"ELL"
Absolutně jsem nevěděla, kde jsem.Slyšela jsem hlasy, ale hodně slabě. Pomalu jsem začala otevírat oči.Před sebou jsem viděla Justina a nějakého muže, kterého jsem nepoznala.
"Ell,panebože, jak ti je?!" Justin na mě hned vysypal otázky. Otevřela jsem pusu s tím, že mu odpovím, ale nevydala jsem ani hlásku. Panebože, co se to semnou děje?!
"Ell... řekni něco!" řekl zoufale. Zkusila jsem to znovu, ale nešlo to, jakto,že nemůžu mluvit?!"Začala jsem kolem sebe máchat rukama a naznačovat, že nemůžu mluvit. Justin rychle sáhl do jeho kapsy a vytáhl svůj iPhone, podal mi ho a já do poznámek začala psát:"Nemůžu mluvit, Justine, co se děje?!" podala jsem mu ho zpátky a on i ten muž si to přečetli.
"Dobrá den slečno Sommers,jsem doktor Simons, cítíte v krku nějakou bolest?" vzala jsem si zase mobil a napsala: "Ne, cítim se uplně v pořádku, nic mě nebolí." telefon jsem displejem na ně natočila.
"Dobře, takže teď vám udělám ustní výtěry a pošlu je do laboratoře, ještě prosím otevřete pusu." udělala jsem,jak chtěl a on mi tam baterkou osvítil.Začal kroutit hlavou a já se bála toho, co mi řekne.
"V krku zatím nejde poznat, jestli se jedná o nějakou infekci, která vám zabraňuje mluvit, nebo jestli jde o něco většího. Více budu vědět zítra odpoledne." Přikývla jsem a ústy naznačila "děkuji". Přikývl a Justin ho šel vyprovodit mé šatny.
"Tady máte ještě nějaké léky na podporu imunity.Zítra odpoledne vám zavolám a domluvíme se, co bude dál.Zatím nashle."
"Děkuju,nashle." řekl Justin a zavřel za ním dveře. Nechápu, proč nemůžu mluvit, proč zrovna já sakra?!
"To bude dobrý zlato." přisedl si ke mě. V ruce jsem pořád svírala jeho mobil a tak jsem začala zase psát, co jiného mi vlastně zbývá, že?
"A co když ne?"napsala jsem.
"Žádný co když,prostě bude." dal mi pusu na tvář a já se k němu přitulila. Až teď jsem si uvědomila, že jsem vlastně odpadla u prostřed koncertu, co moji fanoušci! Rychle jsem poadla mobil a napsala: "Co moji fanoušci?!" ukázala jsem mu to a on se lehce usmál.
"Ze začátku byli vyděšení, ale všude na twitteru jsou tweety o tom, že ti přejí aby ses rychle uzdravila, myslím, že jsi i v trendech." řekl a vzal si odemě svůj telefon a najel na TT. Měl pravdu, byla jsem i v trendech. Justin začal psát tweet: "#StayStrongEllie , Love u<3
Z rukou jsem vytvořila srdíčko a dala ho před něj. Usmála jsem na něj a políbila ho na rty. Zase jsem mu vzala telefon a napsala tam: "Budeš mě mít rád, ikdyž už třeba nebudu moct nikdy mluvit?" vložila jsem u ho do rukou.
"Nebudu tě mít rád, budu tě milovat."
Nestíhám lásky!:D Děkuju za VOTE a komentáře na minulé části:) Jestli bude chtít někdo venování stačí si napsat:)) Love u xx Ann:*
ČTEŠ
Different lives
Fiksi PenggemarTento příběh bude o mladé dívce ,která se bojí ukázat se veřejnosti. Změní se to? Pomůže jí v tom někdo?