"Slavný pár viděn opět spolu"

459 45 18
                                    

"Možná chci, aby ses neovládl."

"Elli dej tu ruku pryč!" Wohou, a co proto uděláš chlapče?

"A když ne?" Ráda provokuju.

"Zastavím tamhle na tom odpočívadle a ošukám tě tak, že nebudeš ani moc chodit!" Kde se to v něm jenom bere? Jestli jsem předtím byla nadržená, tak je to nic oproti tomu, co jsem teď.

"Řekni mi jeden jedinej důvod, proč to neuděláš?" Řekla jsem svůdně a svojí rukou stiskla jeho pýchu.Dneska tady budu velet já, takže s tím, že nebudu moct chodit máš smůlu.

"Fajn, řekla sis o to." No uvídíme, říkala jsemv duchu.Vypnul motor. Posunul si sedačku, co nejvíc do zadu a šibalsky se na mě usmál. Nohu jsem si přehodila přes jeho pas, takže jsem na něm seděla obkročmo. 

"Dneska budeš nahoře?" Zeptal se a neskrýval svoje nadšení.

"Cokoliv chceš." Přitiskla jsem se na jeho rty. Bože, jak mi tohle chybělo. 

Z pohledu JUSTINA:

Seděla na mě a já už cítil svého kamaráda v pozoru. Nojo,3 měsíce bez sexu dělají divy. Nenasytně jsem drtil její rty, mezitím, co jsem jí vyhrnoval šaty. Na chvíli jsme se museli od sebe oddělit,abych jí je mohl přetáhnout přes hlavu. Odhodil jsem je na zadní sedačky a ve svých rukou stiskl její prsa. Vzdychla mi do úst. Prsty jsem zahákl o zapínání její podprsenky a jední pohybem ji rozepl. Cítil jsem její ruce u zapínání svých kalhot. Jedním pohybem uvolnila knoflík a já si je stáhl ke kotníkům. S boxerkami to nebylo jinak. 

"Dneska bez předehry." Řekla mezi polibky. Jak chce. Roztrhl jsem jí kalhotky, nacož nesouhlasně zavrčela. Posunula se ke mě blíž a chytla můj penis do ruky. Potichu jsem vzdychl. Nasměrovala ho na svůj vchod a tvrdě dosedla. Oba jsme vzdychli. Tohle je ten nejlepší pocit na světě. Začala se pomalu nadzvedávat. Rukama jsem drtil její boky. Měla zakloněnou hlavu a já se kochal pohledem na ní. 

"Jsi nejlepší." Řekl jsem skoro bez dechu.

"Já vím." Dravě se mi přisála na rty. Přidávala na tempu a já cítil, že už zbývá jen málo k mému vrcholu.

"Přidej." Zavzdychal jsem. Jako na povel přidala na rychlosti a já myslel, že za chvíli expoluduju.

"Justine!" Vykřikla.

"Panebože!" Dosáhla svého vrcholu, ale nepřestávala, kvůli mě.

"Ještě kousek babe." Řekl jsem a stiskl její boky.

"Udělej se pro mě." Zašeptala a zkousla mi ušní lalůček.S těmito slovy jsem dosáhl svého vrchou a Ell si unaveně lehla na mou hruď. Nejlepší sex v mém životě a taky poprvý v autě.

"Můj první sex v autě." Přiznal jsem.

"Všechno je jednou poprvé." Ušklíbla se. Pomalu si sedla na místo spolujezdce a ze zadu si vzala svoje šaty.

"Roztrhl jsi mi moje oblíbený kalhotky." Zakňučela. Zasmál jsem se.

"Ale stálo to za to ne?" Ušklíbl jsem se.

"To jo." Mrkla na mě. Natáhl jsem si kalhoty a pomalu vyjel zpátky na selnici.

"Jsem po dnešku docela unavenej, nevíš proč?" Řekl jsem se smíchem.

"Netuším, moc jsme toho nedělali, jen vězení, večeře, usmiřování, sex." Zasmála se.

"Prostě běžnej den." Řekl jsem na souhlas.

"Jep." Přitakala. Jeli jsme ještě tak deset minut. Zastavil jsem kousek od jejího tourbusu. Vystoupil jsem z auta a šel jí otevřít dveře.

"Ooo, gentleman." Řekla se smíchem.

"Co bych pro svou nejlepší přítelkyni neudělal." Usmál jsem se.

"Awwwww, jsi roztomilej." Dala mi letmou pusu a propletla nám prsty.

"Vítej v mém království." Otevřela dveře od tourbusu.

"Děkuji princezno." Uklonil jsem se,nacož se zasmála.

"Půjdu si dám sprchu, ložnice je támhle." Ukázala prstem na dveře naproti nám.

"Já půjdu asi až ráno." Usmál jsem se na ní. Úsměv mi vrátila a zalezla do koupelny. Sako jsem si pověsil na menší věšák a vydal se do ložnice. Nemám tady žádný čistý oblečení. Do zítřka to nějak vydřžím. Svlíkl jsem se do boxerek a zalezl do postele. Wau, má tady i telku. Drapl jsem ovladač a zapl jí. 

"Slavný pár viděn opět spolu."

Chtěla bych vám moc poděkovat za 30 VOTES na minulé čásdti, nikdy jsem neměla ještě víc votes, víte jak moc mě to potěšilo?! <3 Část věnuju svojí perverzní lásce;* xoxo Áňa:*

Different livesKde žijí příběhy. Začni objevovat