"I will catch you if you fall"
Ten dům je naprosto úžasný, určitě ho musíme vzít.Prostě tohle absolutně předčilo moje očekávání. Tady bych si uměla i představit vychovávat naše děti.
"Tak co lásko,co myslíš?"koukl na mě Justin.
"Úplně perfektní, musíme ho vzít, fakt musíme!" odpověděla jsem mu přes telefon. Vlastně teďko všechno píšu přes telefon. určitě jsem se u toho psaní tvářila jako pětileté dítě,které uvidělo novou hračku.
"Skákat a tleskat rukama bys u toho nechtěla?" Zeptal se se smíchem.
"A můžu?" Napsala jsem mu jsem a chtěla to udělat.
"Lásko,pojď ke mě pojď."po čas toho si mě stáhl do objetí ,abych nemohla tleskat.
"Teď nemůžu tleskat,fakt hrozný s tebou." Napsala jsem a hraně se na něj zamračila.
"Ale miluješ mě viď?" Políbil mě na spánek.
"Úplně nejvíc!"napsala jsem a přimáčkla jsem si ho k sobě.
"Jdeme podepsat smlouvu jo?"
"To mě ale budeš pustit."napsala jsem.
"Fakt musím jo?" Udělal puppy face.
"Jako nemusíš,ale nikam se nedostanem." Ukázala jsem mu zprávu.
"Dobře teda no." pustil mě a společně jsme se vydali po schodech dolů.Dole v obýváku seděla ta nádhera, který bych nejradši vyškrábala oči,kdybych mohla.Ale samozřejmě jsem nežárlila,pfff.
"Rozhodl jste se pane Bieber?" A já tady jako nejsem nebo co?! Mrcha.
"Ano,MY jsme se rozhodli." Justin dal důraz na slovo my,dobře ji tak mrše.
"A podepíšeme smlouvu?" Ze stolu si vzala svoje desky.
"Ano,jestli by to bylo možné."
"Samozřejmě." Z desek vytáhla papíry a pero a rozložila si je na stole.
"Smlouvu už jste jednou četl,takže jestli k ni nemáte žádné výhrady,můžeme ji rovnou podepsat."
"Přejdeme rovnou k podpisu." Řekl a do rukou si vzal pero.Ta bloncka mu ukázala řádky na podpis a Justin to podepsal.
"Gratuluji,dupům je Váš!"
Tahle část stojí za nic,ale já jsem chtěla přidat aspoň něco. Teďko už mam za sebou přijímačky i s výsledky, takže budu mít hodně času,snad😂 dělal taky někdo přijímačky? Kdyžtak napište do komentů😍😄 doufám,že jste tady ještě někdo zbyl;( nějaký momenty by potěšily:) jestli někdo bude chtít věnování tak si napište,xx Ann:*
ČTEŠ
Different lives
FanfictionTento příběh bude o mladé dívce ,která se bojí ukázat se veřejnosti. Změní se to? Pomůže jí v tom někdo?