"O tom nebyla žádná řeč zlato"

366 40 6
                                    

"Slavný pár viděn opět spolu!"

"Na co koukáš?" Zeptala se a lehla si ke mě.

"Na zprávy, jsme tam my dva." Obejmul jsem ji.

"Nečekaně." Hravě převrátila očima. 

Justin Bieber a Ellie Somers byli dneska ve večerních hodinách viděni ve velice luxusní restauraci. Je možná , že jsou znovu spolu? Podle fotek, které jsou focené po jejich odchodu z restaurace to tak opravdu vypadá. Musíme uznat, že to dnes oběma hvězdá slušelo. Žeby už Justin opustil svůj noční život a zase se vrátil do normálu? Jako vždy vás budeme opět o všem informovat!

Odrfrkl jsem si. To s tím nočním životem si mohli odpustit. Idioti.

"Vím přesně, na co teď myslíš, ale oni měli pravdu." Řekla a lehla si na moje břicho. To teda neměli!

"Neměli." Zamračil jsem se.

"Ale jo měli, ale já se s tebou nechci hádat zlato." Vzhlídla ke mě.

"Já taky ne." Zašeptal jsem jí na rtech. Hravě jsem jí kousl do spodního rtu, usmála se a kousnutí zopakovala. 

Z pohledu ELLIE:

Odtáhla jsem se od něj a koukala mu do jeho oříškových očí.

"Miluju tě." Usmála jsem se na něj.

"Já tebe víc." Můj úsměv se ještě rozšířil.

"A nebo taky ne." Vyplázla jsem na něj jazyk.

"Chceš se hádat?" Zeptal se.

"Mě bude stačí když uznáš,že já víc." Řekla jsem se smíchem.

"Nechtěla bys toho nějak moc?" Zamračil se.

"Ani ne." Dala jsem mu pusu a nos.Zasmál se.

"Jdeme spát, zítra máš koncert." 

"Budeš tam semnou?" Zeptala jsem se s nadějí v hlase.

"To si nemůžu nechat ujít." Ušklíbl se. Spokojeně jsem se usmála a svoje sevření na jeho pasu ještě víc upevnila.

"Já ti nikam neuteču." Smál se mi.

"To nikdy nevíš, co když budeš potřebovat na záchod." Stiskla jsem ho.

"To mě nenecháš dojít si na záchod?" Překvapení v jeho hlase bylo zřetelné.

"Vždyť si říkal, že mi nikam neutečeš." Argumentovala jsem.

"Tak si tě vezmu sebou." Řekl se smíchem.Taky jsem se zasmála a pomalu upadala do říše snů.

***

Ráno jsem se vzbudila ještě za tmy. Justin vedle mě potichu pochrupoval. Byl k sežrání. Vzala jsem si z nočního stolku mobil a vyfotila si ho. Nebylo mu tam úplně vidět do obličeje. Přidala jsem to na instagram a čekala jsem jaké tam budou komentáře. Ve směs byly všechny pozitivní, a také se skoro všichni ptali, kdo to je. Usmála jsem se a šla se obléknout. Vzala jsem si svoje červené OnePiece. Miluju tyhle kombinézy. Sedla jsem si na gauč a přemýšlela jsem co budu dělat. Najednou autobus zastavil a po chvilce někdo zaklepal. Otevřela jsem a zjistila jsem, že je to Freda s Kennym.

"Ahoj zlatoo!" Hodila jsem se mu do náručí.

"Ell, rozmačkáš mě!" Zněl trošku přidušeně.Ops.

"Promiň." Nahodila jsem svoje puppy eyes. 

"Odpuštěno." Pokroutil nademnou hlavou.

"Co tady vůbec děláte?" 

"Já jsem tady pracovně a Fredo se ke mě, jak to říci slušně, připojil." Vysvětlil se smíchem Kenny. Poslední dobou se všichni usmívaj. Jakto? 

"Tak to jo. Jestli chceš můžeš být v tourbusu s mojí ochrankou." Nablídla jsem mu.

"Děkuju a kde je vůbec to pako?" 

"Spí a není to pako." Hraně jsem se na něj zamračila.

"Už zase ne?" Zeptal se se smíchem.

"Kdo by mu odola,l no." 

"Dojdu ho vzbudit, zatím si klidně sedněte. "  Usmála jsem se. Přikývli.

"Lásko?" Zašeptala jsem a líbla ho na tvář.

"Hmm?" Zabručel.

"Přijel Kenny s Fredem." 

"Co tady chtěj?" Otočil se na druhej bok.

"Hej, nespi." Řekla jsem poraženecky.

"Donuť mě." Přesně jsem věděla, jak se teď tváři. Chce provokovat? Má to mít!

Svou rukou jsem zajela pod peřinu ,kterou byl přikrýtý, na sobě měl jenom boxerky, což byla pro mě výhoda. Lehce jsem ho škrábala svýma nehtama po břišních svalech a pomalu jsem sjížděla blíž. Chytila jsem lem jeho boxerek a mírně ho nadzvedla a svou ruku strčila dovnitř. Celý se napl. Chytila jsem jeho nádobíčko do ruky a z jeho úst se vydral slastný ston. Poměrně rychlým tempem jsem dělala ty známé pohyby. Hned si lehl na záda abych měla lepší přístup. Hlavu měl zakloněnou a kousal si spodní ret. Cítila jsem , že už nemá daleko k vrcholu, a tak jsem svou ruku zase rychle vytáhla. Rychle zvedl svou hlavu a zmateně se na mě koukal.

"Řekl jsi abych tě donutila vstát." 

"Tak to aspoň dokonči." Řekl zoufale.

"O tom nebyla žádná řeč zlato."

Oomluvám se, ale nestíhám:( Jestli to večer stihnu a bude tady aspoň pár komentářů tak se pokusím večer jestě napsat část:)) Kdo by chtěl venování, napište:)) ILY xoxo Áňa:*

Different livesKde žijí příběhy. Začni objevovat