La liceu lucrurile erau neschimbate. Aceeaşi tocilari, tipi cool, profesori comunişti, cu excepţia lu' dirigul şi a profului de sport.
Se apropie Halloweenul, aşa că se fac pregătiri pentrul Balul Morţilor. Holurile erau împodobite cu ghirlande în formă de lilieci şi dovleci, iar pe pereţi se aflau desene făcute de cei de la clubul de desen.
Eu îmi căutam manualul de chimie, când Lina mă abordează cu o întrebare.
- Mike, m-a anunţat profa de muzică că putem să ne înscriem la competiţia muzicală de la bal. Ce zici?
- Suna bine. Ceilalţi au aflat? o întreb ce mi-am luat manualul şi am închis dulapul.
- Mai trebuie s-o anunţ pe Cassie. Ştii cumva pe unde este?
- Din păcate nu. Nu am văzut-o toată ziua şi nici la micul dejun nu a fost.
- În ultima vreme a devenit destul de retrasă. Nu ştiu de ce, dar am o presimţire că e ceva legat de cealaltă lume.
Clopoţelul a sunat pentru ultima oară pe ziua de azi. Aveam chimie, iar profa a lipsit. După şcoală ne-am întâlnit cu profa de muzică să completăm fişa de înscriere. Mai trebuia să ne scriem numele trupei.
- Ce nume să alegem? îi întreb pe toţi cei prezenţi.
- Nu ştiu. zise Adam.
- Oare ne mai putem gândi mână mâine? o rog pe doamna profesoară.
- Sigur. Oricum aveți timp până poimâine.
- Vă mulţumim!
Părăsim sala de clasă şi ne îndreptăm spre casă. Odată ce ajungem, din curte se aud nişte bubuituri şi urlete. Intrăm fără vreo tragere de inimă în grădina din spate. O vedem pe Cassie cum încerca să oprească două creaturi destul de..dubioase..să zicem. Semănau cu nişte extratereştri, doar că nu aveau ochi sau antene, ci o gură imensă din care ieşeau mici tentacule.
Sărim în ajutorul prietenei noastre folosindu-ne armele. Ciudat..acestea nu au vreun efect împotriva lor.
- Cassie, ce sunt creaturile astea?! o întreb pe fată încercând să mă apăr.
- Mortimorfi.
- Ok...şi cum au ajuns aici?
- Nu ştiu. Eu mă aflam în casă când i-am vazut bântuind teritoriul casei.
- Ai vreo idee cum îi putem opri?
- Există un praf auriu care îi alungă înapoi de unde au venit. Doar că saculeţul se află la gâtul unuia dintre ei.
- Tu distragele atenţia, iar eu cu Jake ne ocupăm de praf.
Cassie a luat-o înainte lovindu-i cu o mătură. Aceştia s-au luat dupa ea. Ceilalţi au mers s-o ajute. L-am luat pe Jake de mână ca să-i spun planul. El a luat-o pe partea dreaptă şi eu pe cea stângă. Am reuşit să-l încolţim pe cel cu săculeț. Amândoi am alergat spre el doborându-l, dar..a dispărut. Acum stătea în faţa noastră.
- Cum a reuşit? mă întreabă Jake.
- Nu ştiu. Probabil are abilitatea de a se teleporta când se simte încolţit.
- Perfect! Şi acum ce facem?
- Am o idee. Crează o diversiune până reuşesc să mă strecor în spatele său.
- Sper să meargă planul ăsta.
Începe să-l atragă către stejar, iar eu fiind mai şmecher îmi folosesc abilitatea de a mă face invizibil. Timpul petrecut în lumea umbrelor mi-a priit bine. Am dobândit abilităţi noi. Acel mortimorf nu se aştepta să vin, aşa că am reuşit să-i smulg săculeţul de la gat. Revin la starea iniţială. Desfac punguţa şi împrăştiu praful auriu peste tot. Acesta se extindea tot mai mult, alungând cele două creaturi din lumea noastră.
După puţin timp, urletele înfundate ale mortimorfilor disparură, iar pulberea stralucitoare se risipise în aer. Privesc în jur curtea distrusă. Mă aplec în genunchi atingând cu degetele pavajul, rostesc ceva în şoaptă şi din fiecare deget se deplasează cinci raze albastre, fiecare într-o direcţie a curţii. În mai puţin de două minute totul era la fel ca înainte.
- Mike, cum ai făcut asta? se aude vocea Linei.
- Simplu. Am folosit o mica vrajă pentru regenerare.
- Ştiu asta. Eu mă refeream unde ai învăţat-o.
- Aa..păi s-au întâmplat multe în lumea umbrelor. Serile, când nu puteam să dorm citeam dintr-o carte pe care am găsit-o într-un compartiment secret din perete.
- Ce compartiment?
- Haideţi să vă arăt!
Întrăm în casă, conducându-i în faţa bibliotecii. Mut puţin mobila şi scot din spatele acesteia o carte prafuită si veche. Lina o ia în mână suflând praful de pe ea.
- "Legende şi vrăji întunecate". Bun nume pentru o astfel de carte.
O răsfoieşte puţin rămânând uimită. Toţi s-au adunat în jurul ei holbându-se la paginile cărţii.
- Mike, eşti un geniu! mă laudă Cassie. Cartea asta am căutat-o de foarte mult timp. Ea ne dezvaluie secretele magiei antice şi multe alte informaţii despre cum să readuci pe cineva la viață sau combaterea magiei negre. Sunt sigură că ne poate spune şi cum s-o învingem pe Batress.
- E adevărat. Cartea este plină de informaţii utile şi sunt de părere că acei mortimorfi au venit după carte. Altfel..nu aveau vreun motiv.
- Tot ce-i probabil.
- Ok..dacă am terminat, avem ceva de zis. spune Adam.
- Adam, toate la timpul lor. îi spune Megan.
- Ce trebuie să spuneţi? întreabă Cassie.
- Păi..se apropie balul de halloween, iar profa de muzică ne-a anunţat că este o competiţie muzicală şi vrea neapărat să participăm. o anuţă Megan.
- Bine că mi-ţi zis. Dar nu ne trebuie un nume de trupă?
- Ba da. Am stabilit că o s-o anunţăm pe profa după ce-ţi zicem şi ţie şi după ce alegem numele.
- Eu m-am gândit la ceva. zise Vall.
- Ce mai aştepţi, spune! o îndeamnă Adam.
- Stai că am uitat.
- Really bitch..really?
- Gata..ce ziceţi de Electro-hydra ?
- Sună bine. Mie îmi place. spun ridicând mâna.
- Şi mie. zice Mewina.
Toţi am fost de acord. Mai trebuia să alegem melodia de concurs şi bineînteles ţinuta. Fiecare a venit cu tot felul de idei care mai de care trăznite.
- Bă, eu propun să cântăm o melodie cu tematica de halloween, iar costumele să fie la fel, adică fetele să fie îmbrăcate ca niste vrăjitoare şi noi băieţii în schelete. Cum sună ideea asta? spuse Chris uitându-se la noi toţi.
- E ok, doar că o să părem ca ultimii retardaţi. comentează Connor.
- Ba nu e aşa. Asta e ţinuta pentru concurs, dacă întervine altceva ne putem schimba oricând. îi explică Ysera.
- Bun..rămânem la această ţinută. Acum ne trebuie o melodie. stabilesc în timp ce notam ceea ce spuneau pe un carneţel.
- Ce ar fi dacă am avea un duet? Cântăm aceeaşi melodie, dar pe echipe, fete contra baieţi. zise Eleanor.
- Buna idee. Altcineva?
- Eu m-am gândit să fie mai multe voci, fiecare cântă un vers, iar la refren toţi. propuse Hygea.
- Super. Dar eu zic că avem nevoie şi de o coregrafie.
- Exact. Ceva gen..hmm..dansul monştrilor. spuse Kyle.
- Da..dar dacă îl numim aşa avem nevoie fiecare de un costum diferit. îi replică Edward.
- Aici are dreptate. Sau am putea să-l numim dansul lunii sângerii.
- Oo da..suna chiar bine. mă susţine Metis.
- La dans vă ajut eu. se oferă Lina.
- Ok..dar ce melodie cântăm, balul e weekendul ăsta.
- Am putea cânta Determinate. intervine Jake.
- Sau Monster, Awake and alive şi Control. Una din trei. adăugă Cassie.
* Ring..ring..ring*
Deodată a început să sune telefonul. Era doamna profesoară de muzică.
- Alo! Bună ziua! o salut pe dânsa.
- Bună Mike! Te-am sunat să-ţi spun mai multe detalii despre concursul muzical.
- Spune-ţi vă rog! pun telefonul pe speaker.
- Îţi spun ce le-am zis şi celorlalţi. Acest concurs, ca orice altul trebuie să aibă un câştigător. Echipa care va câştiga o să cânte mai multe melodii pe tot parcursul balului, să zicem că va fi un mic concert.
- Sună bine. Şi după concurs trebuie să cântăm melodii cu tematica respectivă sau putem şi alte genuri?
- De preferat cu tematica de Halloween. Eu sper să câştigaţi voi. Toţi ceilalţi o sa voteze împreună cu noi profesorii. Vă urez multă baftă şi ne vedem peste două zile.
- Mulţumim! La revedere!
- La revedere!
Închid telefonul punându-l pe masă. Mă simţeam bine. Profa ţine cu noi şi pun pariu că și dirigu'. Mâine trebuie să depunem numele trupei.
CITEȘTI
Elementarii si Cheile din Erydanus- Vol 2
FantasyAventura continuă cu cei zece Elementari. Secretele trecutului îl macină pe Christopher, încă un război se așterne, de data asta între zei și Elementari. Noi creaturi apar, mai crude și mai puternice, care ar face orice să le fure puterile celor zec...