Tuhle část bych chtěla věnovat Verče :3 <3
"Nemáš čistý svědomí."
"Bože ty jsi debil!" Řekla jsem a snažila se popadnout dech. Ano, hrozně se lekám a tenhle debil mi to ještě dělá schválně!
"To už jsem slyšel." Řekl a já viděla jak obrátil oči v sloup.
"Jdeme dolů?" Zeptala jsem se, když jsem se uklidnila.
"Jop." Řekl s úsměvem a propletl nám prsty. Usmála jsem se.
Došli jsme do kuchyně a uviděli Pattie sedět za stolem.
"Co jste tam dělali tak dlouho?" Zeptala se nás. Jsem zvědavá co jí Justin řekne,protože já výmluvu mám.
"Obdivovala jsem plakáty co má Justin v pokoji, vážně originální." Řekla jsem se smíchem. Taky se zasmála.
"Já jsem byl v koupelně." Řekl Justin a vypadal docela nervózně.
"Co si dělal tak dlouho v koupelně panebože?" Zeptala se Pattie nechápavě. Měla jsem co dělat, abych tam nevybouchla smíchy.
" To je výslech nebo co?!" Řekl Justin a radši rychle odešel do obýváku. Kdyby jste viděli jeho obličej. Přiložit k němu rojče, nebudete vědět ,kdo je kdo.
"Je hrozně výbušný." Řekla jsem a pokroutila hlavou.
"To mi povídej." Řekla a šla k lince.
"Jdu se za ním mrknout." Řekla jsem a šla do obýváku.
Justin seděl sám na gauči a koukal na telku. Sedla jsem s k němu.
"No Jay-i, co si dělal tak dlouho v koupelně?" Dobírala jsem si ho.
"Chceš si to zopakovat nebo co?" Ušklíbl se na mě.
"A ty?" Zeptala jsem se ho provokačně.
"Neměl bych s tím problém." Řekl a usmíval se.
"Nech si zdát." Řekla jsem a cmukla na něho. Jen nademnou pokroutil hlavou a dál se věnnoval televizi.
"Kdy pojedeme?" Zeptala jsem se a dívala se na jeho profil obličeje.
" Za půl hodiny." Řekl, ale nepodíval se na mě.
"Co, to už?" Zeptala jsem se překvapeně.
"Jop, večer mám první koncert." Řekl a já vyvalila oči.
"A kde?"
"Miami." Řekl a konečně se na mě podíval.
"Dneska bych tě chtěl představit Bieber teamu. Jestli budeš chtít, jestli budeš chtít mohla by si už přístí koncert tancovat s nima." Řekl a usmál se.
"Co když nebudu dost dobrá?" Zeptala jsem se a obličej zformovala do divné grimasy.
"Proč o sobě tolik pochybuješ?" Zeptal se a smutně se na mě podíval.
"Já nevím, 5 let jsem kromě tebe před nikým netancovala. Dřív jsem se nestyděla, ale prostě skoro 5 let je dlouhá doba." Řekla jsem a sedla si mu na klín.
"Já jsem tě viděl tancovat, řekl bych ti kdyby se mi to nelíbilo. Víš ,že mi můžeš věřit." Řekl a dal mi pusu na líčko. Usmála jsem se na něj. Hlavu jsem si dala na jeho rameno a on okolo mě obmotal ruce. Byl to skvělí pocit. Pocit ,že vás někdo má rád.
"Miluju tě." Zamrmlala jsem mu do krku.
"Já tebe víc." Řekl a já poznala že se usmívá.
"Je čas vyrazit." Ve dveřích se objevil Kenny.Neříkal náhodou půl hodiny? Neochotně jsem se zvedla a počkala na Justina. Hned jak jsme vešli do chodby se na nás vrhli prcci. Jaxon se mu hodil okolo krku a já ho stiskla.
ČTEŠ
Different lives
FanficTento příběh bude o mladé dívce ,která se bojí ukázat se veřejnosti. Změní se to? Pomůže jí v tom někdo?