Vystúpila som z modrého jeepu a pohľadom prešla po starej,ošarpanej budove.
,,Útulné"poznamenala som sucho,Stiles sa zasmial a mykol plecom,,ukážem ti kde je riaditeľňa?"navrhol a ja som pokrútila hlavou,,poradím si"odvetila som pohotovo,,Fajn,uvidíme sa"usmial sa a odkráčal preč.Nahlas som povzdychla.
,,Ahoj,chceš pomôcť?"spýtala sa nejaká blondínka a ja som vďačne prikývla,zrejme som vyzerala viac stratene ako som sa cítila,,hľadám riaditeľnu"objasnila som jej,,som Jade"vystrčila ruku,,Eleanor"prijala som ju s úsmevom.Nakoniec možno tu nebudú všetci taký strašný,,Ty si tá nová však?z New Yorku"vyzvedala a ja som prikývla,,je to malé mesto,každý sa tu pozná s každým"dodala,,to mi došlo"zasmiala som sa,vošli sme do budovy.Premávala sa tu plno žiakov a mala som pocit že mi praskne hlava z toľkých zvukov,,si v poriadku?akosi si zbledla"skúmavo si ma.prezrela Jade a ja som mykla plecom,,len sa mi zakrútila hlava"zaklamala som,pretože čo iné mi zostávalo?nemohla som na svoju potencionalnu kamarátku hneď vybafnúť že som monštrum,tak by som si ju asi nezískala.Potiahla ma za ruku k vysokým dverám ktoré vyzerali skôr ako brána do Narnie a nie ako kancelária,,počkám tu na teba"oznámila mi Jade a ja som vďačne prikývla.Zaklopala som a keď sa ozvalo tiché ,,ďalej"som vošla.
,,Dobrý deň"sladko som sa usmiala pretože mať za sebou riaditeľku nie je nikdy na škodu.
,,Och..ty musíš byť Eleanor,vitaj drahá"postavila sa a ukázala na stoličku pred sebou,posadila som sa a ona urobila to isté,,práve som si prezerala tvoje záznamy,výborná dochádzka,reprezentantka,priemer skoro jedna"usmiala som sa,,dúfam že skúsiš šťastie v našom lacrosovom družstve"navrhla mi.
,,Bola som roztlieskavačka"objasnila som svoju reprezentantáciu skôr ako ma strčí k futbalistom.Stroho prikývla.
,,Roztlieskavačky tu síce nemáme ale určite by som takýto krúžok ocenila"podala mi rozvrh hodín a nejaké učebnice,,Maj pekný prvý deň Eleanor"odhalila dokonalo biele zuby a ukázala na dvere,poďakovala som a vyšla z riaditeľne.
,,aká si trieda?"vytrhla mi Jade rozvrh z ruky a skúmavo si ho prezerala,,och..máš práve chémiu"oznámila mi smutne,,ja mám dejepis ale odprevadím ťa"ujistila ma,zamrzelo ma že má Jade inú hodinu,predsa len bol tu zatiaľ moja jediná priateľka.Chemická učebňa bola na druhej strane chodby a za ten čas som sa dozvedela že...Jade sa páči Scott ale nikdy nenabrala odvahu ho osloviť,jej najlepšia kamoška sa odsťahovala pred mesiacom a ona si teraz pripadá stratená a že v meste sa dejú zvláštne veci ktoré si veľa ľudí nedokáže vysvetliť a ona sa snaží vypátrať kto za tým všetkým je.
,,Vďaka Jade"zamrmlala som pred učebňou,,V pohode,vidíme sa na obede?"navrhla a ja som prikývla,,budem sa tešiť"oznámila mi s úsmevom.Vošla som do triedy v ktorej už bola hodina v plnom prúde.
,,meškáte slečna"ozrejmil mi profesor,,mrzí ma to ale zdržala som sa..."
,,je mi jedno kde ste boli,ste tu prvý deň a už máte pocit že vám tu to patrí?"nadvihol obočie a ja som už už otvárala ústa že mu čosi odvetím no zahriakol ma,,sadnite si tamto k Stilinskému a už ani slovo"začalo mi byť akosi horúco,v hlave mi pulzovalo.Ako môže byť takýto odporný a nenechá ma to ani vysvetliť?so zaťatými zubami som sa posadila vedľa Stilesa.
,,hlavne dýchaj"snažil sa ma upokojiť no myslím že ma to rozčúlilo ešte viac.
,,Nič nehovor"zavrčala som a zatvorila oči,takýto nával zlosti pre úplnú hlúposť.Akoby toho nebolo dosť zo zadu do mňa ktosi hodil papierik a to už bola posledná kvapka.
,,ktorý idiot to urobil?"vyskočila som zo stoličky.O dve lavice ďalej sa rehotal nejaký blonďavý debil.
,,Uff...hviezda je drsná"poznamenal a znovu sa rozrehotal.
,,Slečna Haleová môžete mi vysvetliť prečo znovu prerušujete môj výklad?"vyprskol učiteľ a ja som rozhodila rukami.
,,pretože po mne ten chlapec hodil papier"odpovedala som v nádeji že to je dostačujúce na to aby toho idiota potrestal,,Je to pravda?"obrátil sa na chlapca a ten s výrazom tváre alá šteniatko pokrútil hlavou,,Ale" pokúsila som sa namietať,,žiadne ale slečna,aj keby po vás hodil nejaký papier to nie je dôvod prerušovať moju hodinu"povedal a ja som sa cítila ako malé decko,vzala som svoju tašku zo zeme a pobrala sa na odchod.
,,Kam si myslíte že idete?"spýtal sa s nechutným úškrnom a ja som prehodila vlasmi,,podať na vás sťažnosť"odpovedala som celkom pokojne aj keď som mala chuť vyškriabať mu oči,,riaditeľke"dodala som po čom nasledoval výbuch smiechu.Nechápavo som pozrela na triedu,profesor červený ako paprika ma prepaľoval pohľadom,,iba ak by ste sa mi chceli ospravedlniť za vaše nespravodlivé chovanie?"nadvihla som bradu a učiteľ prižmúril oči,zrejme už mal na svojom konte sťažností dosť a ďalšiu nepotreboval,,ospravedlňujem sa"odvetil a ja som sa výťazoslávne usmiala.Jedna nula pre Eleanor.
YOU ARE READING
Hale princess
Random,, Takže začnem ja Eleanor ty si vlkodlak"oznámil mi a čakal ako zareagujem,nadvihla som obočie.Fakt si myslí že som spadla z Marsu alebo tak?vraj vlkodlak,lepšiu debilinu si ani vymyslieť nemohol. ,, Jasné,hahah"zamrmlala som ,,Nie El on ti hovorí...