"Nemohla"

560 49 10
                                    

"Někdy jen láska nestačí."

(Berte to tak, že už je celý STARS DANCE tour domluvený, celý to domlouvání by hrozně zdržovalo:)

Celé moje tour už je domluvené. Těším se, ne že ne, ale někdo mi tu bude chybět, i po tom všem. Mnohem radši bych byla, kdyby tu byl semnou. Můj starý Justin. Ale pomalu se smiřuju s tím, že už to nikdy nezažiju. Jeho objetí, jeho polibky, jeho celého. Hrozně mě mrzí , že to skončilo takhle. Ale já už s tím prostě nic neudělám, bohužel.

"Za deset minut musíš být v tourbuse." Křikl na mě John z vedlejšího pokoje. John je člen mojí ochranky. Je hrozně v pohodě. V tuhle chvíli je asi jediný, s kým si můžu popovídat.

"Dobře." Řekla jsem a vzala si do ruky kabelku. Všechny věci už bych měla mít uvnitř. Celé moje turné by mělo trvat něco přes rok. Pomalu jsem sešla schody a zamířila na parkoviště. Už tam stál můj černý tourbus, podobný jsme měli s Justinem. Nesmíš na něj myslet Ellie! pořád jsem si v hlavě opakovala.

"Můžeme vyrazit?" Zeptal se řidič, který zrovna nakoukl do autobusu.

"Můžeme." Potvrdila jsem a usmála se na něj. Usměv mi opětoval a zavřel dveře. Posadila jsem se na gauč a vzala do ruky svůj mobil. Najela jsem na twitter a prohlížela si nové tweety. Hned jak jsem se přihlásila všimla jsem si nového trendu: #WeHateEll! . Koukala jsem na to s otevřenou pusou. Jak se to stihli tak rychle dozvědět?! Schválně jsem najela na Justinovo profil. Měl tam spoustu nových twetů.

"Myslel jsem si , že mě milovala, ale zmílil jsem se." nebo " Všechny holky jsou stejný, chtějí jen peníze a popularitu." a ten poslední mě ranil asi ze všech nejvíc. " Hrála si na uzavřenou samotářku, přitom neměla důvod, je to jen obyčejná děvka!" Slzy mi začaly téct proudem a já je neuměla zastavit. Tohle jsem si nezasloužila! Nikdy jsem mu nic neudělala! Miluju ho! A on napíše tohle?! Silně jsem k sobě stiskla oční víčka a párkrát se z hluboka nadechla. 

Z  pohledu JUSTINA:

Před chvílí odešeli Lilové a já se šel podívat do pokoje za Ellie. Otevřel jsem dveře, ale nikde nebyla. Dokonce tady nebyly ani její věci. Kam sakra šla?! Rychlým krokem jsem se dostal ven z pokoje a běžel ke Fredovi. Klepal jsem na dveře jako splašený. Po chvíli mi otevřel.

"Nevíš kde je Ellie?!" Zeptal jsem se rovnou.

"Ani mi nelez na oči! Celý si to posral, jenom kvůli svojí blbosti! Jseš ty vůbec normální?! Uvědomuješ si vůbec co si udělal?! Ona kvůli tobě odjela!" Křičel tam po mě , ale já jsem ho vůbec nechápal.

"Co to tady kurva meleš?! Zakřičel jsem a hystericky rozhodil rukama.

"JÁ?! Víš co ?! Jdi do prdele!" Zakřičel a zabouchl mi dveře před nosem. Absolutně nechápu o čem to tady mluvil! Jak jako odjela, a proč kvůli mně?! Další holka , která mě měla jen na to aby se zviditelnila. A povedlo se jí to. Sakra, jak jsem mohl být tak blbej?! Zašel jsem zpátky do pokoje a šel na twitter. Potřeboval jsem se někomu vyzpovídat. Napsal jsem pár tweetů a dufám , že si je přečte! Mobil jsem odhodil vedle sebe a pustil televizi.

"Nová začínající hvězda vyhlásila své turné, ano slyšíte dobře, mladička Ellie Somers chystá své první turné. Ze skrytých zdrojů se nám dostala informace, že byla včera viděna, jak odchází ubrečená z hotelu, kde bydlela s jejím přítelem Justinem Bieberem. Rozešli se snad? Budeme vás dálé informovat!" Koukal jsem na fotku Ellie, jak odchází ubrečená z našeho hotelu, proč byla sakra ubrečená, jedinej, kdo by tady měl brečet jsem já, ne? Vždyť to ona mě jenom využila! Popadl jsem mobil a vytočil její číslo. Po pár pípnutích mi to zvedla.

"Somersová." Řekla rozespalým hlasem.

"Můžeš mi kurva vysvětlit, co se stalo?!" Zvedl jsem hlas.

"Já ti to mám vysvětlit?! To ty fetuješ a nazýváš mě děvkou!" Zakřičela do telefonu. Tak počkat, tohle bych jí nikdy neřekl.

"Co to tady meleš!"

"Já? Chceš to snad připomenout?! Včera jsem přišla do obýváku a viděla tě fetovat, potom si mě nazval děvkou a potom si nepřímo naznačil , že už semnou nechceš chodit, stačí to?!" Vykřikla a já poznal , že pláče. Tohle bych přece nikdy neudělal!

"Mohla by ses prosím vrátit?" Zašeptal jsem zlomeným hlasem. Všehchno ,jako by se mi najednou vybavilo, celý včerejší den, i tu "hádku" s Ell.

"Nemohla." 

Nevěřila bych, že to řeknu, ale v tomhle příběhu je Justin fakt debil :D Zatím:D je to divná část... V příštích částích by se to mělo už víc rozjet... :) Hrozně mě potěšili vaše komentáře, ikdyž byly ve většině případů výhružný, že Luss?! :D :* Ale stálo to za to!:D :* Jestli bude chtít někdo věnovat další část, stačí jen napsat:)) ILY xoxo Áňa:*

Different livesKde žijí příběhy. Začni objevovat