"Zamiluje si tě"

702 33 6
                                    

"Těšíš se?"

Těším se? Jasně že ano. Bude to velká změna. 

"Hodně." Řekla jsem pravdivě.

Z kapsy jsem si vytáhla mobil a v kontaktech našla číslo na Molly. Nadechla jsem se a vytočila číslo.Po pár pípnutích to zvedla.

"Ellie?" Řekla překvapeně a ani se jí nedivím, nikdy jsem jí nevolala.

"Ahoj Molly, něco bych od tebe potřebovala." 

"Cokoliv." 

"Postarej se mi o Tinu, stěhuju se." Řekla jsem a čekala na její reakci.

"Stěhuješ?" Řekla v úžase. 

"Už nechci být sama, našla jsem si přítele. Je úžasný." Řekla jsem a věnovala Justinovi úsměv. 

"Tak to jsem moc ráda. O Tinu se samozřejmě postarám, neměj strach." Byla jsem ráda, že si jí vezme.

"Děkuju. Potom ti zavolám." Řekla jsem.

"Dobře, mám tě ráda Ellie." 

"Já tebe taky." Řekla jsem a s těmito slovy hovor ukončila.

Z pohledu JUSTINA:

Poslouchal jsem její rozhovor. Když řekla ,že si našla přítele a že je úžasný musel jsem se umát. Jsem rád, že jsem jí tady potkal. Konečně tu bude někdo ,komu se budu moct svěřit. Bude tu někdo ,kdo mě pochopí a uklidní mě. Za poslední rok a půl jsem měl docela velké problémy. A hodlám je napravit.

Za půl hodiny jsme byli na letišti. Měli jsme sice trošku zpoždění...

"Ahoj Justine." Zavolal na mě Kenny od letadla.

"Čau." Křikl jsem mu nazpět a šel ke kufru. Ellie přišla za mnou a v ruce si držela svůj Mac. Usmál jsem se na ní a postupně vyndal kufry. Podal jsem je letišťní službě a z kufru jsem si ještě vzal svůj Mac. Byli jsme sladění. Nad svou myšlenkou jsem se usmál a zabouchl kufr. Volnou rukou jsem s Ellie propletl prsty a společně jsme se vydali k letadlu. Podíval jsem se na ní a nevypadala ani moc nervózní.

"Ahoj Kenny." Řekl jsem, když už jsme byli téměř u něho. 

"Ahoj Jusso a.." 

"Ellie." Doplňila ho s úsměvem.

"Těší mě." Řekl Kenny a podal jí ruku. Pustil jsem jí. Místo toho aby si s ní potřásl rukou jí vtáhl do svého obětí. 

"Kenny, nic proti, ale- dusíš mě." Říkala trošku přiškrceně. 

"Promiň." Řekl se smíchem Kenny, když se do ní odtáhl.

"Tak jdeme." Řekl jsem a nechal před sebou projít Ellie. Nastoupili jsme do letadla a všichni jsme si sedli, teda spíš jen já a Ellie. Nevím kam se zdejchnul ten obr. Zapnuli jsme si ntb a já si zapnul webkameru. 

"Úsměv." Řekl jsem a přitiskl se k Ellie.

"Zapomeň."Řekla a svůj obličej si skryla do dlaní.

"Ale notak, zlato, jenom jednu." Řekl jsem a objal jí kolem ramen.

"Fajn." Řekla podívala se do kamery. Usmáli jsme se a já to vyfotil. Dával jsem jí pusu na tvář, chvíli jsme se líbali a já to všechno fotil. Nakonec z jedný fotky vzniklo asi dvacet.

"To je ta tvoje jedna fotka." Ukázala se smíchem na obsah složky.

Podíval jsem se na ní a nahodil puppy eyes. Věděl jsem, že to zabere! Mě prostě nikdo neodolá. Spolu jsem si prohlíželi fotky a nechali jsme si jenom 5 fotek. Poslal jsem si je do mobilu a rozhodoval se kterou z nich dám na insta. Vyhrála fotka, kde jí dávam pusu na tvář a ona se usmívá. Byla to krásná fotka. 

"Můžu?" Pořád jsem si nebyl jistý jestli jí to nebude vadit. Podal jsem jí mobil a ona mi ho vytrhla z ruky. Překvapeně jsem se na ní koukal. Asi po minutě mi ho vrátila zpátky a dál se koukala do počítáče. Podíval jsem se na mobil a viděl jsem, že přidala tu naší fotku. Napsala i popisek.':

@justinbieber and @elliesomers BIG LOVE <3

Usmál jsem se a dal jí pusu na tvář. Followl jsem si jí. 

"Jaký bude počasí v L.A.?" Zeptala se po chvíli.

"Bude tam docela teplo." Odpověděl jsem. Teskla si rukama o stehna a zvedla se. 

"Jdu se převlíct." Řekla a přešla k tašce.

Z pohledu ELLIE:

Ještě před odjezdem jsem si do tašky hodila věci na převlečení aby mi nebylo vedro. 

"Můžu jít s tebou?" Zeptal se a svůdně na mě zamrkal.

"Hmmmm, ne." Řekla jsem a vyplázla mu jazyk. 

"Kde je záchod?" Zeptala jsem se.

"Na konci chodby." 

"Děkuju." Řekla jsem a vydala se směrem k záchodům. Vešla jsem tam a zase za sebou zavřela. Oblíkla jsem si černý kalhoty s nízkým sedem a tričko přes jedno rameno.

Všechno jsem si zase vrátila zpátky do tašky a odešla za Justinem. Koukala jsem že byl na mobilu. Závislák!

"Na letišti bude čekat moje máma." Tiše zamlumlal. Jeho máma?! Já se s ní potkám?! Už dneska?!

"Tvoje máma?" 

"Jop, teďko mi to napsala." Řekl a podíval se na mě.

"Myslíš, že se jí budu líbit?" Zeptala jsem se nervózně.

"Zamiluje si tě."

Děkuju za kometáře a vote u minulé části:) Další část bude v neděli:) Kdyby chtěl někdo věnovat napište:) ILY xoxo Áňa:*

Different livesKde žijí příběhy. Začni objevovat