47.Bölüm."Kendine iyi bak.Ve mutlu ol çok mutlu ol."

270 17 16
                                    

Bölümü sonunda yazdım :D Sizleri baş başa bırakıyorum bölümle.

Keyifli okumalar canlarım.😘 

Göz kapaklarımı araladığımda bedenimde ki hissizliği görmezden geldim.Saçlarım dağılmıştı.Ve muhtemelen kaç saattir ağladığım için gözlerim şişmişti.O kadar berbat durumdaydım ki...Onunla telefonla konuştuktan sonra o kız sesini duyduktan sonra boğazımdaki yumru gitmiyordu.Kalbimdeki ağırlık gitmiyordu.Lütfen dedim içimden Çağatay tahmin ettiğim şeyi yapmamış olsun lütfen.Gözlerimi tekrar kapattım.Ev sessizdi.Odamın kapısını kilitlediğim için annem beni uyuyor sanıyordu.Ama tam tersiydi.Gözüme bir gram uyku girmemişti.Oturduğum yerden kalktım.Masada üzerinde duran tokayı alıp saçlarımı topladım.O ara gözüme takıldı.Çağatay'ın bana verdiği papatya...O verdiğinden beri kitaplarımın yanında saklıyordum onu.Gerçi onun bana verdiği her şeyi saklıyordum ya neyse.

Merdivenlerden inip aşağı salona indiğimde mutfağa doğru yürüdüm.Başım ağrıdan çatlıyordu.Kahve içmem lazımdı.Evet,kahvaltı yapmadan kahve içmek huyumdu.Telefonumun melodisi duyduğumda cebimden çıkardım.O arıyordu.Ekrana baktım bir süre.Açıp açmamakla kararsız kaldım.Telefon sustuğunda sessize alıp mutfağa geçtim.Kahvenin suyunu koydum ilk.Elime cam bardağı aldığım an kapının zili çaldı.Ve elimdeki bardak yere düşüp parçalara ayrıldı.Hissetmişim gibi onun geldiğini.

Mutfaktan çıkıp kapıyı açmaya gittim.Kapıyı açtığım zaman karşımdaydı.Saçları dağılmıştı.Dün ki kıyafetleri üzerindeydi.Ona bomboş kırgın gözlerle baktım.Gözlerini kıstı oda.Yutkundu.Onu arkamda bırakarak birkaç adım uzaklaştım.O kızın sesi hala kulağımdaydı.Beni yeniden öpersin demesi...

"Onunla yattın mı?" dedim en sonunda konuştuğum da .

"Miray açıklamama izin ver..."

"O kızla yattın mı? Beni aldattın mı Çağatay?" Bağırdım.Gözlerimin içine baktı.Yeşilin en güzel tonu gözleri.

"Açıklamama izin ver yalvarırım." Dedi.Bir adım attı bana doğru."Sarhoştum hiçbir şey hatırlamıyorum."

Elimi ağzıma bastırdım.Sol gözümden bir damla yaş düştü.

"Onunla yattın! Yattın değil mi? Cevap versene!" diye bağırdım.Göğsüne vurdum sertçe.Milim yerinden oynamadı."Bana cevap ver.Beni aldattın mı? O kıza dokundun mu?" Sesim fısıltıya dönüşmüştü.Eğer hayır derse affedecektim sanki.Hemen o kızın yanına gitmişti.Gözlerine baktım.

"Yattın mı? Bir şey söyle." Başını iki yana salladı."Sarhoştum Miray yemin ederim.İsteyerek yapmadım güzelim.Sen öyle konuşunca..."

"Canımı yakmak mı istedin? Benim paramparça etmek mi istedin!?"" Dedim sözünü kesip.

Onu bütün gece düşünen bendim.

Onun için bütün gece ağlayan bendim.

Ondan özür dilemek isteyen yine bendim.

"Sen orada o kızla beraber ben burada senin gibi hüngür hüngür ağladım be! Hiç mi aklına gelmedim! Hiç mi sızlamadı yüreğinin bir köşesi!"

Gözlerim doldu.Ağlamamak için kendimi sıktım ama başaramadım.O kızla yatmıştı! Aklıma geldikçe çıldırıyordum.Ben o sözü söylediğim için pişman olurken o orada o kızı altına alıyordu!

"Sen beni böyle mi seviyordun?" dedim.

"Miray lütfen güzelim yapma böyle.Sarhoştum diyorum! O kızın benim için bir anlamı yok!"

EVİMDEKİ YABANCI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin