23

835 64 4
                                    

,,kedy príde Stiles?"spýtala sa ma Stella.

,, Netuším Zlatko"mykla som plecom.

,,A kam vlastne išiel?"nadvihla obočie.

,,No myslím že za Scottom ale nie som si istá"odvetila som jej a navliekla bábike ružové šaty.

,, Ružová jej pristane"prikývla Stella a spokojne sa usmiala.

,, Tiež si myslím"usmiala som sa.

,, Eleanor ty si teraz Stilesova frajerka?"spýtala sa Stella a ja som prikývla.

,, Áno tešíš sa?"spýtala som sa.

,, Veľmi"usmiala sa a objala ma.

,,Ste také nádherné"začula som Stilesov hlas pri dverách.Opieral sa o rám dverí a usmial sa na nás.

,,Ale veď to my dávno vieme"žmurkla som na Stellu a tá sa rozosmiala.

,,Stiles môžem Eleanor ukázať fotku kde som ťa prezliekla za princeznú?"nadvihla obočie Stella a Stiles stuhol.

,, Stella nepovaž sa"zamračil sa.

,,Ale ja ju chcem vidieť"prikývla som.Stella sa rozbehla k veľkej skrini a Stiles za ňou.Postavila som sa a potiahla Stilesa k sebe.

,, No tak je to len fotka"usmiala som sa.

,,je to trápna fotka"zašomral.

,,Nie určite si na nej úžasný"usmiala som sa.

,,To máš"podávala mi fotku Stella.Pozrela som sa na ňu a začala som sa smiať.

,, Dobre ,koniec zábavy"vytrhol mi ju z ruky Stiles a odložil ju.

,, Nemusíš byť hneď ofučaný"prevrátila očami Stella.

,, Vieš že nemám rád keď tú fotku každému ukazuješ"zvrieskol na ňu až tak že myklo aj mňa.

,, Nenávidím ťa,keby tu tak bola maminka"zakričala Stella a z plačom sa rozbehla preč.

,, Stella prepáč ja som nechcel"chcel za ňou bežať ale chytila som ho za ruku.

,,Nechaj ju potrebuje byť sama"usmiala som sa.

,,Si si istá?"nadvihol obočie.

,, Tiež som bola v jej veku"prevrátila som očami.Povzdychol si a sklopil zrak,tá veta ho zjavne zlomila.

,,Hej"chytila som ho za lem tričká a pritiahla k sebe.

,, Nič si s toho nerob tvoja sestra ťa ľúbi, je len rozčúlená.Je pravda že si po nej nemusel hneď vrieskať za tú fotku"usmiala som sa a pobozkala ho.

,, Takže si na jej strane?"odtiahol sa a oprel sa čelom o to moje.

,,Som neutrálna"obmotala som mu ruky okolo krku.

,, Ostaneš tu cez noc?"nadvihol obočie.

,,Ja neviem ešte nie som zabalená na ten zajtrajší výlet"odvetila som.

,,No tak je to len na tri dni,to sa stihneš zbaliť aj ráno"pobozkal ma na krk.

,,Hmm.ty si už zbalený?"spýtala som sa.

,, Zlatko moje, ja sa zbalim sa desať minút, vieš nepotrebujem make-up, žehličku na vlasy a milión kusov oblečenie"uškrnul sa a ja som ho buchla do pleca.

,, Nepotrebujem milión kusov oblečenie"zašomrala som.

,,Si si istá?"pobozkal ma na čelo.

,,Nie tak celkom"mykla som plecom,čo Stilesa rozosmialo.

,, Eleanor mohla by si ísť za Stellou?"spýtal sa.

,, Idem a ty sa choď zatiaľ zbaliť"pobozkala som ho a vošla do Stellinej izby.

,, Môžem?"zaklopala som.

,, Áno"ozval sa tichý hlások.

,,Si v poriadku Bambuľka?"podišla som k nej,mala uplakané oči.

,, Povedal som Stilesovy že ho neznášam"rozplakala sa.

,,On vie že to tak nie je"privinula som ju k sebe.

,, Chyba mi mamička"položila si hlavu na moje nohy.

,,Ja viem zlatíčko ja viem"pohladila som ju po vlasoch.

,, Keby tu bola bolo by všetko inak"zamyslela sa Stella.

,, Vieš občas keď čakám na Stilesa kým po mňa príde pozorujem moje spolužiačky a ich mamičky. Vždy ich maminka obijme dá im pusu na líce a spýta sa ako sa mali v škole"oznámila mi.Po lícach mi stekali slzy.

,, Eleanor ty plačeš?"spýtala sa.

,, Áno Zlatko"prikývla som.

,,Och prepáč nechcela som ťa rozplakať"usmiala sa.

,,To nič, vieš čo?Mala by som ísť pomôcť Stilesovy pobaliť sa"odvetila som.

,, Dobre"prikývla. Vyšla som z izby. Líca som mala mokré od sĺz

Hale princessWhere stories live. Discover now