"This is my girl"

692 39 10
                                    

"Budeš moje OLLG?"

Zeptal jsem se jí a ona začala přikyvovat. Vzal jsem jí za ruku a dovedl jí ke křeslu kam se měla posadit. Začal jsem zpívat a tancovat. Užíval jsem si to. Tenhle koncert byl vyjimečný. A nebylo to jen kvůli Ell. Byl jsem hrdý na svoje Beliebers za to jak jí přijali. Samozřejmě ,že se tu najdou i tací, kteří jí budou nadávat a přát jí bůh ví co. 

" Tvé jméno zlato?" Zeptal jsem se na konci písničky. Zasmála se.

"Ellie." Řekla a zvedla se ze stoličky.

"Dámy a pánové potlesk pro Ellie!" Řekl jsem do mikrofonu. Za boky jsem si Ellie přitáhl blíž a silně jí obejmul.

"Miluju tě." Zašeptala. Byl to úžasný pocit, to slyšet. 

"Já tebe víc." Řekl jsem jí nazpět a ruka v ruce jsme odcházeli do zákulisí. Usmál jsem se na ní a šel zpátky na podium.

Z pohledu ELLIE:

Bylo to úžasný. Místama jsem měla slzy na krajíčku. Bála jsem se sice toho jak mě přijmou, ale to co udělali mi vyrazilo dech. Vůbec jsem nečekala, že mě takhle přijmou. Ale jsem za to moc ráda. Sledovala jsem ze zákulisí zbytek koncertu. Celou dobu jsem na tváři měla takový ten blbý, zamilovaný usměv. No vážně kdyby tam na mě někdo koukal ,měl by docela dobrou zábavu. 

Koncert skončil a já jsem šla ven před halu. 

"Tam je Justinova holka!" Slyšela jsem jak někdo křičí. Pak ani nevím jak ,ale stálo kolem mě asi 20 holek.

"Jsi to ty?" Zeptala se jedna menší blondýnka.

"Jop." Řekla jsem a čekala na jejich reakci. Asi jsem si měla zakrýt uši, protože hned jak jsem to řekla spustily hrozný řev. 

"Vyfotíš se semnou?" Zeptala se mě ta blondýnka. Přikývla jsem a ona si připravila mobil. Vyfotila nás a objala mě. Objetí jsem jí opětovala. 

"Zlato?" Slyšela jsem Justina ale přes ten dav nešel vidět. Teď už jsem reagovala rychle a stihla si zakrýt uši. Kdyby jste je slyšely! Justin se prodral ke mě. 

"Ahoj." Řekla jsem dost nahlas aby mě slyšel. 

"Justina vyfotíš se s námi?" Zeptaly se a Jay přikývl. Většinou jsem je fotila já. Asi za půl hodiny se s ním všichny vyfotily a my mohli jít.

"Ten koncert byl úžasnej." Řekla jsem mu a dala mu pusu na líčko.

"Díky tobě." Řekl a umál se tím jeho úsměvem alá jsem prostě neodolatelnej!

"Zase lžeš." Řekla jsem se smíchem.

"Já? Já jsem ti snad někdy lhal?" Zeptal se a falešně zalapal po dechu. 

"Vždycky." Řekla jsem mu a vyplázla na něho jazyk. Chytl se za srdce a dělal že ho to hrozně bolí. Bouchla jsem ho do ramene a pořád se smála.

"Au." Řekl a zafňukal.

"Kde pak tě to bolí?" Zeptala jsem se.

"Tady." Řekl a ukázal na svou ruku.

"Ale když mi dáš pusu tak to bude určitě lepší." Řekl a našpulil rty. Dala jsem mu letmou pusu a on se na mě zamračil.

"To nebyla pusa!" Řekl a znova našpulil rty. Za zátylek jsem si ho přitáhla blíž a přisála se mu na rty. Jazykem jsem se probojovala do jeho úst, kde jsme hráli o převahu. Nechápu, že to vždycky vyhraje.

Different livesKde žijí příběhy. Začni objevovat