"Byli jste úžasní!"

546 40 8
                                    

Tuhle část bych chtěla věnovat Luss94, která píše úžasnou story Coachella Festival, která určitě stojí za přečtení!:) :* 

"Jsi sexy!"

Vážně jsem se před chvíli nechala tak lehce porazit? Řekla bych, že ano! Ale za to můžou ty jeho oči, jinak si to nedokážu vysvětlit. 

"Už jsi převlečená?" Zeptal se Justin za mými zády.

"Hm, jop." Řekla jsem a ještě jsem si zapla zip.

"Tak jdeme na M&G." Řekl a nahodil ten svůj neodolatelnej úsměv. No, nemiluj ho.

Chytla jsem ho za ruku a propletla nám prsty. Sklonila jsem hlavu a koukala se na naše propletené prsty. Byl to úžasný pocit. Pocit, že vás má konečně někdo rád, že se o vás konečně někdo zajímá.

"Jsi úžasná!" Řekl do ticha.

"A ty dokonalý!" Řekla jsem mu a dala mu pusu na tvář.

"No kde sakra jste!" Křičel na nás Scooter na konci chodby.

"Jdu přesně na čas." Řekl Justin a podíval se na svoje hodinky. Které bohužel momentálně neměl, takže to vypadalo dost komicky.

"Jste si dávali rychlovku v šatně,ne?" Řekl uštipačně. O co mu sakra jde?

"Nezáviď." Odfrkl Justin a spolu jsme kolem něho prošli.

"Já budu támhle a ty můžeš být tady, ano?" 

"Dobře, užij si to." 

"Když tu budeš semnou, nejde to jinak."

"Tak už běž." Řekla jsem a vtiskla mu něžný polibek na rty. Miluju jeho rty.

Sedla jsem si na gauč, který tam byl. Dívala jsem se na Justina, na to jak se choval ke svým fanouškům. Některé objal, některým dal pusu na líčko, s některými si dokonce i popovídal. Je to úžasný idol. Koukala jsem se na ně, když zrovna nějaká dívka ukázala mým směrem. Justin se na mě taky podíval a ukázal ať jdu k němu. Povídala jsem se na něho vystrašeným pohledem a on se jenom usmál. Zvedla jsem se a šla k nim. Když jsem tam došla tak se na mě ta dívka doširoka usmála. Trošku jsem se bála, že mě nebudou mít rády. Přece jenom jim dalo by se říct "kradu" idola. 

"Ellie jsi úžasná,krásná no prostě dokonalá!Hrozně ráda bych se s tebou vyfotila, teda jestli by ti to nevadilo." Řekla a mile se usmála. Úsměv jsem jí oplatila.

"Ty jsi úžasná zlato, jasně že se s tebou vyfotím." Usmála jsem se na ní a společně jsme se vyfotily.

"Byla jsi skvělá." Řekl Justin a usmál se.

"Byla jsem nervózní!" Řekla jsem a na malou chvíli zavřela oči.

"Z čeho prosím tě?" Zeptal se nechápavě.

"Bála jsem se jestli na mě bude třeba zlá nebo tak." Řekla jsem popravdě.

"Nikdy bych nedovolil aby na tebe byl někdo zlý." Řekl a dal mi rychlou pusu.

"Tak já zase jdu." Řekla jsem a šla zase zpátky.

O 2 hodiny později:


"Tak jak se dneska máte?!" Zakřičel Justin do mikrofonu. Jako odezva se mu ozval velký křik.

"Jdeme na to?" 

Začal zpívat první písničku a my začali tancovat. Bylo to něco úžasnýho, už dlouho jsem se takhle necítila. Takhle to pokračovalo celý koncert. Normálně jsem byla smutná, že je konec, přitom takových koncertů ještě bude. Tenhle je ale jedinečný, protože je první. Nikdy na tyhle okamžiky nezapomenu.

"Byli jste úžasní!"

Lásky, hrozně se vám omlouvám, že jsem dlouho nepřidala a taky za tuhle kapitolu, protože jsem to odflákla, ale na další část chystám vážně velkej převrat, teda myslím, že už to bude v další části, no nechte se překvapit:) Chci vám moc poděkovat za VOTE a KOMENTÁŘE na předešlé části, moc mě to potěšilo!:) Jestli chce někdo věnovat další část stačí jen napsat:) ILY xoxo Áňa:*

Different livesKde žijí příběhy. Začni objevovat