Tuhle část chci věnovat Sofi, za její supermegakrutopříšně dlouhej komentář, ILY:**
"Jdi do háje!"
Slzy mi stékaly po tvářích a já rychle vyběhla z hotelu. Akorát jsem se srazila s Elys.
"Ell, co se stalo?" Zeptala se a chytla mě za rameno.
"No, on Justin...."
"Pojď, jak ho znám, tak už běží za tebou." Řekla a za ruku mě táhla do černého Range rovera. Nasedli jsme a já viděla Justina jak se všude rozhlíží.
"No vidíš, co jsem říkala." Řekla a trošku se zasmála.
"Tak co se stalo?" Řekla hned potom co jsme se rozjely.
"Našla jsem u Justina v kalhotech můj mobil.............." Řekla jsem jí celý ten incident.
"Pane bože, to je ale debil!" Řekla a začala neslouhlasně kroutit hlavou.
"Ale on to určitě tak nemyslel. Párkrát už se zklamal, tak možná proto ti ten mobil zkontroloval... Určitě ti věří. A odepisoval tý Cailin?"
"Hrozně mě sklamal. Já nevím Elys, viděla jsem jen ty její smsky a pak mu napsala ať jí zavolá a on jí zavolal." Řekla jsem a pohled sklopila na svoje ruce, které jsem měla propletená v klíně.
"No víš, Cailin je jeho bývalka, která ho právě podvedla. Podle mě, by se k ní už nikdy nevrátil. Je jako můj starší brácha, a v tomhle mu věřím. Podle mě jí jenom zavolal a odpálkoval jí." Řekla a povzbudivě se na mě usmála.
"Myslíš, že jo?" Zeptala jsem se a v hlavě mi blikla alespoň malá naděje na to, že si semnou třeba nezahrával.V kapse mi zazvonil telefon-sms.
Ellie není to tak , jak si myslíš! Prosím tě vrať se. - Jay
"Nech ho to vysvětlit."
"Já nevím, co mám dělat Elys." Řekla jsem popravdě.
"Teď jedeme do studia, na zkoušku a tam se uvidí." Řekla a auto začalo pomalu zastavovat.
"Tak jdeme." Řekla a obě jsme vystoupily.
"Já tu ,ale nemám nic na převlečení." Řekla jsem smutně.
"Mám tu ještě náhradní věci." Řekla a mrkla na mě. Vděčně jsem se na ní usmála a následovala jí dovnitř. Když jsme přišli do sálu bylo tam zatím asi jen 5 tanečníků.
"Ahojte!" Pozdravily jsme. Všichni nám odkejvali nazpět a my se šly převlíct.
"Hele,mám tu bohůžel jen tričko nad pupík, ale v těhle kalhotech cvičit můžeš, ne?" Řekla a já zakývala. Sundala jsem si tričko a oblíkla to od Elys. Spolu jsme se vrátily zase zpátky do sálu. Řekla bych že tam byli už všichni, včetně jeho.
"Tak a jdeme na to." Řekla Kaji a pustila hudbu. Viděla jsem, jak chtěl Juss něco říct, ale potom si to asi rozmyslel. Všechny sestavy jsem docela uměla, takže nebyl nějaký větší problém. Asi za hodinu jsme skončili. Šla jsem si sednout a napít se. Byla jsem docela unavená a to jsme cvičili jen chvíli. Celý sál se začal pomalu vyprazdňovat, až jsme tam nakonec zbyli jen já a Justin.
"Ellie, necháš mě ti to vysvětlit?" Zeptal se a podíval se mi do očí. Měl úplně červené oči. Bolel mě ten pohled na něho, ale přece jenom si za to může sám , ne?
"A co mi chceš vysvětlit, to, že mi nevěříš nebo to, že si mě podváděl?" Zeptala jsem se.
"Ani jedno z toho není pravda!" Řekl hlasitěji a frustrovaně se potáhl za konečky vlasů.
"Nikdy bych tě nepodvedl a promiň ,že jsem se ti hrabal v mobilu."
"Nepodvedl? A co Cailin?!"
"Cailin je moje bývalka, se kterou už dávno nic nemám! Ano, píše mi, ale já jí neodepisuju a volal jsem jí jen proto abych jí řekl ať už mi nepíše, že už tu nejúžasnější holku mám!"
"Justine- já.... nevím."
"Ellie prosím! Musíš mi věřit!" Řekl a začal se ke mně přibližovat.
"Prosím." Zašeptal, když už měl tvář jen pár centimetrů od té mé. Cítila jsem jeho mentolový dech na mých rtech a já se nebyla schopná skoro ani pohnout. Koukal se mi do očí a já jsem přerušila tu malou mezeru mezi námi. Usmál se a já si ruce obmotala kolem jeho krku. Jeho ruce jsem ucítila na svém zadku, který následně stiskl. Vzala jsem to jako signál a své nohy si obmotala kolem jeho pasu.
"Chci tě!" Zašeptal.
"Tak si mě vem!"
N-E-W ! :D Po dlouhý době, já vím:( No, jsem spokojená s tím jak jsem tozakončila, ne že ne:D:*
Moc vám děkujuza předešlé komentáře a votes:)) Moc mě to potěšilo, další část se budu snažit dám co nejdřív a když bude chtít zase někdo věnovat tak stačí napsat <3 ILY xoxo Annie:*
ČTEŠ
Different lives
FanfictionTento příběh bude o mladé dívce ,která se bojí ukázat se veřejnosti. Změní se to? Pomůže jí v tom někdo?