletl nám prsty.
"Nad námi." Řekla jsem a usmála se.
"A k čemu si dospěla?" Zeptal se s úsměvem.
"K tomu, že tě miluju." Řekla jsem a dala mu letmou pusu.
"Já tebe víc." Řekl a pusu mi vrátil.
"Nepodíváme se na nějaký film?" Navrhl.
"Dobře, tak něco vyber a já udělám pop-corn." Řekla jsem a zvedla se.
Došla jsem do kuchyně a ze skřínky vzala pop-corn, který jsem následně dala do mikrovlnky. Za chvíli byl hotový, takže už ho stačilo jen nasypat do mísy a odnést do obýváku. Přišla jsem tam a uviděla usměvající se ho Justina. Ten jeho úsměv, bože!
"Co si vybral?" Zeptala jsem se.
"Už si viděla Believe?" Zeptal se a v jeho obličeji byly vidět obavy, ikdyž nechápu proč.
"Ještě ne." Řekla jsem.
"Tak ho dneska uvidíš."
"To je super." Vypískla jsem. Nnad mojí reakcí se jen zasmál.Sedla jsem si k němu na gauč. Propletl nám prsty a vytáhl z kapsy iPhone. Nechápavě jsem se na něj podívala a pak mi to došlo. Zapnul foťák a vyfotil nám naše propletené prsty. Nevím proč, ale tohle mě hrozně potěšilo. Vždycky jsem chtěla najít kluka, jako je on.
"Můžu?" Zeptal se a na mobilu klikl na instagram.
"Jop." Řekla jsem s úsměvem. Dal tam tu fotku a začal psát popisek. " Díky ní jsem se zase znovu našel, ona je úžasná! Love babeˇˇ" Usmála jsem se a dala mu pusu na líce.Usmál se a položil mobil na stůj před sebou.
Ten film byl úžasný. Bylo to neuvěřitelný, možná i díky tomu, že seděl vedle mě.
"Dneska budu spát doma, ale napadlo mě ,že bych si sem vzal nějaký oblečení, abych tu mohl být." Řekl a podíval se na mě.
"Dobře." Řekla jsem a usmála se. Vlastně dneska jsem se usmívala snad pořád, co to ten kluk semnou dělá? Říkala jsem si a v duchu se usmála,zase.
"Ale je ti jasný, že se mě už nikdy nezbavíš?" Řekl se smíchem.
"Pevně v to doufám." Řekla jsem.
"Tak já půjdu ať nejdu ve tmě." Řekl a já chápavě přikývla. Došli jsme ke dveřím, kde jsme se zastavili. Justin se na mě otočil a přitiskl jeho rty na ty mě. Začal s nimi pomalu pohybovat a já opakovala po něm. Přejel mi jazykem přes spodní ret, čímž si žádal přístup, který jsem mu hned umožnila. Naše jazyky hrály o převahu. Nakonec to vyhrál Justin. Když jsme se do sebe odtáhli, na jeho tváři si pohrával vítězný úšklebek.
"Vyhrál jsem." Dobíral si mě.
"V čem?" Dělala jsem blbou. Ano, nerada prohrávám.
"Mám ti to ukázat?" Zeptal se mě se zájmem.
"Asi budeš muset." Řekla jsem a párkrát zamrkala.
Ani na chvíli neváhal a znovu přitiskl své rty na ty mé. Vklouzl mi jazykem do úst a strhla se bitka našich jazyků. Za chvíli už jsme se museli odtáhnout, protože už nám došel kyslík. Tentokrát jsem vyhrála zase já.
ČTEŠ
Different lives
FanfictionTento příběh bude o mladé dívce ,která se bojí ukázat se veřejnosti. Změní se to? Pomůže jí v tom někdo?