"Nic neříkej,jen si to pamatuj, zlomilo by mě to."
Podíval jsem se na ní a usmál se.
"Hej Ellie?" Řekl jsem a podíval se na ní.
"Hm?" Odpověděla mi a zvedla ke mě pohled.
"Mám tě rád." Řekl jsem a usmál se na ní. Úsměv mi opětovala.
Za chvíli jsme měli dojezeno. Přemýšlel jsem jestli mám jít domů, nebo jestli tu mám zůstat.
"Nad čím přemýšlíš?" Zeptala se.
"Přemýšlím, co budu dneska dělat." Řekl jsem a ušklíbl se.
"Hmmmmm, co třeba procházka?" Řekla a vstala od stolu.
"Dobrej nápad." Řekl jsem a taky se zvedl.
"Tiny!" Zavolala.
Ve vteřině se tu objevil pes, teda fena.
"Jdeme?" Zeptala se.
"Jop." Řekl jsem s úsměvem.Vyšli jsme ven a mířili do lesa.
"Jak dlouho už tady bydlíš?"
"Asi 3 nebo 4 roky."
"Proč tady?"
"Výslech?" Řekla se smíchem.
"Možná?" Řekl jsem drze.
Z pohledu ELLIE:
Šli jsme se projít. Pořád se mě na něco ptal, ale teď už je čas na mě.
"Proč jsi tady? Jsi Justin Bieber, neměl by si být na nějakém koncertě?" Zeptala jsem se.
"Nebaví mě to. Nemám na mysli fanynky,ale prostě tenhle život, nikde nejsem dýl než dva dny. Prostě jsem potřeboval pauzu. Proto jsem tady, nikdo tu není. Nikdo mě nefotí a nečeká na to,až udělám nějakou chybu. Prostě si potřebuju od ostatních odpočinout." Řekl a koukal před sebe. Říkal, že chce být sám, ale pořád chodí za mnou.
" Říkáš že chceš být sám, ale pořád chodíš za mnou, proč?" Zeptala jsem se.
" Já nevím, něčím mě přitahuješ. Nemyslím vzhledem,myslím tím, jaká si. Jsi krásná, ale to není to proč se s tebou chci bavit, chci se stebou bavit, protože si jiná než všechny ostatní. Jsi něčím zajímavá, nepadneš mi hned do náruče jako všechny ostatní." To co mi řekl mě dostalo. Začala jsem se červenat. Bože, vždycky se mi to stává.
"Awwww, ty se červenáš, to je zlatý." Řekl a usmíval se.
"To není vůbec zlatý!" Řekla jsem a zakryla si rukama obličej. Zastavili jsme se a on si stoupl předemě. Chytl mi ruce a pomalu mi je dal pryč z obličeje.
"Jsi krásná." Řekl a koukal mi do očí. Koukali jsme si do očí a ani jeden jsme nemluvili. Začal se ke mě přibližovat. Přivřela jsem oči a za chvíli jsem ucítila jeho rty na těch mých.
Omlouvám se že je tak pozdě, ale neměla jsem čas... V příští části bude takový mnší překvápko:) xoxo Áňa:*
ČTEŠ
Different lives
FanfictionTento příběh bude o mladé dívce ,která se bojí ukázat se veřejnosti. Změní se to? Pomůže jí v tom někdo?