Tuhle část bych chtěla věnovat Matymu!:O :3
„Ale miluješ mě.“
„Možná?“
„Jak jako možná?“ Zeptal se mě nevěřícně. Tak buď si ze mě dělá srandu, nebo si vážně myslí, že ho nemiluju. Jestli to je ta druhá možnost, tak je to pěknej truhla, ale můj, naštěstí.
„No, já nevím.“ Řekla jsem provokačně.
„Aha, takže dáma si chce hrát?“ Řekl s jeho drzým úšklebkem na tváři. Pomalu šel ke mně a já couvala. Úplně si umím představit co se mu teď honí hlavou, nebo někde jinde. Ale na to druhý asi radši ani nechci myslet. Po chvíli jsem pod sebou cítila něco měkkého, postel ty trubko!
„Kam mi utečeš teď?“ Zeptal se, když už ležel nade mnou.
Z pohledu JUSTINA:
Ležel jsem nad ní, ale podepíral se jednou rukou, abych jí nezalehl. Jsem zvědavej kam ,až mě nechá zajít. Ale nebudu mít nic proti když to nechá zajít až ke konci, no co jsem kluk, co by jste chtěli.
Volnou rukou jsem jí pomalu začal vyhrnovat tričko. Naklonil jsem se k ní a položil svoje rty na ty její pomalu jsem s nimi začal pohybovat a Ellie spolupracovala. Skousl jsem jí spodní ret a tím si žádal o vstup do jejích úst, který mi hned umožnila. Začala válka o převahu. Chvíli jsem vyhrával, ale potom nás přetočila. Vůbec jsem to nečekal, takže jsem se od ní na chvíli odtrhl. Naštěstí jsem se hned vzpamatoval a zase jsem spojil naše rty dohromady. Její zadek se otřel o můj rozkrok a já jí zastonal do úst. Cítil jsem jak se usmívá. Zase zopakovala ten samý pohyb a já cítil jak už je Jerry pomalu v pozoru(musela jsem:D). Ještě jednou se o něj otřela a slezla ze mě. Co to sakra dělá?! Nechápavě jsem se na ní podíval a ona se na mě jen vítězně usmála.
„Proč si přestala?!“ Zeptal jsem se uraženě.
„ Já jsem se svým výkonem naprosto spokojená.“ Řekla a ukázala na můj, teď už stojící úd. Stoupl jsem si před ní a naklonil se k jejímu uchu.
„Tohle ti oplatím.“ Naštvaně jsem zašeptal a vybral se do koupelny, asi vám nemusím říkat co jdu zrovna dělat.
Z pohledu ELLIE:
Hned jak zavřel dveře od koupelny jsem se začal hrozně smát. Ani nevím proč jsem mu to udělala. Ale povedlo se mi to. Sedla jsem si do křesla a vytáhla si mobil. Podívala jsem se na twitter a přečetla si tweety. Bylo tam i hodně negativních tweetů a to ani neví jestli spolu vážně chodíme. Asi po 5 minutách mě to přestalo bavit a navíc jsem potřebovala hrozně na záchod. Mobil jsem hodila na postel a šla směrem ke koupelně. Vešla jsem dovnitř a můj pohled padl na Justina který se tam právě „ uspokojoval“. Úplně jsem zapomněla ,že tam je.Začala jsem se hrozně smát. On se na mě jen vražedně podíval.
„ Chceš mi snad pomoct?“ Zavrčel naštvaně. Justinek se nám zlobí, awwww.
„Chtěl bys?“ Zeptala jsem se a špičkou jazyka si navlhčila rty. Hned začal přikyvovat jako o život.
„Nech si zdát zlato.“ Řekla jsem a cmukla na něho.
Otočila jsem se a odešla z koupelny.
„ A dělej potřebuju na záchod.“ Zakřičela jsem na něj ještě z pokoje.
„Když mi pomůžeš.“ Zakřičel mi nazpět. Mám nebo nemám? No, když si to tak vezmu tak za to můžu já. Fájn, hlavně ať už můžu jít na záchod.
Znovu jsem otevřela dveře a šla k Justinovi. On se na mě jen překvapeně podíval.
„ No co, potřebuju na záchod.“ Řekla jsem a rozhodila rukama.On se jen uchechtl a otočil se na mě. Pohled mi padl na jeho pýchu a ne zrovna malou. Přisála jsem se mu na rty a jednou rukou jsem ho začala honit. Stonal mi do úst a já přidávala na rychlosti. Když jsem už cítila že už bude, tak jsem si klekla a dala si ho do pusy. Jeho ruce si zapletl do mých vlasů a začal si určovat vlastní tempo. Chvíli mi trvalo si zvyknout na jeho délku, ale zvládla jsem to. Udělal se mi do pusy a já to spolkla. Stoupla jsem si a podívala se na Justina. Koukal se na mě stejně vykolejeně jako poprvé. Nikdy jsem taková nebyla, ale co se říká? Žiješ jenom jednou!
„Byla jsi úžasná!“ Řekl s úžasem.
„Děkuju.“ Řekla jsem s úsměvem a šla jsem zpátky do pokoje.
„Jdeme dolů?“ Zeptala jsem se.
„Jop.“ Řekl přímo zamnou a já měla pocit ,že asi dostanu infarkt. Místo omluvy jsem dostala jen jeho zvonivý smích.
„Nemáš čistý svědomí.“
Dneska jsem měla trošku perverzní náladu:DD asi poprvé:D Nechci vám slibovat kdy dám další část, protože to sama nevím… Zkusím to v neděli ale nic neslibuju Hrozně moc jste mě potěšili s KOMENTÁŘEMA A VOTES na minulý část!:) Miluju vás:* Jestli někdo bude chtít zase věnovat část, stačí napsat do komentářů. Xoxo Áňa:*
ČTEŠ
Different lives
أدب الهواةTento příběh bude o mladé dívce ,která se bojí ukázat se veřejnosti. Změní se to? Pomůže jí v tom někdo?