Chytila som do rúk fľaštičku a vyliala do seba jej obsah.Bolo to ako hltať žeravé žiletky.No zvládla som to.
,, Ďakujem"ozvalo sa za mnou.
,, Nezaberie to"poznamenala som.Stiles ku mne pristúpil a nahol sa ku mne.
,,Ale zaberie uvidíš"usmial sa a pobozkal ma. Bozk som mu opätovala.
,, Ako to je teraz medzi nami?"spýtal sa a sadol si ku mne.Mykla som plecom.
,,Ako chceš aby to bolo?"nadvihla som obočie.Potiahol ma k sebe.Zahryzol si do pery.
,,Chcem teba"uškrnul sa a znovu ma pobozkal.Obmotala som mu ruky okolo krku.
,,Ako sa cítiš?"spýtal sa keď sa odtiahol.
,,Ako znovuzrodená, myslíš že si niekto všimne kebyže odídeme do mojej izby?"žmurkla som naňho.
,,Sme tu sami, odišili hľadať Enza"usmial sa.
,,Tak poď "potiahla som ho za ruku.
,, Lenny čo je to s tebou?"nechápal Stiles.
,, Neviem mám strašne veľa energie"mykla som plecom.
,,Ja som dosť unavený"zašomral.
,,To prejde neboj sa"oznámila som mu.Vyšli sme hore.Oprela som Stilesa o stenu a začala ho vášnivo bozkávať.
,, Eleanor"zašepkal.
,, Áno?"nadvihla som obočie a vrhla som sa na jeho krk.Cítila som ako mu pulzuje tepna na krku.Ako mu bije srdce ako zrýchlene dýcha.nevedela som čo je vo veci. Neviem ako je to možné do teraz si také veci nevšímala.
,, Tvoje oči"zdvihol mi bradu.
,,Čo je s nimi?"nadvihla som obočie.
,, Sú iné, také tmavé no veď posúď sama"otočil ma k zrkadlu.
,, Preboha"zvrieskla som a zaborila tvár do Stilesovej košeli.Na lícach mi vychádzali žily, pleť som mala kameňovej farby a oči čierne.
,,To nič"upokojoval ma Stiles.
,,Vyzerám ako diabol"povzdychla som si.A vtedy mi doplo, takto vyzeral Enzo keď ma išiel uhryznúť. Mením sa na upíra.Stiles sa nahol a prilepil jeho pery na moje.Bolo to len také letmé, akoby sa bál že mi ublíži. Pritiahla som si ho bližšie a prehĺbila náš bozk.
,, Zmizlo to"odtiahol sa Stiles.
,,Je nechcem byť monštrum"pokrútila som hlavou.
,, Eleanor ty nie si monštrum"ubezpečil ma Stiles.
,,Ale ak sa mením na upíra budem monštrum"oznámila som mu.
,,Aj tak ťa budem ľúbiť"odvetil a pobozkal ma.
YOU ARE READING
Hale princess
Random,, Takže začnem ja Eleanor ty si vlkodlak"oznámil mi a čakal ako zareagujem,nadvihla som obočie.Fakt si myslí že som spadla z Marsu alebo tak?vraj vlkodlak,lepšiu debilinu si ani vymyslieť nemohol. ,, Jasné,hahah"zamrmlala som ,,Nie El on ti hovorí...