Sosise ziua mult aşteptată, Crăciunul. Întreg oraşul era plin de luminiţe şi ornamente de Crăciun. Zăpada s-a aşternut repede în ultimele zile. Totul era atât de frumos, să vezi copiii cum se joacă cu zăpadă, grupuri de adolescenţi colindând pe la uşi, iar în case toată familia stă la masă mâncând din curcanul preparat de bunica şi nepoţii privesc pe geam când va sosi Moş Crăciun.
Aseară a fost party la mine acasă. Le-am chemat pe Ashley şi July care au adus-o pe Sam, o bună prietenă de-a lor. Am cântat, dansat, am spus poveşti şi ne-am îndopat cu bunătăţile preparate de fete. Pentru că era ger afară, nimeni nu a plecat şi au dormit toţi la mine. Dimineaţa, m-am trezit cu zâmbetul pe buze, cadourile! I-am trezit pe toţi ca să desfacem cadourile.
- Fiecare îşi va auzi numele şi-şi va lua cadoul. zise Cassie cu o foaie în mână.
Nimeni nu a băgat-o în seamă. Toţi ne-am năpustit asupra cutiilor frumos împachetate. Eu am primit un cadoul de la Jake şi unul de la Cassie. Jake mi-a luat un lanţ cu o jumătate de inimă, cealaltă jumătate fiind la el, iar Cassie mi-a înrămat nişte fotografii de când călătoream pe Pământul de Mijloc..ce drăguţ! :3
Lina a primit o carte şi un lănţişor de la Edward. Megan a primit volumul 8 din Harry Potter de la Kyle, iar el s-a ales cu o nouă cămaşă. Valentina i-a oferit lui Chris o Felwú, e o bilă mică de culoare albă, iar dacă o apeşi îţi cântă o melodie de dragoste apărând imagini cu acel cuplu..foarte frumos din partea ei. Chris i-a luat un parfum cu aromă de violete şi un colier de aur. Jake a primit de la mine acea consolă si jocul ăla de fotbal. Ysera a avut o surpriză din partea lui Adam, o mică pisicuţă neagră cu lăbuţe albe. Ea i-a oferit surorii sale ultimul model de pumnal cu lama cea mai fină având şi un mesaj sculptat, "Curaj, înţelepciune, forţă şi agilitate. Astea sunt calităţiile unui eroi adevărat." . Hygeia a primit o cremă de soare pentru pielea ei sensibilă, iar Metis un Ipod nou. Eleanor primise un microfon care se putea transforma într-un bici şi Connor un nou hanorac de la Takko. Cassie primise nişte cercei foarte frumoşi şi o bluză vişinie, mai mult era un plover. Edward s-a ales cu un set de pungi pline cu sânge şi nişte căşti, iar Adam primise un telefon nou. July a nimerit o husă pentru Iphone şi nişte teneşi, Ashley o căciulă şi benzi desenate cu The walking dead, iar Sam un aparat foto. Erebus a primit de la Mewina nişte mânuşi cu touch şi o brăţară cu ţinte.
- Wow! Câte cadouri! zic respirând ca după muncă.
- E ora 11:56. Mai avem timp până la 18:00 să repetăm. spuse Lina aruncând ambalajul de la cadoul ei.
- Ce e la 18:00? întreabă Ashley.
- Spectacolul de Crăciun din centrul oraşului. îi răspunde Vall. Trebuie să veniţi şi voi să cântaţi.
- Nu ştiu. Nu prea ne descurcăm cu cântatul.
- Eleanor, le dai şi lor voce?
- Cum adică? întreabă July.
- Toţi suntem sub vraja Eleanorei. Ea e Elementarul Muzicii şi fără ea, noi nu aveam trupă.
- Să înţeleg că totul e o excrocherie? zise Sam.
- Nu chiar...da' puteţi să vă alăturaţi. Magia asta durează cât vrea Eleanor.
- Bine..ne băgăm. afirmă Ashley.
- Perfect! spuse Vall încântată. Eleanor, te rooog!
- Bine. Lirium volta forté!
După ce a rostit aceste cuvinte, fetele s-au cutremurat puţin.
- Cum vă simţiţi? le întreabă Cassie.
- La fel. Hm..vocea mea nu mai e chiar atât de răguşită. a spus Sam parcă gustând ceva.
- Ăsta e efectul vrăjii. Haideţi să cântăm şi să repetăm coregrafia. propuse Adam.
Am eliberat livingul, Lina aduse laptopul pentru muzică, iar restul am luat poziţia. Colinde după colinde şi mişcări fabuloase care te aruncau direct în spiritul Crăciunului. Am făcut asta până când mai era o oră liberă şi intram pe scenă. Valentina şi Eleanor au adus costumele, iar Cassie cu Metis ne machiau..mai mult pe fete, noi băieţii ne-am dat cu puţină pudră şi gata.
La 17:30 am plecat de acasă. În centru totul era aşa colorat. Bradul de Crăciun era înalt de vreo 15 metri, iar din vârful sau porneau ghirlande luminoase care acopereau tot cerul. Scena era undeva mai în spate. Când am ajuns majoritatea oamenilor au vrut să facă poză cu noi şi să ne ia autografe. Ne-am dus în culise unde mai repetam puţin.
- 10 minute până intraţi. zise un domn.
- Pregătiţi? îi întreb.
- Dap. au aprobat toţi.
Timpul a trecut repede, nici nu ne-am dat seama când am urcat pe scenă. Toţi eram îmbrăcaţi în costume roşii cu verde, ca în spritul Crăciunului. Fetele aveau nişte rochiţe de spiriduşi, iar noi băieţii corniţe de ren. Toată lumea ne aclama şi cânta odată cu noi.
La final am avut parte de un foc de artificii nemaipomenit. După concert, am dat tuturor un autograf, iar cu copiii mici am făcut poze. Ne simţeam foarte bine, până a venit el...
- Bravo..bravo! aplaudă sarcastic Sauron.
- Ce cauţi tu aici? îl întreabă Adam.
- E Crăciunul! Nu am voie să ies puţin la o plimbare.
- Nu şi dacă te cheamă Sauron. zic răutăcios.
- Of, of. Mike, ce mă fac eu cu tine. Eşti atât de rău. Sper că nu ai uitat de cristal?
- Mike se poate controla. se răsteşte Cassie la el.
- Observ. Sunt uimit, dar nu mai e mult şi Mike va fi de partea întunecată. Odată ce-şi alimentează puterea şi vă va lăsa fără pic de magie, eu voi fi lângă el îndrumându-l.
- Nici vorbă. Nu-mi voi rănii prietenii. strig cât se poate de tare.
- Oh..Mike, da' nu trebuie să-i răneşti, pentru că vor fi deja morţi. Vezi tu, cristalul a fost conceput pentru echilibru..bla, bla, bla..dar devine foarte vulnerabil în mâinele unui învăţăcel aşa ca tine. Îţi propun ceva. Ce zici, dacă mă laşi să iau cristalul din corpul tău, iar tu şi restul prietenior veţi duce o viaţa frumoasă în continuare?
- Niciodată! Dispari din faţa mea.
Ochii au început să-mi strălucească, vântul se înteţise şi ningea tot mai tare.
- Cum doreşti. Dar nu uita, eşti un pericol pentru întreaga lume..
A dispărut la fel de repede cum a şi apărut. M-am calmat şi vremea la fel. Eram puţin demoralizat. Am mers acasă unde era cald şi bine şi am baut toţi o cană de ciocolată caldă.
CITEȘTI
Elementarii si Cheile din Erydanus- Vol 2
FantastikAventura continuă cu cei zece Elementari. Secretele trecutului îl macină pe Christopher, încă un război se așterne, de data asta între zei și Elementari. Noi creaturi apar, mai crude și mai puternice, care ar face orice să le fure puterile celor zec...