3

1.5K 102 0
                                    

,,Eleanor"prebudil ma buchot na dvere,nespokojne som rozlepila oči.

,,čo je?"zvrieskla som a prevalila sa na druhý bok,,no ráno"odvetil Derek a ja som nahlas zavrčala,,škola"dodal...to si zo mňa robí srandu však?mám ísť na jeden deň do školy?Postavila som sa z postele a dvere do korán otvorila,,je piatok"sladko som sa usmiala,,prečo nemôžem začať v pondelok ako normálny človek?"zaklipkala som očami,,lenže ty nie si normálny človek,takže sa obleč...Stiles čaká"pohladkal ma po hlave ako psa a odišiel,mala som chuť začať vrieskať.Buchla som dverami tak aby to bolo poriadne počuť a vošla do kúpeľne,vykonala som čo bolo treba a obliekla som si krátke červené šaty a do kabelky nachádzala nejaké drobnosti.Zo skrine som ešte vytiahla koženú bundnu a zbehla do kuchyne.Za stolom sedela Malia so Stilesom a ešte nejakým drobným dievčatkom.Derek sa opieral o kuchynskú linku a skenoval ma pohľadom,,Ideš v tomto?"nadvihol obočie a ja som zagúľala očami,,holá idem"odvrkla som mu a sadla si za stôl.Dievčatko na mňa udivene pozrelo a ja som na ňu žmurkla,,dám si to čo má ona"ukázala som na jej tanier,,tak si urob"zašomrala Malia a ja som pokrčila nosom,s nádejou som pozrela na Dereka a ten sa jemne usmial a položil predomňa tanier s jedlom,,vďaka ti"zaklipkala som očami.Malia na mňa znechutene pozrela,,Spravíš mi taký vrkoč?"Spýtalo sa dievčatko s pohľadom upreným na moje vlasy,,Nevymýšľaj Stella,Malia ti spraví pekný účes ako včera"pokarhal ju Stiles a ja som sa uchechtla,,Malia by ho mohla spraviť najprv sebe"podotkla som a tá krava na mňa zavrčala.Pustila som sa do jedla,,v pohode ťa učešem krpec len dones hrebeň"oznámila som jej a dievčatko zvísklo.Pribehla a do rúk mi strčila červený hrebeň,,nemusíš to robiť"zašepkal Stiles a ja som mykla plecom,Stella si sadla na moje miesto a ja som jej vlásky zaplietla do dvoch hrubých vrkočov,,Sú nádherné,ďakujem"zasmiala sa a objala ma,prekvapene som na ňu pozrela a pohladkala ju po vlasoch.

,,Tak asi by sme už mali ísť"postavil sa Stiles a natiahol k Stelle ruku,tá ju s radosťou prijala.Vzala som si tašku a vyšla som za nimi,pred domom stál modrý jeep a v ňom už sedeli obaja súrodenci.Nastúpila som na sedadlo spolujazdca a usmiala sa na Stilesa,,Včera sa mi v škole všetci smiali za to aké som mala vlasy"začala Stella a Stiles naštartoval,,Malia sa ti za to už ospravedlnila"poznamenal a Stella odula spodnú peru,,to mi tak pomohlo"zašomrala,,Malia je skvelé dievča mala by si jej dať šancu Stella"povedal Stiles a pozrel na mňa,,vy obe"jemne sa usmial a ja som sa uchechtla,,ty si včera snáď nevidel ako ma udrela?"nadvihla som obočie,,len ti chcela pomôcť"mykol plecom,,no jasné a našla si aj skvelú výhovorku,ver mi ona to plánovala už od momentu keď som prišla"poznamenala som ofučane a Stiles zastavil,,vystupovať"usmial sa na Stellu a tá sa nahla do predu aby mu mohla vtisnúť pusu na líce,,Maj sa Stiles aj ty Eleanor a ďakujem ti"vystúpila z auta a zamávala nám,s úsmevom som jej odmávala,,je rozkošná"povedala som keď sme sa znovu pohli,,to áno je pre mňa všetkým,len je príšerne tvrdohlavá"uškrnul sa,,ako ty,možno práve preto ste si padli do oka"žmurkol na mňa a ja som sa usmiala,mal pravdu do dievčatko bolo spriaznená duša,,A fakt vďaka že si jej spravila tie vlasy lebo zrejme by som to počúval ešte pól roka ako ju Malia v škole strápnila"zasmial sa a ja s ním,,tá jej to zjavne len tak neodpustí"poznamenala som a Stiles mykol plecom,,verím že si k sebe nájdu cestu a inak.."na chvíľu zaváhal,,nechcela by si dnes večer prísť k nám?máme v pláne si so Stellov pozrieť nejaké rozprávky a tak,určite by sa veľmi potešila keby si prišla"pozrel na mňa s nádejou a ja som prekvapene otvorila ústa,tak toto som nečakala.

,,ja by som rada lenže...nebude to Malii vadiť?"nadvihla som obočie aj keď mi bolo úplne päť a dvadsať čo jej vadí a čo nie.

,,Stella ju neznáša čiže je jasné že ju tak nechce a teba si obľúbila"mykol plecom,celý čas ma po očku sledoval.

,,Tak fajn"prehodila som vlasmi,,a čo vaši?nebude im to vadiť?"spýtala som sa znovu a Stiles na chvíľu stuhol.

,,otec bude v práci a matka....ona..umrela"odpovedal pomaly a ja som sa za túto otázku v duchu prefackala.

,,to ma mrzí,prepáč nevedela som,och..som totálna krava"ukryla som si tvár do dlaní.

,,nie,to je v poriadku,nemala si to odkiaľ vedieť"povedal a jemne sa usmial.

Hale princessWhere stories live. Discover now