"Nebudu tě mít rád, budu tě milovat."
Právě teď jsme seděli v čekárně a čekali jsme na výsledky testů. Už jsou to 2 dny,co nemůžu mluvit. Je to hrozný, vždycky otevřu pusu s úmyslem odpovědět a potom si vzpomenu, že to vlastně nejde.Ani si nedovedete představit,jak moc obdivuju ty lidi, kteří nemůžou mluvit třeba už od narození a stejně mají usměv na tváři.Justin tady celou dobu chodí po chodbě a je snad ještě víc nervózní než já.
"Připomínáš mi ty scénky ve filmech o těhotenství!" napsala jsem do mobilu a podala mu to.
"No tak promiň, že mám strach no!" řekl a vyhodil rukama do vzduchu.
"Jsi sladkej." napsala jsem mu.Usmívala jsem se, hádam,že tohle ho vytočí ještě víc.
"Jen chci abys byla v pořádku a ty to víš." odpověděl a sedl si vedle mě.Pusou jsem naznačila "vím" a sedla si mu na klín.Konečně se na mě za tohle ráno usmál.
"Slečna Sommersová?" ozvalo se ode dveří.Otočila jsem se za hlasem a doktor mi naznačil ať jdu dál.Chytla jsem Jay-e za ruku a vešli jsme do ordinace.
"Podle všech výsledků,v krku nemáte žádný zánět."
"Tak proč teda nemluví?" Justin ho nenechal ani domluvit.
"Podle všeho jste měla v krku infekci,která zabraňovala řeči."
"Měla?Takže už nemá?"Justin je odteď moje nová tisková mluvčí.
"Podle výsledků byste měla co nejdřív začít mluvit, může to ale trvat třeba týden.Je tu, ale asi 30% možnost,že se tak nestane.Ale s velkou pravděpodobností by mělo být vše v pořádku." takže možnost že už nebudu moc mluvit tady je,super.
"Budu potom moct zpívat?" napsala jsem do mobilu.
"Budete,ale turné na kterém teď jste, budete muset zrušit.Je mi to líto,ale jinak to nejde." odpověděl na mojí otázku a já jsem lehce přikývla.Všichni budou zklamaní.Všichni řeknou,že jsem to nezvládla.Co když mě všichni fanoušci opustí?Co když mě Justin opustí? Tolik otázek a žádná odpověď.
"Děkuji"naznačila jsem ústy a vydala se pryč z ordinace.Jedna slza přetekla přes okraj.Proč vlastně brečím?Budu s největší pravděpodobností moct mluvit,tak proč sakra brečím?! Nikdy nebude nic perfektní.Když teď to turné zruším,co když na to další,jestli teda nějaké bude, nikdo nepřijde?Turné zruším,ale budu zpívat dál,přece to teď nevzdám! Justin mi určitě pomůže,teda doufám v to.
"Ellie,zlato,počkej na mě." Křičel za mnou Justin.Jestli existuje bůh,tak prostě musím začít znovu mluvit.Musím!
Zastavila jsem se a otočila jsem se. Justin šel rychlým krokem za mnou.
"Proč si na mě nepočkala?" zeptal se zamračeně.
"Promiň"naznačila jsem. Přikývl a chytl mě za ruku. Pevně jsem mu jí stiskla a přitulila se k němu.
"Miluju tě víš to?" sklonil se a zašeptal.Usmála se a přikývla.Vůbec nám nevadilo,že stojíme uprostřed chodby v nemocnici. Vždycky jsem si tyhle okamžiky s ním užívala.
"Jdeme domů." řekl a šli jsme směrem k východu.Domů?Nemáme společný domov.Já vlastně teď bydlím v tourbusu.Když zruším turné,kam půjdu?Do starého domova?K Justinovi?
Nasedli jsme do auta, kde už na nás čekal Kenny.Seděli jsme spolu v zadu a já začala do mobilu psát:"Kam domů?"
"K nám domů." usmál se spokojeně.
"Nemáme společný domov."napsala jsem nechápavě.
"Ale budeme mít,právě ho jedeme vybrat."mrkl na mě.Jedeme ho vybrat?
"Vybrat?"
"Mám objednané prohlídky domů,nějaký si vybereš." řekl ,jakoby to skoro nic nebylo.
"Chceš semnou bydlet?"
"Nic si nepřeju víc." řekl a přitiskl si mě k sobě.
"Jsi nejlepší na světě." napsala jsem a podala mu telefon.
"Jenom díky tobě,bez tebe nejsem nic, o tom jsme se myslím,ale už přesvědčili." řekl a zasmál se.
"Tak tohle by měl být první dům,pokud se nemýlím."ozval se ze předu Kenny. Podívala jsem se ven a nemohla jsem uvěřit svým očím.Byl to dům jako z pohádky.Asi jsem se právě zamilovala.
"Máš slintat nade mnou,ne nad tím domem sakra!"zaklel Justin ze srandy.Usmála jsem se a dala mu pusu na líčko.
"Pusou na líčko to nezlepšíš." chce si hrát na uraženýho?Rukama jsem ho objala kolem krku a přitáhla si ho k sobě.Spojila jsem naše rty a cítila jsem jak se usmívá.Usmála jsem se taky a pomalu se od něj odtáhla.Zvedla jsem obočí a podívala se na něj.
"Jo,myslím,že sis to vyžehlila." zasmál se.Vystoupili jsme a u vchodu už na nás čekala nějaká žena.Mohla být tak možná o dva roky starší než já.Měla upnutou černou sukni a v ní zakasanou bílou halenku, na které měla výstřich ,až já nevím kam. Jestli si myslí,že tímhle na sebe někoho upoutá,tak Justin to nebude,to vím jistě.
"Oh,pane Bieber!"Široce se usmála na Justina a mě skoro přehlídla.
"Dobrý den."řekl odměřeně.
"Tak ráda vás poznávám!" aby ti ty umělý prsa z tý helenky nevypadly,nádhero.
"Rád bych přešel rovnou k prohlídce." řekl.
"Cokoliv si přejete,klidně i moje telefonní číslo."mrkla na něj.A já tady jako nejsem?!
"Myslím,že byste si měla tu halenku zapnout,nejlépe až ke krku,abyste pak nemusela sbírat implantáty po zemi."usmál se na ní a já se na něj spokojeně ještě víc natiskla.Ona na něj koukala s otevřenou pusou a pak poodstoupila abycho mohli projít. Usmála jsem se na ní a prošla.
"Chcete prohlídku odemě nebo to zvládnete sami?" zeptala se s pohledem zabodnutým na parkety v chodbě.
"Zvládneme to." řekl Justin a společně jsme vstoupili do obýváku. Byl prostorný,s krbem.Celý byl zařízený moderně do bílo-červené barvy. Líbilo se mi to,podle toho jak se tvářil Justin,řekla bych , že i jemu.Dal jsme šli do kuchyně,která měla stejné barvy.Měla i ostrůvek, ten jsem vždycky v kuchyňi chtěla!Justin mě tam nechal a šel se podívat dál.Všechno jsem si prohlídla a vydala se za ním.Našla jsem ho sedět za stolem v pracovně.
"Tohle chci!" řekl s úsměvem.
"Jdeme do ložnice." naťukala jsem do mobilu a ukázala mu to.Na tváři se mu objevil úšklebek.Uchylák!
Pomalu jsme šli po schodech nahoru a otevřeli první dveře,co nám přišli pod ruku.Byl to dětský pokojíček zařízený do modré barvy,byl dokonalý.Nikdy jsme s Justinem děti neřešili.
"Cameron nebo Nash." vyhrkl.Koukala jsem na něj, jako na blázna.
"Klučičí jména,které bych chtěl." řekl a já se usmála,takže by semnou chtěl děti?
"Jdem do té ložnice."zavelel a já šla za ním. Vstoupili jsme a já myslela,že jsem ve snu.Obrovská postel.Barvy sleděné do tmavě hnědé. Panebože, tady chci bydlet.Je tu balkon!Šla jsem se tam podívat. Vykročila jsem na balkon a opřela se o zábradlí.Byl to krásný výhled.Justin mě zezadu obejmul a ruce spojil na mém břiše.Je to docela výška. Do telefonu jsem napsala "Fall"
"I will catch you if you fall."
Fakt,fakt se omluvám!Doufm,že tady ještě někdo zbyl:(:) Měla jsem toho teďko moc, kvůli střední,přijmačky,vysvědčení a tak..:)Jestli je tu nějaká deváťačka,kam jdete na školu? Budu teďko přidávat častěji:) slibuju:) ILY xoxo Ann:*
ČTEŠ
Different lives
FanfictionTento příběh bude o mladé dívce ,která se bojí ukázat se veřejnosti. Změní se to? Pomůže jí v tom někdo?