60.Bölüm"FİNAL"

531 19 18
                                    

Herkese Merhaba! Final bölümümüzü yazdım! Ve yayımlıyorum.Bazı yerleri yazarken çok zorlandım.Sildim tekrar tekrar yazdım.Çok emek verdim.Umarım seversiniz.

Miray ve Çağatay var Multi Medya Gelinlik ve Damatlıkla 😍

Burada 👇 60.bölüme özel tanıtım var.İzleyebilirsiniz fakat spoiler var şimdiden söyleyeyim.İsteyen şimdi izleyebilir.İsteyen de hikayeyi okuduktan sonra izleyebilir.

Hepinize son kez iyi okumalar ❤️

Bizim hikayemiz Çağatay'ın evime girdiği ilk gün başladı.Evime bir yabancı girmişti.Ve ben o yabancıya aşık olmuştum.Kalbimi tuzla buz ettiği zamanlar olmuştu.Beni yakıp kül ettiği zamanlarda...O beni öperken hissettiğim duyguyu seviyordum.Bana bakarken ki hissettiğim duyguyu seviyordum.Kısacası Çağatay'ın bana yaşattığı her şeyi seviyordum.Beni aldatıp terk etmesi.Bana kızması bağırması ona karşı aşkımı zerre azaltmamıştı.Ondan nefret bile edememiştim.

Ve sanırım ona asla veda edemeyecektim.Kabullenemeyecektim bunu.

Bu bizim hikayemizdi.Bu hikayeyi beraber tamamlayacaktık biz.

Defterimin kapağını kapatmadan hemen önce yazdıklarımı okudum.İçim paramparçaydı.Daha fazlasını yazmaya gücüm yetmezdi.Yutkundum.Defterin kapağını kapattım.Bu kadar acı fazlaydı.Ağır geliyordu bana.3 ay önce her şey ne kadar güzeldi.Evlenecektik.Her şeyi düşünmüştü.Beni mutlu etmesini biliyordu.En ince ayrıntısına kadar düğünümüzü planlamıştı.

Ama olmadı.

Bizim hikayemiz mutlu sonla bitmedi.

***

Düğünden 3 ay önce...

Her zaman mutlu olmak isterdim.Her insan gibi.Aileme ve kendime önem verirdim.Bu zamana kadar da ne annem ne de babam bir dediğimi iki etmemişlerdi.Ne istediysem hep sahip olmuştum.Sevdiğim adama sahiptim şimdi.Ve evlenecektik.Her şey o kadar güzeldi ki...Yaşadığımız o kötü günler bir kabus gibi gelip geçmişti.Yatakta sola dönüp gözlerimi açtım.Çağatay uyanalı yarım saat olmuştu ve beni izlediğini biliyordum.Gülümsedim.

"Neden beni izliyorsun?" diye sordum.O benim aksime o kadar güzel bakıyordu ki bana.Alt dudağını yaladı.

"Çünkü güzelsin." Diye cevap verdi.Gülümsemem daha da genişledi.

"Senin güzelin." Dedim.Göğsüne başımı koydum.

"Evet.Benim güzelim." Saçlarımı öpücük kondurdu.Elimi çıplak göğsüne koydum.

"Sence babam izin verir mi evlenmemize?" Babamın iznini almadan evlenebilir miydim bilmiyordum.Bana biraz nankörlük gibi geliyordu bu.Tamam onların gerçek kızı değildim.Ama işte öyle hissetmiyordum ben.Kim ne derse desin onlar benim gerçek anne ve babamdı.

"İsterse vermesin." Dedi Çağatay."O zaman kaçırırım seni." Güldüm.Ciddi değildi elbette.

"Ciddiyim." Diye ekledi.Benim düşüncelerimi falan mı duyuyordu bu adam? Başımı kaldırıp gözlerine baktım.

"Ya ikna olmazsa izin vermezse?" dedim bir kez daha.Babamla Çağatay'ın arasında kalmak en son isteyeceğim şeydi.

"Güzelim bunları düşünmeyi bırak.Baban izin vermezse seni kaçırır nikahı basarım.O zaman hiçbir şey yapamaz." Kaşlarımı çattım."Evlenecek olmamız çok güzelken bir de babamla uğraşmak zorunda kalmasak." Diye kendi kendime söylendim.Çağatay başımı kaldırıp dudaklarını dudaklarıma bastırdı.

EVİMDEKİ YABANCI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin