"Jsi sexy"

653 46 11
                                    

Tuhle část bych chtěla věnovat svojí lásce:* protože miluju její komentáře:* ILY Sof:**

"Chci pusu!"


Ani vteřinu jsem neváhala a za zátylek si ho přitáhla k sobě. Začal rty pomalu pohybovat  a já se snažila jeho pohyby opakovat. Naše rty do sebe zapadly jak puzzle. Zase jsem měla ten úžasný pocit v břiše. On je prostě dokonalý, jen při těm mám tyhle pocity. Abych pravdu řekla, spaní bylo to poslední na co jsem zrovna teďko myslela. Ikdyž jsem stále pociťovala značnou unávu. A řekla bych, že Justin po tom celém dnu nahrávání taky. Až teď mi došlo , že večer bude mít koncert, z čehož pro mě vyplývá , že budu mít moje první vystoupení. Začínám být trošku nervózní. Odtáhla jsem se od Justina a ten se na mě nechápavě, ale i smutně podíval.

"Děje se něco, babe?" Zeptal se a zahleděl se mi do očí. 

"Ne, jenom začínám být trošku nervózní." Řekla jsem a stydlivě se usmála.

"Nemáš se čeho bát, je to úplně v pohodě, uvidíš, že si to nakonec budeš ještě užívat." Řekl a dal mi pusu na čelo.

"Tak fajn." Řekla jsem a usmála se.

"Kdy ,že to vlastně začíná?"

"Za 3 hodiny, ale musíme jet už teď, musím se připravit na Meet and Great." Řekl a pomohl mi vstát.

"Dobře, ale neslíbil si mi náhodou, že mě odneseš?" Zeptala jsem se a zatvářila se naoko uraženě.

"Oh, promiňte madam, já zapomněl." Řekl a uklonil se, bože to je šašek. Hned, jak skončil se svým předváděním, jsem ucítila jeho ruce na svých nohou a na zádech. Zvedl mě a nesl mě jako princeznu. 

"Miluju tě." Řekla jsem mu a dala mu pusu na líčko. Usmál se a já jsem mohla vidět jeho malé roztomilé ďolíčky, které se mu na tváři vyrýsovaly. 

"Já tebe víc." Řekl a na chvíli se na mě podíval. 

"Ne." Řekla jsem mu odhodlaně.

"Ale jo." Řekl a koukal na cestu.

"Ne." Zase jsem řekla.

"Nebudu se s tebou hádat." Řekl, zasmál se a já s ním.

Kenny nám otevřel dveře ven ze studia a Justin vyšel na ulici. 

"Já už to dojdu." Řekla jsem a chtěla jsem ,aby mě položil na zem.

"Slíbil jsem ti, že tě odnesu, tak si to užívej." Řekl a zasmál se. Jemně jsem se usmála. Najednou se na nás sesypalo asi 15 fotografů. Hlavu jsem si schovala do záhybu Justinova krku.  Za chvíli jsme byli u auta, do kterého mě Justin následně posadil. Posunala jsem se na sedačku k oknu, aby si mohl sednout i Jay.

"Jay-i?" Zeptala jsem se po chvíli jízdy.

"No zlato?" Řekl a podíval se na mě.

"Nestydíš se za mě?" Zeptala jsem se ho, ani nevím, jak mě napadla zrovna tahle otázka. 

"Jasně že ne!" Řekl a nahl se ke mně. Usmála jsem se a spojila naše rty. Užasný pocit.

"Jsme tady." Řekl nám řidič ze předu a my pomalu vystoupili. Justin nám propletl prsty a společně jsme se vydali do haly. 

"Půjdeš semnou na M&G ? " Zeptal se Juss a přitom se rozhlížel všude možně po hale.

"A chceš?" Zeptala jsem se provokačně.

"Hmmmmm, jop." Řekl a protáhl to "p".

"Tak jo." Řekla jsem a usmála se. Nedávno jsem zjistila, že se v jeho přítomnosti pořád jen usmívám.

Different livesKde žijí příběhy. Začni objevovat