Multi'de kötü karakterimiz Aksel var ❤️ :D
Hepinize keyifli okumalar canlar! (Bölümde geçen küfürler için şimdiden özür dilerim)
Çağatay'dan...
Mekan her zamankinden daha kalabalıktı bu gece.Barın kapısında durarak gelen kişilere bakıyordum.Aslında bu görev abimindi ama kendisi geri zekalı olduğunu için unutuyordu.Bir kaç grup mekana girerek en ön masada yerlerini alırken kapıda duran korumaları çağırdım.
"Buyrun Çağatay bey?"
"Mekan her zamankinden daha kalabalık Yücel dikkatli olun.İti kopu almayın içeri."
"Emrederseniz efendim."
Mekan'a son kez göz atıp yukarı üst kata odama çıktım.Saat gecenin üçüydü.Acaba Miray uyumuş mudur? Telefonu elime alıp Miray'ı aradım.Kapalı çıksa da aldırış etmedim .Muhtemelen sarjı bitmiştir ve güzel sevgilim sarja takmayı unutmuştur.Merak edeceğimi hiç düşünmüyor muydu bu kız? Aldırış etmek istemiyordum ama elimde değildi.Alt tarafı telefonu kapalı.Cebimden çıkardığım sigarayı ağzıma aldım.Sırt üstü yatağa uzandığımda aklımda tek biri kişi vardı: Miray.
Aklımdan çıkamıyordum ki zaten.O her ağladığında ona her kötü söz söylediğimde mahvoluyordum.Annemin şu sözü hiç aklımdan çıkmazdı."Aşık olduğun kızı üzmeyeceğini söz ver." derdi hep.Söz vermiştim.Ama sözü yerine getiriyor muydum? Bilmiyordum. Çevremdeki herkes bütün arkadaşım kısa zaman önce gitmişlerdi.Melis'i öldürdükten sonra hayatım tam anlamıyla sikik bir hal almıştı.O geceyi unutmak adına tekrar uyuşturucuya başlamıştım.Tekrar içtim.Kimseyi sokmadım hayatıma.
Dedem yalvardı uyuşturuyu bırakmam için.Zar zor bıraktım.Üniversiteye başladım.Mirayla tanıştım.Aşık oldum.Hayatımda ilk defa bir kıza aşık olmuştum.İlk başlarda Miray baya ilgi çekici geliyordu bana.Onun seksi halleri gözümün önüne gelince gülümsemeden edemedim.
Hele gülüşü.Gülüşüne ayrı aşıktım.Gözleri ise beni benden alıyordu.O mavi gözlerine baktığımda kaybolup gidiyordum.Eskiyi unutuyordum.Sanki orada Melis'i öldüren Çağatay değil de bambaşka Çağatay vardı.Miray bana iyi geliyordu.
Sigaramı söndürdükten sonra bir kez daha aradım.Yine kapalı.
"Sikeceğim ha! Nerede bu kız!" Annesi arasa mıydım acaba? Saate baktım.Baya geçti.Geç olmasını umursamadan yataktan kalkıp ceketimi giyindim.İyi olduğu görsem rahat ederdim.Tam mekandan çıkmak üzereydim ki Yücel yanıma geldi."Çağatay bey sizi görmek isteyen biri var efendim."
"Bu saatte? Kimmiş?" Yücel başını iki yana salladı."İsmini vermedi."
"Söyle odama gelsin." Tekrar mekana girip odama ilerledim.Gecenin bu saatinde kimdi Allah bilir.Odama girip ceketimi çıkardım.Ardından odanın kapısı açıldı.Ve içeri daha önce görmediğim birisi girdi.Karşısına geçtim."Sana Aksel'in selamını getirdim." Dedi gülerek.Bende gülümsedim.O piç ölmemişti değil mi?"Aleyküm selam.Ne istiyor?" Adını bilmediğim çocuk bir iki adım atıp bana yaklaştı."Seni."
"Demek beni istiyor seve seve gelirim." Arkamı dönüp masada duran sigaramı aldım.Dudaklarımın arasına sigarayı koyup yaktım."Hala buradasın."
"Söyleyeceklerim bitmedi. Sana ait olan bir şey var Aksel'de." Sırıttım."Neymiş?"
"Miray."
"Ne demek Miray lan?!"
"Senin şu sevgilin olan kız." Çocuğun yakasına yapıştım."Ecdadınızı sikerim hepinizin.Aksel nerede?" Bağırmamdan dolayı çocuk korksa da belli etmedi.Şuan çıldırmak üzereydim."Sakin ol Çağatay.Aksel seni istiyor.Sen gelirsen kızı bırakacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVİMDEKİ YABANCI (TAMAMLANDI)
Teen FictionAşk.3 harf bir kelimeden oluşan bir sözdü.Kimileri için çok güzel olan bir şey,kimileri içinse acı,üzüntü ve hayal kırıklığından ibaretti.Birini seversin oda seni sever olur biter.Ama olmuyor işte.O kadar basit görünen bir şeyin insana bu kadar acı...