"Možná chci, aby ses neovládl"

498 51 13
                                    

"Nikdy"

Z pohledu ELLIE:

Nemůžu bez něho být, prostě to nejde. 

"Justine, kam teď půjdem?" Zeptala jsem se ho, když jsme odcházeli z restaurace. Neodpověděl mi.

"Hej Justine!" Zase nic.

"Zem volá Justina!" Mávala jsem mu rukama před obličejem.

"Ř-říkala jsi něco?" Zeptal se zmateně.

"Ptala jsem se kam půjdeme. Jsi v pořádku?" Udělala jsem něco špatně?

"Jsem v pořádku, jen tomu pořád ještě nemůžu uvěřit." Usmál se na mě. Úsměv jsem mu vrátila a propletla naše prsty. Když jsme přišli k jeho autu, otevřel mi dveře, abych mohla nasednout. Miluju ,když je takový. Za pár vteřin si sedl taky. Otočil se na mě a koukal mi zpříma do očí.

"Víš, moje turné už skončilo. Myslel jsem, že bychom mohli jet spolu domů?" Poslední větu protáhl do otázky.

"Nebydlíme spolu Justine. A mě navíc chybí ještě 4 měsíce tour. Nemůžu všechny ty koncerty zrušit, a ani nechci." Řekla jsem popravdě.

"Myslel jsem ke mně do Californie." 

" A co moji fanoušci?" Řekla jsem už mírně naštvaně.

"Nechci být už bez tebe." Chytl mě a ruku.

"Já taky ne." Stiskla jsem mu jí.

"Pojedu s tebou?" 

"Chceš?" Zeptala jsem se nadšeně.

"Chci být s tebou." Zakýval hlavou na souhlas. 

"Miluju tě." Řekla jsem a natáhla se k němu.

"Já tebe víc." Spojil naše rty. Tohle je ta nejlepší věc na světě, bezpochyb. 

"Jedeme ke mně?" Zeptala jsem se s jemným úsměvem.

"Jak si přejete slečno." Zasmála jsem se. Vrátila jsem se zpátky na původní místo a Justin mezitím vyjel z parkoviště. 

"Budu bydlet u tebe v tourbusu?" 

"Chtěl bys?" Mám chuť ho provokovat.

"Mmm, ani nevíš jak." Ten jeho šibalský úsměv.

"A co proto uděláš?" Jazykem jsem si přejela po spodním rtu.

"Jako první si tě odnesu do postele. Budu tě pomalu svlékat. Postupně si budu od tvých rtů dělat vlhkou cestičku až k tvému podbříšku. Moje prsty se budou v tobě pohybovat, tak, jak si to ještě nikdy nezažila. Budeš v sedmém nebi a to bude teprve začátek." Lapala jsem po dechu. Jsem vzrušená a to se ještě nic nestalo. 

"Myslím, že mi to na začátek bude stačit." Řekla jsem a položila si ruku na jeho stehno. Pomalu jsem jela rukou víš a víš. 

"Ellie nedělej to." Zašeptal.

"Proč ne?" Zakousla jsem se do rtu.

"Neovládnu se." Řekl přiškrceným hlasem.

"Možná chci ,aby ses neovládl."

Je krátka, ale nestíhám,ale příště tu scénku dokončím:P  ILY ladies xoxo Áňa:*

Different livesKde žijí příběhy. Začni objevovat