Hepinize keyfili okumalar :D
Okuldan, çıkıp direk eve gelmiştim.Güzel bir uyku çekmek istiyordum.Dün gece pek uyuyamamıştım.Önce üzerimi değiştim, karnımı doyurmak için mutfağa girdiğimde pek bir şey beceremeyeceğimi anlayıp, sandviç yaptım.Keşke, annemden yemek yapmayı falan öğrenseydim.İşime yarardı.
Ayaklarımı uzatıp televizyonu açtım.Şansıma güzel bir program varsa denk gelirdi.Sandviçimden ısırık aldım.Çağatay henüz gelmemişti.Hoş gelmesini istemiyordum .Bugün o kızla beraber çıkmıştı okuldan.Ne kadar merak etsem de soramamıştım kim diye?
Zilin sesi gelince bir an 'evde yokum' diye bağırmak istedim.Çünkü üst kat komşularım nedense her gün yokluyorlardı beni.Eve erkek falan atmayım diye.Zaten o kadınlardaki kafayı çözememiştim.Hem eve erkek atmıyım diye bana kızıyorlardı hemde neden hala evlenmedin kız Miray diye kızıyorlardı.Tuhaftılar.
Sinirle ayağa kalkıp, kapıyı açtım.
"Sen miydin?" dedim yüzümü buruşturup.
"Evet.Başka birini mi bekliyordun?"
Çağatay salona geçip ayaklarını sehpaya uzattı.
"Çok yoruldum lan.Vay bana sandviç mi yaptın sağo.." Elinden hızlıca aldım ekmeği.
"O senin değil canım kendime yaptım."
"Ben ne yiyeceğim kızım karnım aç"
"Bak mutfak orada kalk kendin yap" Hizmetçisi yoktu beyfendinin.Sandviçimden bir daha ısırık aldım.Bir an da boğazıma kaçtı.
"Allah belanı versin beddua mı ettin?"
"Etmiş olabilirim" dedi gülerek.Gelip sırtıma vurmaya başladığında rahatladım.ikinci sefer zil çaldığında hiç oralı olmadan sandviçimi yemeğe devam ettim.
"Kapı çalıyor" dedi Çağatay.
"Evet duyuyorum.Sen açsana"
Şuan kalkıp açamazdım.Hem üşeniyordum hemde Çağatay ekmeğimi kapardı.
"Peki.Açar mısın dersen açarım"
Sırıttım."O numarayı yiyecek göz var mı bende?"
Çağatay oflayıp ayağa kalktı.Aynısı Furkan bana yapmıştı.İnternette mi ne görmüş.Ben açar mısın dersem yine hayır diyecekti.Ama bir kez yerdim o numarayı.
"Miray.."
Çağatay sessizce konuşuyordu.Arkamı döndüm.
"Ne var be?"
" Sakin ol tamam mı? Şuan kapıda 3 tane adam var muhtemelen beni arıyorlar" Gözlerim dehşetle açıldı.
"Ne yapacağız.Bak bu sefer kurtaramam seni"
Kapının deliğine gidip baktım.Adamlar ikinci sefer çalıyorlardı zili.
"Sen sakin ol ve korkma gerisi bende." dedi ve üst kata çıkıp benim odama girdi.Derin bir nefes aldım.Tamam sakin olmalıydım.Daha öncede yalan söyledim.Şimdi de söylebilirdim.Kapıyı açınca gülümsedim.
"Buyurun?"
"Merhaba.Biz Çağatay Arslan'ı arıyoruz bu evde yaşıyormuş" Hayır anlamında başımı salladım.
"Öyle birini tanımıyorum"
Adam rahatsız edici bir ifade ile güldü.
"Yani burada değil"
"Hayır değil" dedim son anda pot kırdığım aklıma gelince kapıyı kapatmaya çalıştım.Ama onlar benden önce davrandılar.
"Kızı tutun.Evi arayacağız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVİMDEKİ YABANCI (TAMAMLANDI)
Ficção AdolescenteAşk.3 harf bir kelimeden oluşan bir sözdü.Kimileri için çok güzel olan bir şey,kimileri içinse acı,üzüntü ve hayal kırıklığından ibaretti.Birini seversin oda seni sever olur biter.Ama olmuyor işte.O kadar basit görünen bir şeyin insana bu kadar acı...