Arkadaşlar bölümü okumadan önce bu yazıyı okuyun lütfen.Hikayeye tanıtım videosu yapacağım.Ama beceremiyorum.Yapmasını bilen varsa lütfen bana mesaj atsın.
Herkese keyifli okumalar.❤😘
"Miray ya uyanırsın ya da yemin ederim şu suyu dökerim kafana!"
Birisi başımda bağırıyordu ama kim olduğunu inanın bilmiyordum.Çok uykum vardı.Dün gece heyecandan uyuyamamıştım.Yüzümü yastığa gömdüm tuhaf tuhaf sesler çıkardım.Uykum vardı!
"Yok uyanmayacak bu!"
"Azra sakin ol.Normal insan gibi dürtsene kızı."
"Hadi ya ben sabahtan beri ne yapıyorum acaba Sıla!"
"Miray hadi kalk artık dans elbiselerini alacağız.Kızım kalksana!"
"Ya gidin başımdan gidin! Uyuyacağım ben!"
Uyku sersemi bağırıp tekrar başımı yastığa koydum ve gözlerimi sımsıkı kapadım.
"Miraycım canım arkadaşım benim.Senin kadar bende uyumak istiyorum ama elbiseleri almamız gerek!"
"Siz alın."
Evet, bu cümleyi kurduğumda Azra başımdan aşağı su dökmüş zorla uyandırmıştı beni.Bugün yapacağımız şeyler tamamen aklımdan çıkmıştı.Dans için elbiselerimizi alıcaktık.Sonra da okula gidip tekrar dans çalışacaktık.Nuran hocanın bize verdiği adrese girdiğimizde Furkan ve Cenk bizi bekliyorlardı.
"Nerede kaldınız kızım?" dedi Cenk.
"Bazıları uyanamadı da." dedi Azra bana dönüp.Hala aklımdaydı buz gibi suyu dökmesi.Yanıma gelip yanağımdan öptü.
"Kızdın mı?" diye sordu.
"Yoo kızmadım.Ama intkamım acı olacak!"
"Sen bana kıyamazsın canım arkadaşım."
"Valla öyle bir kıyarım ki Azra görürsün sen."
Birisi diğer yanağımdan öpünce Azrayla ikimiz çığlık attık.
"Naber güzelim?"
"Ne öyle arkadan geliyorsun be! Ödümüz koptu."
"Sana mı geliyorum lan ben.Sevgilime geldim."
"İyiyim sen nasılsın?" diye cevap verdim Çağatay'a.
"Bende iyiyim."
Gözlerimin içine bakıp gülümseyince bende gülümsedim.
"Ne?"
"Bugün ayrı bir güzel gözüküyorsun gözüme." Bana yaklaştı ve dudağımın kenarını öptü.Bir an neye uğradığımı şaşırmıştım.
"Ama ayıp oluyor kardeşim olan var olmayan var."dedi Cenk bizi göstererek. Çağatay da cevap vermek yerine kolunu omzuna attı ve saçımdan öptü.
Dans için giyeceğimiz kostümleri alıp dükkandan çıktık.Nuran hocanın ani bir karar vermesi ile okula gidemeyecektik.Dans gösterimiz yarındı.Anneme söylemiştim mutlaka geleceğim demişti.Ama babam gelir miydi onu bilmiyordum işte.Hep birlikte benim çalıştığım cafeye gelip oturduk.
"Şimdi bakın yarın sabah Miraylar da buluşup okula gideceğiz. Akşam 8'de gösteri."dedi Sıla hepimize bakıp.
"Aynen.Bana bakın geç falan kalmayın."
Cafenin kapısı açıldı içeri Uras ile Berk girdi.Berk gelip Azra'nın yanına oturdu. Urasta tam karşıma.Çağatay'ın sinirlendiği hissetsem de bir şey yapmadım. Cafe kalabalıktı kavga edemezlerdi.Yani sanırım.Herkes birbiriyle konuşmaya başladı.Özellikle Uras'a bakmamaya çalışıyordum ama onunda sürekli bana bakması sinirimi bozuyordu.Çağatay masanın altından ellerimizi birbirine kenetledi.Onunlayken mutluydum.Her dakika her saniye yanımda olsun istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVİMDEKİ YABANCI (TAMAMLANDI)
Fiksi RemajaAşk.3 harf bir kelimeden oluşan bir sözdü.Kimileri için çok güzel olan bir şey,kimileri içinse acı,üzüntü ve hayal kırıklığından ibaretti.Birini seversin oda seni sever olur biter.Ama olmuyor işte.O kadar basit görünen bir şeyin insana bu kadar acı...