Multi'de Çağatay ve Miray var ❤️
Ve onlar dans ederken çalan şarkı multi de sizler de açıp dinleyebilirsiniz.
Keyifli okumalar! :)
Çağatay beni eve bıraktıktan sonra güzel bir duş alıp yatmıştım.Beklediğim gibi bir tepki vermemişti ona yalan söyleyince.Bir daha ona yalan söylemeyeceğime kendime söz verdim.O bana yalan söylemiyorsa bende ona söylememeliydim değil mi? Ertesi sabah erkenden uyanıp kahvaltı bile etmeden okula gittim.İlk dersim saat 09:00'daydı.Azra ve Sıla gelmediği için sıkılmıştım.Ders bittikten sonra bahçeye çıktım hava almak için.Gözlerim siyah arabaya yaslanmış beni izleyen Çağatay'a takıldı.Gülümsemem genişlerken hızlı adımlarla yanına yürümeye başladım.
Yanına geldiğimde direk boynuna atlayıp sarıldım.Onun da kollarını belimi doladı hemen.Kendimi geri çektiğimde suratında ukala bir ifade vardı."Nereden çıktın sen?" dedim gülerek.
Sırıttı."Sevgilimi özledim.Geldim suç mu?"
Başımı olumsuz anlamda salladım."İyi ki geldin." Yanağının öpüp geri çekildim.Tek kaşını kaldırdı."Yanaktan öpmek hiç adetim değildir biliyorsun güzelim." der demez dudaklarımı öpmeye başladı.Etrafımız da kim var umursamadan onu öpmeye başladım bende.Dudaklarımız ayrıldığında bir şey söylemeden arabayı açıp binmemi işaret etti.Çağatay da arabaya binip arabayı çalıştırdı.Nereye gidiyorduk acaba? Gülümseyerek aşık olduğum adama baktım.O kadar seviyordum ki bir gün gideceğinden korkuyordum.Ya benden vazgeçerse? Böyle düşününce içime öküz oturmuştu.Sıkıntıyla ofladım.
"Seni şimdi eve bırakıyorum 1 saate hazırlan güzelim." Dedi direksiyonu sola kırarken.
"Neden? Bir yere mi gideceğiz?"
"Sürpriz." Ama ben merak ederdim.
"Çağatay lütfen söyle nereye gideceğiz?" Şirince gülümsedim.Meraktan çatlardım valla.
"Hiç öyle güzel gülümseyip de aklımı almaya çalışma Miray.Sürpriz."
"Of ne olur sanki söylesen? Hem gideceğiz yere uygun kıyafet giyinirim."
"Sen ne giysen zaten çok güzel olursun güzelim." Dudağının kenarını kıvrıldı.Omuz silktim. Evin önünde durduğumuzda bana döndü.Beni kendisine çekip dudaklarıma minik bir buse kondurdu.
"1 saate hazırlan.Sakın götünü başını açacak şeyler giyme delirtme beni." Kahkaha attım yavaşça elim yanağına gitti.Sakalları çıkmıştı hafiften.Gözlerine baktım.Öyle güzel bakıyordu ki! Sonsuza dek burada onunla kalabilirdim.Hadi dercesine kafasını salladı.İnanın onun bırakıp da gitmek gelmiyordu içimden.Bu sefer ben dudaklarını öpüp arabadan çıktım.Ben apartmana girene kadar arkamdan baktı.Apartmanın kapısına geldiğimde elimle git işareti yaptım.Biraz kafasını eğerek bana baktı.
İşaret parmağını ve orta parmağını birleştirerek apartmana girmemi işaret etti.Eve girdiğimde annem yoktu.O gelmeden kendimi duşa attım.Şimdi gelirse neden Çağatay'la bir yerlere mi gidiyorsunuz? Ne haltlar karıştırıyorsunuz diye hesap sorardı.Duştan çıktıktan sonra odama girip saçlarımı kuruladım.Dolabımın kapağının açtığımda suratım asıldı.Giyecek hiçbir şeyim yoktu ki.Siyah kazağımı alıp yatağın üzerine bıraktım.Siyah bir pantolonla kombin yapabilirdim.Deri ceketimi çıkarıp yatağın üzerine bıraktığımda her şey tamamdı.
Multi'de Miray var.Ve giydiği kıyafetler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVİMDEKİ YABANCI (TAMAMLANDI)
Ficção AdolescenteAşk.3 harf bir kelimeden oluşan bir sözdü.Kimileri için çok güzel olan bir şey,kimileri içinse acı,üzüntü ve hayal kırıklığından ibaretti.Birini seversin oda seni sever olur biter.Ama olmuyor işte.O kadar basit görünen bir şeyin insana bu kadar acı...