27.Bölüm."İyi ki o gün evime girdin..."

548 26 16
                                    

Multi'de Miray var ❤

Keyifli okumalar 😘


Çağatay'dan

5 saat.5 saattir ortalıkta yoktu Miray.İstanbul'un altını üstüne getirmiştim.Her yere her deliğe bakmıştım ama yoktu.Çıldırmak üzereydim.Başımı ellerimin arasına alıp duvara yumruk attım.

"Çağatay sakin ol!"

"Eğer bir daha bana sakin ol dersen yumruğu suratına geçiririm!"

Abim tamam der gibi ellerini kaldırıp geri çekildi.Şuan bizim barda Furkan Cenk Azra Ve Sıla vardı. Miray'ın annesi ise perişan halde evindeydi.Haluk denen şerefsiz kızının kaybolduğunu yeni öğrenmişti.Şimdi buraya geliyordu.Derin bir nefes alıp ortalığı yıkmamak için zor tuttum kendimi.Bu anı daha önce yaşamıştım.Biliyordum.Annemin öldüğü gün de kaçırılmıştı.Haluk tarafından.Biz annemi beklerken cesedi gelmişti evin önüne...Aynısının Miray'a olmasına izin vermeyecektim.Hayatımdaki en önemli kadını annemi almıştı benden Haluk.Yemin etmiştim hayatını mahvedeceğim diye.Ama Miray engellemişti beni.Aşık olmuştum.Sevmiştim.Hemde asla aşık olmayacağım dediğim kıza...İntikam alacağım adamın kızına...

"Nerede kızım! Hepsi senin oyunun değil mi piç!"

"Hop hop ağır ol Haluk! Adam gibi konuş!"

Abim Haluk'un önüne geçip göğsünden ittirdi.Sakin ol diye uyardım kendimi.Sakin ol.

"Benim oyunum falan değil.Miray ortada yok!"

"Kızımı benden alamayacaksın!"

"Ulan seviyorum ben onu! Anladın mı? Onun canı yansa dünyayı yakarım!"

Ben bağırınca bütün gözler bende durdu. Abim dahil herkes şaşırmıştı.Onları umursamadım.konuşmaya devam ettim.

"Senin düşmanın falan varsa düşün.Miray'ın başına senin yüzünden bir şey gelirse..."

Haluk yüzüme bakmadan masaya geçip oturdu.Bir şey düşünüyordu sanırım.Adamlarına emir verip Miray'ı aramalarını söyledi.Azra ve Sıla bana ne anlattılarsa ona da aynısı anlattılar.Haluk dışarı çıkıp telefonla konuşmaya başladı.

"Miray'a bir şey olursa kendimi hiç affetmeyeceğim." dedi Sıla ağlayarak.

"Onu yalnız bıraktık orada."

Telefonum çalınca cebimden çıkarıp açtım.

"Efendim?"

"Selam Çağatay.Nasılsın kardeşim?"

"Kimsin lan sen?"

"Benim Uras!"

"Uras şuan seninle hiç uğraşamam.Bas git."

"Dur dur kapatma.Sana bir resim göndereceğim."

Uras'ın gönderdiği resmi açınca ekranda Miray'ı görmeyi cidden beklemiyordum.

"Ne işin var lan Miray'ın yanında?"

"Bence yanlış soru.Asıl Miray'ın benim yanımda ne işi var?"

"Ulan senin ecdadını sikerim! Orospu çocuğu! Sen mi kaçırdın lan!"

"Evet ben kaçırdım Çağatay.Ne oldu şaşırdın birden?

"Miray'ı bulduğumda bana yalvaracaksın Uras.Ona dokunduğun ellerine yakacağım.Ona baktığın gözlerini oyacağım lan!"

Telefonu suratıma kapatınca duvara fırlattım.

EVİMDEKİ YABANCI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin