Multi'de Miray var :)
Keyifli okumalar hepinizee :D
***
Çağatay'dan
Okulda, çıkan yangın gittikçe büyüyordu ve ben delirmek üzereydim.Miray tuvalette kalmıştı.Tam yarım saattir onu çıkarmak için uğraşıyorduk.En sonunda hocalarında dediklerini umursamadan, kapıya sertçe bir tekme geçirdim.Tuvaletin kapısı kırılırken, Mirayı abimin kucağında görmeyi beklemiyordum.Sıla ve Azra en az benim kadar şaşkındılar.Kaç saniye onlara baktım bilmiyorum ama, gözüm Miraya kayınca bayıldığını anladım.Vakit kaybetmeden, tuvalete girip abimin kucağından Mirayı aldım.
Tam kapıdan çıkmak üzereydim ki, durdum.Arkam dönük, Miray kucağımdaydı.
"Eğer..." dedim abime."Miray'ın tuvalette mahsur kalmasının sebebi sensen bunu sana fena ödetirim abi."
Hastanede Miray'ın uyanmasını beklerken babam aramıştı.Sanırım abim yine bir piçlik yapmıştı.Onu bulmamı istiyordu.Babama bir saat sonra geleceğim diye mesaj attım.Şuan daha önemli işlerim vardı.
"Miray uyandı." Sılanın sesiyle başımı telefondan kaldırdım.Ve ayağa kalktım.Hepimiz yanına odaya girmiştik.Kızlar en öndeydiler.Bende arkalarında Mirayı izliyordum.Son bir kaç gündür yaptığım gibi...O uzun kumral saçları.Gülünce harika görünen gözleri.Ve delicesine öpmek istediğim dudakları.
"Çağatay iyi misin oğlum?"
Furkanın sesiyle ona döndüm.
"İyiyim."
Sesimi duyunca gülümseyerek bana baktı.
"Teşekkür ederim Çağatay.Kızlar söyledi.Buğranın kucağından beni sen almışsın ve orada çıkarmışsın."
"Önemli değil.Sen nasılsın?" Ayağa kalkıp yanına doğru yürüdüm.Kolunda serum vardı bitince çıkardık herhalde.
"Kolumu saymazsak, iyiyim."
"Oha kızım bu ne?" dedi Azra kolunu tutup.
"Buğra yaptı.Kolumu sıkınca morarmış."
"Seni tuvalette mahsur bırakan Buğra mıydı yani?"
Miray ilk önce bana bakıp daha sonra Sılaya döndü.
"Evet Sıla.Nasıl yaptı bilmiyorum ama."
"Başka birine yaptırmış.Seçkin diye bir çocuk." diye kısa bir açıklama yaptım.
Doktor gelip artık gidebileceğimizi söylediğinde Mirayı kucağıma aldım.
"Kendim yürüyebiliyorum Çağatay." dedi bıkkınlıkla.Ben aynı bıkkılıkla cevap verdim.
"Hadi ya valla mı?" Önce gözlerini devirip daha sonra kollarını boynuma doladı.Hastaneden çıkıp Mirayla ben taksiye bindik.Kızlar ve Furkan akşama geleceklerini söyleyip gittiler.
Mirayı eve bırakır bırakmaz abimi aramaya başlamıştım.Önce hesap soracaktım.Sonra babama götürecektim.Apartmandan çıktığımdan karşı duvarda elinde sigarasıyla oturduğunu gördüm.Adımlarımı hızlandırıp yanına gittim.
"Ne yaptığını sanıyorsun lan sen? Kızı tuvalete kilitlemekte ne?" Daha bitmemiş sigarasını yere atıp karşıma geçti.
"Bu işe karışma Çağatay.Mirayla benim aramda."
"Kız sana tokat attı diye ne yapacaksın oğlum!"
"Mesele o değil sende biliyorsun!" Sinirle bağırıp duvara bir tekme geçirdi.Genelde sinirlendiği zaman karşındaki insana değilde başka şeylere zarar verirdi.Duvara tekme atmak gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVİMDEKİ YABANCI (TAMAMLANDI)
Ficção AdolescenteAşk.3 harf bir kelimeden oluşan bir sözdü.Kimileri için çok güzel olan bir şey,kimileri içinse acı,üzüntü ve hayal kırıklığından ibaretti.Birini seversin oda seni sever olur biter.Ama olmuyor işte.O kadar basit görünen bir şeyin insana bu kadar acı...