M-am aşezat lângă oaspetele nostru din seara asta. Aflasem despre el că locuieşte împreună cu mama sa, nu singur..şi că merge la aceeaşi şcoală cu noi, doar că e cu un an mai mare decât noi. De când a început discuţia am vrut să-l întreb cum îl cheamă, iar acum este momentul.
- Şi..am aflat multe despre tine în afară de numele tău.
- Mă cheamă..Er..ll..Eliot.
Îl priveam bănuitor până când sosise Chris lângă noi. "Eliot" părea emoţionat. I-am făcut semn lui Chris..să-i pătrundă în minte.
- Scuzaţi-mă..dar am nevoie la baie. zise "Eliot" ridicându-se de pe canapea.
- Prima la stânga. îi zic.. Deci..ai aflat ceva? îl întreb pe Chris.
- E inevitabil..el este Erebus. Şi asta nu e tot..a fost alungat din lumea zeiilor, doar pentru că şi-a folosit puterile în afara legii. De atunci stă cu mama sa aici pe Pământ.
- Dar de ce îşi zice Eliot?
- Vrea să-şi ascundă identitatea. El nu ştie cine suntem noi.
Erebus s-a întors de la baie. Evita contactul vizual cu noi. Se aşeză pe canapeaua de lângă noi analizând încă odată locul. Privirea i se opri asupra unui tablou cu Mike.
- Îl ştiu pe băiatul ăsta! zise luând fotografia în mână.
- De unde? îl întreabă Jake care venise din bucătărie.
- Uhm..păi e greu de zis..ştiţi..cred că ar trebui să plec acasă. şi o tulii spre uşă.
- Nu prea repede! strigă Jake, aruncând o bilă de foc. De unde îl ştii pe Mike?
Băiatul respira din ce în ce mai apăsat. Era panicat. Mă duc lângă el, privindu-l în ochi.
- Haide..Erebus! îi zic băiatului care se uita la mine confuz.
- Da..dar.. încerca să zică ceva.
- Ştim cine eşti..eu sunt un elf..iar el este Elementarul focului. Te rog..hai să vorbim!
- Ok..
Ne-am aşezat cu toții în living aşteptând răspunsul lui Erebus.
- Mike..amicul vostru, din câte am observat nu este aici. spuse el.
- Aşa e..din păcate nu mai e printre noi. zise Jake plecându-şi capul.
- Serios?!..dar eu l-am văzut ieri pe coastă.
- Cum?..Bă tu-ţi baţi joc de noi? se răsteşte Jake la el. Mike a murit în acea explozie.
- Eşti sigur? Din întâmplare, nu ai găsit medalionul său în acea capsulă?
- Ba da. scoate dintr-un sertărel pandantivul lui Mike.
- V-aţi întrebat de ce pulsează cristalul?
- Da..de cel mult o sută de ori. întervine Ysera.
- De unde ştii toate astea..de capsulă, de pandantiv, de Mike? îl întreb.
- Pentru că eu pot călătorii printre umbre. Mike nu a murit..el se află captiv în acel cristal, care este totodată şi o uşiţă spre lumea umbrelor.
- Eşti sigur de asta? zise Chris.
- 100%. Dacă Mike nu ar mai fi fost în viaţă lumina din acea piatră s-ar fi stins. Atât ştiu, nimic mai mult.
- Dacă el este în viaţă şi a rămas blocat printre umbre..există doar o singură vrajă care ar putea face una ca asta. le spun captivându-i.
- Care e? mă întreabă Cassie.
- O vrajă antică, care pe deasupra este şi interzisă..este aceeaşi vrajă pe care a folosit-o tatăl lui Mike acum mult timp..Vraja Eliberării.
- O ştiu! anunţă Megan. Mama lui Mike se uita într-o carte veche după această vrajă. Acolo a găsit şi reversul acesteia.
- Mai ştii unde se află cartea? o întreb pe fată.
- Cred că e în bibliotecă sau în pod.
Megan se ridică de pe fotoliu, urcând scările, dar ceva o împiedică. Roşcata cade pe jos inconştientă.
- Megan..trezeşte-te! se duse Kyle în ajutorul ei.
- Mike! zise Erebus. E aici, însă nu ştiu de ce a făcut asta. De ce este furios?
- Mike..daca mă auzi, sunt eu, Jake. Lasă-ne să te ajutăm.
Becurile au început să pâlpâie, mai apoi stingându-se. Doar cristalul acela albastru a rămas sursa noastră de lumină.
Jake fusese aruncat în perete de către Mike. Erebus se uita în direcţia lui Jake. Probabil acolo se afla şi Mike. Aleargă în spre ei făcându-se invizibil.
- Ce facem acum? întreabă Cassie.
- Căutăm cartea. zise Chris. Kyle, tu rămâi aici cu Megan.
Am urcat în pod. Vall s-a împiedicat de prag, iar Chris făcuse lumină. Cufărul se afla în mijlocul încăperii. Lina şi cu mine căutam cartea.
- Mai ştie cineva cum arăta cartea? îi întreb.
- Avea o copertă din piele maro..pagini rupte şi galbene..cam atât..o stai..iar pe coperta din faţă un simbol. răspunse Connor.
- Cred că am găsit-o. spuse Lina scoţând din ladă o carte, care se potrivea cu descrierea făcută de băiat.
- Să plecăm! le zic.
Am ajuns în living unde am dap peste....
CITEȘTI
Elementarii si Cheile din Erydanus- Vol 2
FantasyAventura continuă cu cei zece Elementari. Secretele trecutului îl macină pe Christopher, încă un război se așterne, de data asta între zei și Elementari. Noi creaturi apar, mai crude și mai puternice, care ar face orice să le fure puterile celor zec...