7.Bölüm."Seni öpsem kızar mısın?"

943 64 7
                                    

Multi'de karakterler var bakabilirsiniz :D 

Hepinize iyi okumalaaar! 

Hayatınızda, bazı olaylar olmuştur.Bunların bazıları iyi bazıları kötüdür sizin için.Benimde lise yılları hayatımın en berbat en kötü yıllarıydi. Buğra... Benim lisede aşık olduğum çocuk. Buğra okulun populeriydi.Her kız onunla çıkmak için sıraya girer, ondan hoşlanırlardı. Ama benimki öyle bir şey değildi işte. Lisenin ilk günü okula girerken çarpıştık Buğrayla.Benim kitaplarım yere düşmüştü. Ama o umursamadan yanımdan geçip gitmişti

O an aşık oldum.

Bir gün, hiç beklemediğim bir şey oldu. Buğra, okulda yanıma geldi. Konuştuk.Çok samimi olduk. Aradan zaman geçti.Buğra bana aşık oldu söyledi. Okulun yakışıklı çocuğu bana aşıktı! Egom tavan yapmıştı. Aradan zaman geçtikten sonra Buğrayla çıkmaya başladık.Beni sevdiğine,aşık olduğuna salak gibi inandırdı.

Bir gece partiye gittik ikimiz. Çılgınlar gibi eğlendik.Daha sonra Buğra bana bir şey göstereceği söyledi. Sahil kenarına geldik.Hala salak gibi bana romantik bir şey vereceğini falan düşünüyordum. Buğra 'ben 10 dakikaya geleceğim burada beni bekle' dedi yanımdan ayrıldı. Ona sonsuza kadar güveniyordum.

Aşıktım ya. Buğra gitti ve dönmedi. Ben orada beklerken sahil kenarına 3 kişi geldi. İğrenç şeyler söylediler bana. Bekledim Buğranın gelip beni kurtarmasını.Hani filmlerde olurdu ya, kıza saldırırlar,sonra kızın sevdiği çocuk gelir onu kurtarır.Ama benimkisi öyle olmadı.Oradan kaçmaya çalıştım.Üçü'de hemen önümü kestiler.Birisi kollarımdan tutup tokat attı.

" Buğra seni bize verdi nereye böyle? " dedi boynumu öpmeye çalışırken. O sırada bir ses duydum.Benim tokatın etkisiyle başım dönmeye başlamıştı.Bir kaç ses duyuyordum algılayamıyordum.

Sonradan gözlerimi hastanede açtım.Üstüm başım yırtık.Annem babam başımda.Kim geldi, ben nasıl kurtuldum hiç bir fikrim yoktu.Bir kaç gün sonra öğrendim. Buğra o çocuklarlarla iddiaya girmiş benim üzerimden.O gece 3 kişi de bana dokunsaydı...Yaşayamazdım.Kimin beni kurtardığını söylemediler.Beni hastaneye getirip,bırakanda adamları dövüp,bayıltanda her kimse bilmiyordum.

Arkamı dönüp Buğraya baktığımda hafifçe gülümsedi.Aradan neredeyse 3 sene geçmişti.Hangi yüzle karşıma çıkıyordu?

"Ne işin var burada?"

Beni sormam gereken soruyu, Sıla sormuştu.Buğra kapının pervazına yaslandı.

"Beni içeri davet edin de konuşalım"

Onunla konuşmak istemiyordum.Sıla bana bakıp,ne yapayım dercesine kafasını salladı.Şuana kadar sadece bakışmıştık Buğra ile.Ne o benle konuşmuştu.Ne de ben.

"Gitsen iyi olur.Seninle konuşmak istemiyorum" dedim sinirle."Kapıyı kapat Sıla"

Sıla kapıyı kapatmaya hamle yapınca eliyle durdurdu Buğra.Hoş olmayan bir ifade ile gülerek bizi takmadan salona girdi.

"Ama ben konuşmak istiyorum.Miray" İsmimi bastırarak söylemişti.Böyle konuşmasını beni sinie ediyordu.Hala aynıydı.Hem ne konuşacaktık ki biz.Havadan sudan falan mı?Karşıma geçmiş gülüyordu.Ve bu bende Buğrayı öldürme hissi uyandrıyordu.Ya da öldürebilirdim değil mi?

"Ne konuşacaksan konuş" dedim yüzüne bakmadan.

"Seni görmeye geldim.Hala aynısın,hiç değişmemişsin"

"Sende hala aynı şerefsizsin.Değişmemişsin"

Benim dediğime Sıla gülerken,Buğra suratını astı.İlk defa yüzüne baktığımda gerçekten aynı olduğunu gördüm.Değişmemişti.Aynı Buğraydı işte.

EVİMDEKİ YABANCI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin