"Těšíš se?"

720 35 6
                                    

Tuhle část bych chtěla věnovat Sofi, jsi úžasná:) Příjemné čtení:)

"Byla jsi úžasná!"

"Ty taky."

Ani nevím, kde se tohle ve mně vzalo. Ale nelituju toho. Tohle byla asi ta nejlepší sprcha mého života. A to nekecám.

Obmotala jsem si kolem těla ručník a Jay udělal to samé. Stála jsem před zrcadlem a rozčesávala si svoje mokré vlasy. Viděla jsem v odrazu Justina jak si stoupl za mě. Sehnul se a přisál se mi na krk. Trošku jsem zasyčela protože se dotkl svého díla. Koukala jsem na něj v odrazu zrcadla a přemýšlela nad tím co se stalo za posledních 14 dní. No stalo se toho hodně. Nelituju toho, ale nějaké ty pochybu tu budou vždycky. Justin se odtáhl od mého krku a položil si hlavu na moje rameno. Ruce měl propletené na mém břiše a já si užívala tenhle moment. Bylo to jako z filmu. 

"Jsi krásná." Složil mi kompliment a já se začala červenat. Co to semnou dělá?!

"Ty se červenáš!" Řekl s neskrývaným usměvem. 

"Ne!" Vyhrkla jsem až moc rychle. Se smíchem nademnou pokroutil hlavou a otočil se mě čelem k sobě. Opřeli jsme si o sebe čela a navzájem si hleděli do očí.

"Miluju tě." Řekl.

"Miluju tě." Zopakovala jsem.

"Jdeme si lehnout?" Řekl a chytl mě za ruce. Jen jsem přikývla a spolu jsme se vybrali do pokoje. Otevřela jsem skříň a vybrala si z ní tílko a kalhotky. Je mi nějak jedno v čem spím, hlavně že spím. Oblíkla jsem si to mezitím co se  Justin oblíkal v koupelně. Lehla jsem si do postele a po chvíli jsem cítila, jak se prohla postel pod něčí vahou. Ucítila jsem ruku na svém břiše a následně se Justinovo tělo celé přilepilo na to moje. Byl to úžasný pocit. Byl to takový ten pocit, kdy cítíte ,že už na to nejste sama a to je k nezaplacení.

"Dobrou noc." Řekl a vtiskl mi polibek do vlasů.

"Dobrou noc." Zopakovala jsem a propletla si s ním prsty. Ani nevím jak ale usnula jsem. 

Asi ve 3 hodiny ráno jsem se zbudila a už znova nemohla usnout. Koukala jsem se na protější zeď a poslouchala Justinův tlukot srdce. Znova jsem se podívala na hodiny a zjistila že už jsou 4 hodiny.Počkat! Nemáme být čistě náhodou v půl páte na letišti?! To nemáme šanci sthihnout.

"Justine vstávej!" Začala jsem do něj šťouchat.

"Ještě pět minut zlatko." Řekl a otočil se na druhý bok.

"Justine, zaspali jsme!" Řekla jsem.

"Co že jsme?!" Vyletěl z postele jako raketa.

"Jsou 4 hodiny." Řekla jsem a taky jsem vylezla z postele. Tak trošku jsem počítala s tím ,že budu mít ráno trochu času, takže jsem balení nechala na ráno.

"Zapomněl jsem nařídit budíka." Řekl a rukou si promnul oči.

"Co uděláme s Tinou?" Zeptala jsem se ho. Vůbec mi to nedošlo. 

"Sebou jí vzít nemůžeme." Řekl a začal přemýšlet.

"Nechám jí tu Molly." Řekla jsem a natáhla se pro telefon na stůj.

"Molly?" Zeptal se nechápavě.

"Jop, je to moje kamarádka." Řekla jsem nacož on jen kývl. Začala jsem se oblíkat. Vzala jsem si na sebe černý one piece(Ten overal co někdy nosí Juss:) V koupelně jsem si rozčesala vlasy a nechala je tak. Na oči jsem si dala řasenku a šla zpátky do pokoje. Z pod postele jsem vytáhla svůj velký kufr a začala do něj házet věci ze skříně. Dávala jsem tam všechno ,co mi přišlo pod ruku. Musím si ale ještě nechat místo na boty. Dala jsem do kufry i pár bejsek a jednu černou supra si nechala venku. Nakonec jsem si na boty musela vzít ještě jeden kufr. No co? Jsem holka potřebuju toho hodně! Poslední jsem do kufru dala kosmetiku a zazipovala ho. Dala jsem ho ke dveřím a s menším kufrem šla dolů pro boty. Ani nevím kde je Justin. Nakoukla jsem do kuchyně a on si v pohodě snídal. Jeho klidnost bych potřebovala! Do kufru jsem dala asi 7 párů bot. Nechala jsem kufr u dveří a šla po schodech zase nahoru.

"Pomůžeš mi?" Zakřičela jsem aby mě slyšel.

"Už jdu." Odpověděl.

Na postel jsem si ještě připravila Mac a nabíječku jsem si dala do tašky přes rameno. Dala jsem do ní i nabíječku na mobil. Justin přišel do pokoje, hned popadl kufr a šel sním dolů. S Mackem v ruce a taškou na rameni jsem ho následovala. Koukala jsem ,že už je oblečenej.

"Můžeme?" Zeptal se když jsme stáli před dveřma.

Zakývala jsem hlavou na náznak neslouhlasu a vydala se do kuchyně. Čupla jsem si k pelechu a začala hladit Tinu. Dala jsem jí pusu na temeno hlavy a nechala jí dál spát. Je to docela klidnej pes. 

"Teď už jo." Řekla jsem mu. Usmál se na mě a šel k autu. Zamkla jsem a nastoupila. Justin po chvíli taky. Tak a teď se mi od základu změní život.

"Těšíš se?"

Tahle část je divná!:D Příští část bude buď zítra nebo až v pátek:) Kdyby chtěl zase někdo věnovat část, stačí jen napsat:) ILY xoxo Áňa:*

Different livesKde žijí příběhy. Začni objevovat