Multi'de Çağatay ve Buğra var :D ❤
Hepinize keyifli okumalar!
Evime giren yabancıya aşık olabileceğimi hiç tahmin etmezdim.Ama aşktı işte.Seni nerede ne zaman bulacağını hiç belli olmuyordu.Peki siz evinize giren bir yabancıya aşık olur muydunuz?Evet ben evimdeki yabancı'ya aşık olmuştum.Yani Çağatay'a. Aramız son günlerde birazcık bozuk olsa da yine de iyiydik.Kızlar bile fark etmişlerdi Çağatay'ın bana olan davranışlarını.Sanki bir anda değişmişti.Soğuk davranıyordu.Nedenini bilmiyordum ama yakında anlardım mutlaka.O gün bilekliği neden çıkardığını sorduğumda bileklikle yatamadığını söyledi.Bir şeyler vardı ama ne?
Babam ise hala inat ediyordu.Ozan sürekli yanımdaydı.Korumam gibi olmuştu sanki.Bu durumdan nefret ediyordum.Annem ise Paris'te olduğunu için arayamıyordu.Ona şuan çok ihtiyacım vardı.
Elimdeki tuttuğum kitaplarla Azra ve Sılanın yanına doğru yürüdüm.Bu akşam Sılalarda beraberdik.Kız kıza oturup konuşmayalı çok olmuştu. Çağatay'ın nerede olduğunu bilmiyordum.Ya da ne yaptığını.Sürekli bahaneler üretip gidiyordu.Aradığım zamanda cevap vermiyordu.Telefonuma mesaj bildirimi gelince cebimden çıkarıp ekranı açtım.
"Kaç gündür sevgilin yok değil mi yanında.Ne kadar yazık sana.Babanı dinlemelisin Miray.Çağatay'a güvenme."
Ekrana bakakalmıştım öyle.Elimden telefonum düştüğünde Sıla koşarak yanıma geldi.
"Miray iyi misin? Ne oldu?" Yerden telefonumu aldı.
"İ-iyiyim."
"Çağatay mı mesaj attı? Yüzün bembeyaz."
"Hayır o atmadı.Boşverin.Hadi gidelim."
Kızların sorduğu sorulara kısa cevaplar verip taksiye bindik.Kafamın içinde yankılanıyordu.Çağatay'a güvenme.Sılanın evine geldiğimizde taksiden indik.Bana mesaj atanın kim olduğunu öğrenecektim.Her şeyimi nasıl bilebilirdi.Bir anda aklıma Çağatay geldi.O olabilirdi.Başımı iki yana salladım.Olamazdı.
Yemeklerimizi yedikten sonra Sılanın odasına geçtik.
"Evet kızlar anlatın bakalım? Nasıl gidiyor?" dedi Azra yatağa oturarak.
"Ne nasıl gidiyor?"
"İşte sevgililerinizle."
"Benimkini biliyorsunuz." dedim yüzümü buruşturup.
"Sen kafana takma bence Miray.Ben ailesi ile sorunu vardır Çağatay'ın."
"Kızlar sürekli erkeklerden mi bahsedeceğiz?"
"Aman doğru söylüyorsun.Erkeklerden konuşmak yok!"
"Derslerden konuşalım."
"Allahım ders diyor ya! Kızım şurada sohbet ediyoruz kız kıza.Ne dersiden bahsediyorsun Sıla."
Azra susup alt dudağını ısırdı.
"Size bir söyleceğim." dedi."Ben aşık oldum."
"Ne? kime oldun? Çabuk söyle!" dedim bağırarak.
"Ay sonunda sana da birini bulduk! Yakışıklı mı taş mı?"
Sılayla Azranın yanına oturduk.
"İsmini bilmiyorum.Sadece annesinin babasının ismini kaç yaşında olduğunu hangi okulda okuduğunu.Arkadaşları kim onları öğrendim."
"Yuh. İsmini öğrenseymişsin bari burada."
"Onu öğrenemedim işte.Geçen gün markette karşılaştık.Bana çarptı."
"Bence ilk olarak çocuğun ismini öğren.Ya Abdülrezzaksa."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVİMDEKİ YABANCI (TAMAMLANDI)
Teen FictionAşk.3 harf bir kelimeden oluşan bir sözdü.Kimileri için çok güzel olan bir şey,kimileri içinse acı,üzüntü ve hayal kırıklığından ibaretti.Birini seversin oda seni sever olur biter.Ama olmuyor işte.O kadar basit görünen bir şeyin insana bu kadar acı...