"ELL!"

343 42 10
                                    

"O tom nebyla žádná řeč zlato."

Se spokojeným úsměvem na tváři jsem vyšla z naší menší ložnice zpět do obýváku, kde seděl Fredo. Kenny se šel asi podívat do tourbusu.

"Vždycky se po sexu takhle usmíváš?" Zeptal se mě Fredo.

"Po jakým sexu? Co to plácáš?" On nás slyšel.Panebože!

"Justin je hrozně hlasitej." Řekl se smíchem.

"A kdo řekl, že jsme měli sex?" Nadzvedla jsem obočí.

"Aha,j-jasně, chápu." Odvrátil odemě pohled.

"Děláš, jako kdyby to byl trestnej čin Alfredo!" Vykřikla jsem se smíchem.

"No tak mě to překvapilo no!" Taky se zasmál.

"A co Elys?" Dlouho jsem jí neviděla, mohla bych jí zavolat.

"Ona je prostě úžasná, prostě to nejde popsat slovy. Bože a ten sex!" Při poslední větě se zasmál. Bože, o čem se to tu bavíme?!

"To poslední jsem sice nepotřebovala vědět, ale budiž. Hrozně vám to přeju Čokoládko!" Řekla jsem.

"Doufám, že vám to s Justinem vydrží." Rup a hned je z toho vážněj rozhovor.

"Taky v to doufám, hodně se teď snaží." Vzpomněla jsem si na včerejší věčeři.

"To je dobře ne?" Usmál se na mě.

"Jo, to je." Přikývla jsem.

"Co tady řešíte, že se u toho tváříte tak vážně?" Slyšela jsem ode dveří ten známý hlas.

"Pomlouváme tě, to je jasný." Otočila jsem se na Justina.

"To jsem si hned myslel." Řekl a hranně se zamračil. Sklonil se ke mě a dal mi pusu. Tohle mi prostě chybělo. 

"Jste tak cutee." Rozplýval se Fredo.

"My víme""My víme" Řekli jsme s Justinem na stejno. Usmála jsem se na něj.

"A co tady vlastně děláš Fredo?" Zeptal se Justin a přimhouřil oči.

"Přijel jsem vás zkontrolovat, hádám, že neruším?" Ušklíbl se, hajzl.

"Né, vůbec ne, jenom jsem si mohl užít užasný ranní sex se svojí přítelkyní, ale jasně, že nerušíš." Justin se ušklíbl a já ho bouchla do hrudi.

"Kdo řekl , že bys ho měl?" Nadzvedla jsem obočí.

"Miláčku, já vím, že mi neodoláš."

"Tak a teď tu o Karkulce." Cmukla jsem na něj.

"Kdyby tu nebyla tahle čokoláda, říkala bys něco jiného." Řekl a sedl si mezi mě a Freda na gauč.

"Co máte všichni jsou čokoládou sakra?" Rozhodl rukama Fredo.

"Jsi černej!" "Jsi černej!"- Koukám, že dneska si s Justinem zřejmě čteme myšlenky.

"Hahaha, tímhle jste mě teď urazili."Nafoukl tváře.

"Vyfoukni se, nebo vystup." Řekl se smíchem Jay.

"Fajn." Zvedl se a rychle vystoupil.

"On fakt vystoupil?" Zeptal se udiveně.

"Vždycky se tomuhle zasmál." To jsme ho vážně tak urazili? Z pokoje jsem slyšela zvuk signalující přichod smsky. Zvedla jsem se z gauče a šla si pro telefon. Psal mi Fredo.

Fredo:Dostal jsem vás? Já vím, že jo! Jo, jsem prostě dokonalej, potles pro mě, prosím!

Začala jsem se smát.

"Kdo ti píše?" Zeptal se Justin a sedl si vedle mě na postel. Co se stane, když mu trošku zalžu?

"Mmm, Luke." Řekla jsem a kousla se do rtu.

"Luke?" Řekl trošku naštvaným tónem.

"Kdo je Luke?!"

"Jeden kamarád, je hrozně fajn." Hranně jsem se usmála.

"To je fakt super." Zvedal se z postele, ale já jsem ho zatáhla zpátky, takže teď ležel na zádech a já si něj mohla obkročmo sednout.

"Psal mi Fredo, žádnýho Luka neznám." ušklíbla jsem se a dala mu pusu na líčko.

"Panebože, ty víš, jak jsem žárlivej a řekneš mi tohle?! Jednou mě přivedeš do hrobu." Řekl se smíchem. Taky jsem se usmála a hlavu jem si schovala do záhybu jeho krku. Teďko jsem na něm ležela celou svojí vahou, možná nebude moct trošku dýchat, upps. Svoje ruce obmotal kolem mých zad a prsty přejížděl tam, kde se mi trošku vyhrnulo tričko. Bylo to hrozně ulidňující.

"Miluju tě." Řekl do ticha. Nevím,ja jsem si předtím mohla myslet, že bych to bez něj zvládla.

"Já tebe taky." Pomalu jsem usínala a viděla jsem, že na tomJustin nebyl jinak. 

***
"Zlato, vstávej." Slyšela jsem Justina.

"Hmmmmm."

"Musíš vstávat, za půl hodiny máš koncert." Daval mi malé pusy na líčko.

"5 minut."  Zamrmlala jsem.

"Jen 5" Cítila jsem, jak kolem mě zase obmotal své ruce. Na dnešní koncert jsem se hrozně těšila. Pomalu jsem rozlepila oči a rozhlédla se po pokoji. Otočila jsem se na Justina a usmála se.

"Jdu se připravit." Zašeptala jsem a zvedla se z postele.Jen přikývnul. Vešla jsem do koupelny a najednou se rozkašlala. Tohle se mi stává  docela často, ale vždycky to trvá jen chvilku. Ale teď to bylo delší. 

"Zlato, jsi v pohodě?" Objevil se v koupelně. Rukama jsem se opírala o umyvadlo a rozdýchávala to.

"Jojo, jsem." 

"Stává se ti to často?" Zeptal se ustaraně.

"Docela jo, ale vždycky to přejde."Usmála jsem se. Konečně to přestalo.

"Musíš s tím někam zajít." Hladil mě po zádech.

"Teď musím jít hlavně odzpívat koncert." Řekla jsem a rychle se upravila v zrcadle.

"Půjdem?" Chytla jsem ho za ruku a společně jsme vyšli  tourbusu.Celou cestu až do haly bylo mezi námi ticho.

"Já se jdu připravit a pak se tu někde potkáme, ano?" Zastavila jsem se před maskérnou.

"Dobře, miluju tě." Vtiskl mi polibek na rty.

"Já tebe taky." A s tím jsem vešla do dveří.

"Ahoj." Pozdravila jsem maskérky a sedla si na židli.

"Ahoj, s Justinem vám to hrozně sluší!" 

"Děkujem." 

*** Na koncertě:

"Hej Miami, jak se cítíte?já už víc šťastná být ani nemůžu. Doufám, že si dnešni večer užijete."

Začala jsem písničkou Stars dance a poté následovala Slow down a takhle ještě asi další 3 písničky. Teďko jsem začala zpívat písničku Come and get it a začalo mi být nějak divně.Snažila jsem se to na sobě nedat znát,ale začal mi vypadávat hlas. Chvilku to jetě bylo dobrý, ale najednou jsme jen otvírala pusu, ale nemluvila, sakra proč nemůžu mluvit?! Jediný zvuk, který jsem ze sebe mohla vydat, byl chrapčení. Viděla jsem Justina, jak ke mě běží z backstage. 

"Ellie, co se děje?!" Jak mu mám říct, že nemůžu mluvit? Začala jsem ukazovat na svůj krk a kroutit hlavou do záporu.

"Nemůžeš mluvit?" Zeptal se trošku hlasitěji, protože všichni fanoušci křičeli jako pominutí. Začala jsem přikyvovat. Najednou mě začal hrozně pálit krk. Chytla jsem se za něj rukama a poslední, co jsem viděla,byl Justin a jeho vyděšený výraz.
"ELL!"

Trošku drama:) Vím, že jsem těďko nepřidávala, ale nestíhám, potřebuju dobrý vysvedčení, protože se mi to píše na přihlášku na střední:) Slibuju, že se teď tomu budu věnovat a zkusím ještě o víkendu jednu napsat:) Komenty potěší a jestli chcete někdo věnovat další část, stačí jen napsat:) ILY xoxo Áňa:*

Different livesKde žijí příběhy. Začni objevovat