"Nech si zdát Bieber"

725 43 16
                                    

Tuhle část bych chtěla věnovat Sofi:* Příjemné čtení:)

"This is my girl!"

Právě teďko ležím na hotelovém pokoji a koukám do stropu. Jak zábavné!  Přemýšlím nad tímco se za poslední měsíc stalo. A stalo se toho docela hodně. Ale stejně si myslím, že jsem udělala dobře. Možná jsem si dřív myslela, že Justin bude jen další namyšlená hvězdička, ale opak byl pravdou. Toho kluka bych za nic nevyměnila! Možná ,že je trošku žárlivej, ale to ještě nepoznal mě. No, asi se má ještě na co těšit. Pousmála jsem se nad mojí myšlenkou a zvedla se z postele. Zrovna když jsem se chystala jít do obýváku za klukama rozrazily dveře a dovnitř vlítl Justin. 

"Půjdeme do bazénu?" Zeptal se a už se hrabal v kufru. No mám snad na výběr?

"Řekni buď ano nebo samozřejmě, jinou odpověď neberu." Řekl ještě před tím než jsem stačila něco namítnout. Čte mi myšlenky nebo co?!

"Fájn." Řekla jsem a z kufru jsem si vytáhla černé dvojdílné plavky s tyrkysové plavky přičemž vršek byl bez ramínek. Vzala jsem je do ruky  a šla do koupelny. Převlíkla jsem se a nakoukla do pokoje. Justin už tu nebyl. Z kufru jsem si ještě vytáhla krátké lehké šaty a oblíkla si je přes plavky. Vešla jsem do vstupní haly a všimla si Justina, Freda a na moje štěstí i Ryana.

"Můžem zlato?" Zeptal se Jay. Jen jsem přikývla a s Justinem si propletla prsty. Sešli jsme schody a šli jsme rovnou k hotelovému bazénu. Lehla jsem si na jedno lehátko. Po chvíli jsem si všimla vedle mě Jusse. 

"Jdeš semnou do vody?" Zeptal se a nahodil ten jeho úsměv ála "Já vím, že jsem sexy a nejde mi odolat." Nad mým přirovnáním jsem se trošku uchechla. 

"Jop." Řekla jsem nakonec a zvedla se z lehátka. Justin šel napřed. No napřed, byl asi 2 metry odemě. Svlíkla jsem si šaty a hodila je na lehátko. Došla jsem až k Justinovi a všimla si jak se na mě kouká. Vypadal, že skoro nedýchal. Stoupla jsem si na špičky abych se dostala na úroveň jeho hlavy.

"Už si mě viděl nahou, ale stejně si pořád vykolejený." Zašeptala jsem mu do ucha a odtáhla se. 

"Co- jo- no-já." Nemohl ze sebe dostat kloudnou větu. 

"Tak jdeme?" Snažil se to najednou zakecat. Zasmála jsem se a chytla ho za ruku. Společně jsme začali utíkat a skočili jsme do vody. Vynořila jsem se, ale Justin nikde nebyl. Rrozhlížela jsem se kolem sebe a najednou jsem na svém pase ucítila ruce. Otočila jsem se s domněním, že je to Justin, ale nebyl.

"Dej.Ze.Mně.Ty. Svoje.Špinavý.Ruce. Pryč." Řekla jsem a kladla důraz na každé své slovo.

"Proč bych to dělal?" Povýšenecky se zeptal. 

"Abych od tebe náhodou něco nechytla." Řekla jsem a Ryan zůstal jen zaraženě koukat. Fajn, 1:0 pro mě.

"Okamžitě z ní ty ruce sundej!" Slyšela jsem vedle sebe zavrčet Justina. No, že mu to trvalo. Ryan hned svoje ruce stáhl k tělu, za což jsem byla v tu chvíli nesmírně ráda.

"Ještě jednou a už si nikdy nezapícháš." Řekl Justin a snad ani nemrkal. Vypadalo to jako kdyby do něho vypaloval díry.

"Já-no-jasně, už musím jít." Vykoktal se a rychle vylezl z bazénu.

"Jestli to udělá ještě jednou , tak o ty ruce přijde." Zasyčel Justin. Kdybych řekla, že mě nepotěšilo to jak se o mě staral, lhala bych. Bylo to roztomilý. 

" Miluju tě, víš to?" Řekla jsem a ruce mu propletla za krkem. Cítila jsem jak mi rukama stiskl zadek. Vzala jsem to jako signál a svoje nohy obmotalo okolo jeho pasu.

"Já tebe víc, víš to že jo?" Řekl s úsměvem u kterýho jsem měla pocit, že se roztopim. Přitáhla jsem si ho blíž a spojila naše rty. Jazykem jsem mu vklouzla do vnitř a začala se hra o převahu. Párkrát jsem se trošku víc promrvila nacož Justin zavzdychal. Něco mě začalo tlačit u zadku. Chvíli mi trvalo než mi to došlo. Odtrhla jsem se od Justina a překvapeně se na něj podívala. On se zatím tím snažil tvářit jako to největší neviňátko.

"No co, víš jak si v těch plavkách sexy? A ještě k tomu ty pohyby?" Říkal to tak jako by to vlastně bylo kvůli mě. No ono to vlastně je kvůli mě, ale tak to nevadí.

"A co s tím budeš dělat?" Zeptala jsem se a provokačně nadzvihla obočí.

"No, myslel jsem, že by si mi v tom mohla pomoct." Řekl provokačně. Chce si hrát? Fajn, má to mít.

"A to jako jak?" Zašeptala jsem a zase se trošku promrvila. Zavzdychal mi u ucha. Spokojeně jsem se usmála. Slezla jsem z něho a dívala se na jeho překvapený obličej.

"Zrovna mě napadlo, že bych si mohla dojít pro něco k pití, půjdeš semnou?" Řekla jsem a naklonila hlavu na jednu stranu. Svůj zrak jsem přemístila pod vodu na teď už velkou bouly v plavkách. 

Z pohledu JUSTINA:

Ona si  snad ze mě dělá srandu. Nejdřív ty plavky a pak tohle. Vážně by mě zajímalo, jak se ted dostanu ven z vody. No dostat se ven, by zas až takovej problém nebyl, ale ty pohledy ostatních bych asi nedal. 

"Nenecháš mě tady, že ne?" Zeptal jsem se a svým pohledem jí přímo prosil.

"No, víš teďko mi nějak vyschlo v krku, asi se půjdu napít." Řekla a usmála se. Počkej,za tohle mi ještě zaplatíš.

"Nenávidím tě." 

"Omyl, miluješ mě." Řekla a vítězně se usmála.

"Prosím." Zakňučel jsem.

"A co mám jako dělat?" Zeptala se a zakroutila hlavou.

"Já nevím, půjdeš nějak předemnou aby to nešlo vidět." Řekl jsem už napůl zoufale. Vážně, poslední co potřebuju je aby moje přirození bylo ve všech novinách.

"Fajn." 

"Ale budu to mít u tebe." řekla a zůžila na mě oči.

"Ale vždyť za to můžeš ty." Řekl jsem a přitom rozhodil rukama.

"Fajn, tak já si jdu pro to pití." Řekla a otočila se. Chytl jsem jí za ruku.

"Jojo dobře, budeš to mít u mě." Řekl jsem a začal kývat hlavou na souhlas. Ellie se zasmála a spolu jsme vyšli z bazenů. Byl jsem na ní nalepený, jak jen to šlo. Vypadalo to asi trošku divně, ale pořád lepší než abych šel sám. Vešli jsme spolu do apartmánu a Ellie šla do našeho pokoje. Přilepil jsem se na ní ze zadu a zašeptal.

"Nechceš mi pomoct?" 

"Nech si zdát Bieber." 

JE NUDNÁ! -_- Chci vám poděkovat za VOTE a KOMENTÁŘE na minulý části!:) Teďko je to trošku nudný ale na další části planuju takový menší vzrůšo, vlastně velký vzrůšo:DDD No nechte se překvapit:* Kdyby zase někdo chtěl věnování, stačí napsal:) ILY ladies (a Maty:3) xoxo Annie:*

Different livesKde žijí příběhy. Začni objevovat