Întoarcerea- partea 1

59 11 2
                                    

          ...Jake abia se ţinea pe picioare. Merg să-l ajut. Impactul cu peretele l-a rănit destul de grav.
          - Jake..unde e Erebus?
          - Încă nu a venit. Probabil se luptă cu Mike. Dacă îl răneşte..jur că-l bat.
          - Am găsit vraja. Trebuie să facem incantaţia..eşti pregătit?
          - Cum adică?..mă priveşte băiatul confunz.
          - Tu poţi s-o faci..eşti predestinat să-l aduci pe Mike înapoi. Voi doi aveţi acea legătură specială pe care nimeni n-o poate explica.
          - Şi dacă nu vrea să se întoarcă?
          - Trebuie..profesorul l-a atras de partea sa doar printr-un videoclip, în care reiese că noi îl urâm, dar nu e aşa. Tu trebuie să-i arăţi că-ţi pasă de el şi că-l iubeşti.
          Le-am ajutat pe fete să pregătească locul. A trebuit s-o facem lângă stejarul din spatele casei. Pe o piatră din faţa trunchiului am aşezat medalionul lui Mike. Ysera cu Megan au imprejmuit arborele cu praful preparat din câteva ierburi bine măcinate şi puţină sare.
          - Bun. Cartea zice în felul următor: Elementele unite sunt mai puternice decât una. Prinse de mână, legate vor fi, iar puterea divină pe cel singur îl va călăuzii. Când luna cea măiastră  strălucirea îşi va coborî, amicul pierdut din cer se va pogorî. Cam atât, după urmează incantaţia pe care trebuie s-o rostiţi. le spun punând cartea jos.
          - Jake! Eşti pregătit? întreabă Lina.
          - Yup. Deşi..am puţine emoţii, dar nu-i nimic. răspunse acesta frecându-şi mâinile.
          Am avut mare noroc că în seara asta este lună plină. Cei nouă s-au aşezat în jurul pietrei, pășind în interiorul cercului. S-au prins de mâini, aşteptând să le citesc vraja.
          - Pregătiţi?! îi întreb.
          - Da! ziseră ei în cor.
          - Jake..când nestemata se va aprinde tu trebuie să întinzi mâna spre piatră. Aşa îl poţi trage afară pe Mike.
           - Ok.
           - Rostiţi după mine! Ynülàn tradgárdia merriø.
           - Ynülàn tradgárdia merriø. spun ei deodată.
           - Màna yåíratto ferum ÿhdiatis.
           - Màna yåíratto ferum ÿhdiatis.
           O adiere uşoară se pornise. Luna îşi făcuse apariţia din spatele norilor. Nestemata începea să pulseze.
           - Nu vă opriţi! Seraal mehorá ytrum ledó.
           - Seraal mehorá ytrum ledó.
           - Heqmert belasola morté novia temporya veldïum!
           - Heqmert belasola morté novia temporya veldïum.
           Odata rostite aceste cuvinte, lumina lunii se reflectă în cristalul albastru, împrăştiindu-şi razele. Praful se ridică în aer, intrând într-un dans cu particulele de lumină. Micul balet se înălţa tot mai mult după căzuse lin peste medalion. Din acel moment, parcă timpul se oprise. Luna dispăruse, iar praful magic se risipise.
           Priveam puțin confuză. Nu se întâmpla nimic. Oare am dat greş? E posibil ca Mike să fi murit?
           - Mewina? Unde e Mike? mă întreabă Jake. De ce nu s-a întors?
           - Nu ştiu. Ai făcut cum ţi-am zis?
           - Da. Acum luna nu mai e şi praful s-a risipit.
           Mă îndrept către ei, închizând cartea. Îi priveam întristată. Toţi ne-am luat în braţe plângând. E prima dată când dau greş la ceva.
            - Uhm..copii?! zise Kyle. E normal ca nestemata lui Mike să strălucească atât de puternic?
            Ne întoarcem privirile spre talisman. Kyle avea dreptate, niciodată nu a strălucit atât de tare. Lumina se materializă, formând o fiinţă translucidă. Stătea în faţa noastră privindu-ne tăcută. Aceasta îşi întinde mâna spre..Jake.
          - Jake?
          - Da..?
          - Să nu te panichezi, dar cred că el este Mike. îi şoptesc.
          - De ce este o fantomă?
          - Chiar nu ştiu. Totuşi, pe tine te vrea.
          Jake păşeşte încet spre Mike. Vântul sufla cu putere. Ceva nu era bine. Când mi-am dat seama, fusese prea târziu. Jake l-a luat de mâna, dispărând.
           - Jaaakke!! am strigat cu toţii.
           Spiritul lui Mike se întoarse înapoi în talisman, iar Jake se evaporă, lăsând în urma sa medalionul, care, pulsa încet.
           - Nu e bine deloc!! se panichează Ysera. Au dispărut doi Elementari. Dacă o sa dispară şi ceilalţi? Echilibrul naturii se va destrăma, distrugând probabil cele două lumi.
           - Ysera, calmează-te!! Nu se va ajunge la asta. Cel care ştie unde se afla ei acum este Erebus. El ne poate ajuta.
           - Şi dacă nu poate?
           - Trebuie. Am încredere în el.
           - Este un semizeu. Aduţi aminte ce au facut zeii pentru noi toţi..nimic. Ne-au luat tot ce ne era drag. Toţi trebuie să plătească.
           - Erebus nu e aşa. El a fost alungat din lumea zeilor nu pentru că.. dar Ysera nu mă lasă să continui.
           - Pentru că şi-a folosit puterile.
           - Da..ca să salveze o familie de pani. Nu este rău, chiar dacă tatăl său este. Aveţi încredere în el.
           - Uff..ok. Dar la prima abatere îl despic în doua şi-l dau la harpii.
           - ...
          

HEYY!! :)) PROBABIL MĂ ÎNJURAŢI ACUM PENTRU CĂ I-AM SCOS PE MIKE ŞI JAKE DIN PEISAJ. NU TREBUIE S-O FACEŢI.
O SĂ VEDEŢI CE URMEAZĂ MAI ÎNCOLO. DAR VREAU SĂ VĂ ŢIN ÎN SUSPANS..SORRY.
DECI, VĂ MULŢUMESC CĂ-MI CITIŢI CARTEA, APRECIEZ FOARTE MULT. UHM..DACĂ AVEŢI VREO ÎNTREBARE REFERITOARE LA ORICE, NU EZITAŢI SĂ LĂSAŢI UN COMENTARIU SAU UN MESAJ.
VĂ PUP..BYE :)
          
    
           
    

Elementarii si Cheile din Erydanus- Vol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum