Zmenil sa,áno doslova vyzeral ako monštrum.Prekvapene som zažmurkala v nádeji že sa mi to zdá.Otvorila som ústa no nezmohla som sa na slovo.
,,Si v poriadku?"spýtal sa a ja som zalapala po dychu,,to sa vážne pýtaš ty mňa?"zamrmlala som,,fajn,stačilo,chcem ísť domov"otočila som sa na otca,,mama o tomto všetkom vie?"spýtala som sa a otec prikývol,,aha"poznamenala som trpko,takýto podraz od vlastnej matky som vôbec nečakala.
,,ty to dokážeš tiež"objasnila mi Mália a pristúpila ku mne,,ani sa ma neopováž dotknúť"zajačala som,,neviem čo ste si to nacvičili za divadlo ale ubezpečujem vás že to nie je vtipné ani trošku"rozhodila som rukami.
,,upokoj sa Eleanor,Mália ti pomôže,musíš to prebudiť inak sa zblázniš"upokojoval ma otec,,myslím že sa už stalo"prehodila Mália,óó tak slečna nám začala byť drsná.
,,Vážne sa ma nedotýkaj"vystrčila som pred seba ruky v snahe odohnať ju,no bolo to márne natiahla ruku a vrazila mi jednu rovno do nosa,puklo to a zapraskalo a ja som mala pocit že mi zlomila lebku.No po chvíli akoby bolesť ustúpila no zlosť vo mne narastala a potom akoby sa niečo v mojom vnútri pohlo,bol to príjemný pocit ako keď sa vrátite unavený domov a ľahnete si do postele,hlavu položíte na mäkký vankúš a privriete oči.Ja som tie moje otvorila a v pozrela sa vôkol seba,všetci na mňa udivene pozerali,otec s hrdosťou a Mália tak trochu spokojne pretože podľa môjho skromného názoru toto chcela spraviť už od môjho príchodu.
,,teraz čo?"spýtala som sa čím som prerušila ticho v miestnosti,,pozri sa sama".Lydia mi do rúk strčila drobné zrkadlo zelenej farby a ja som sa doňho v očakávaní pozrela a prisahám Bohu skoro som spadla z nôh.Moju tvár obrastala tmavá srsť,moje nechty potrebovali nutne kvalitnú manikérku a moje oči zvláštne svietili,na zlato,,nerobili ste si srandu"poznamenala som viac menej pre seba,Lydia pokrútila hlavou,,som monštrum"zľahka som si prešla po tvári a mala chuť plakať.
,,nie si monštrum,si vlkolak"pousmial sa Scott,,veď to je to isté"odvetila som a posadila sa na gauč,,ale ako?nedáva to zmysel,predsa.."došli mi slová,všetci na mňa súcitne pozerali a ja som mala chuť každému jednému vraziť,,Dedí sa to,vlčí gén"začal otec a ja som naňho vrhla nespokojný pohľad.
,,takže je to tvoja vinna"zavrčala som,,alebo skôr ty"otočila som sa na Máliu,,ako si si vôbec dovolila ma udrieť?pokojne ťa môžem udať za ublíženie na zdraví"preložila som si ruky na prsiach,,och tak to urob,s takýmto ksichtom dostaneš jedine tak kazajku a nie spravodlivosť"odbila ma,to je fakt,,dobre,ako sa toho zbavím?je na to nejaký liek alebo?"s nádejou som sa obzrela po miestnosti,,nie,môžeš sa to jedine naučiť ovládať"odvetil Scott a v tom som si všimla niečo zvláštne,,tvoje oči,majú inú farbu"nadhodila som a on prikývol,,som alfa"povedal hrdo a ja som si musela zahryznúť do jazyka aby som sa nerozosmiala,má to nejaké logické vysvetlenie?prečo by niekto počúval osemnásť ročného chlapca?,,určite si autorita o tom nepochybujem"nedokázala som si odpustiť a uštipačne poznamenala,nepekne na mňa zazrel,,vieš čo pokojne sa toto môžeš naučiť ovládať aj sama,vôbec ti nemusím pomáhať"povedal nervózne a ja som prevrátila očami,,dobre veď nič som nepovedala"zašomrala som,,čo vy?"otočila som sa na zvyšok Scottovej rozkošnej svorky.
,,nie sme všetci vlkolaci ale myslím že dnes je toho na teba už dosť"jemne sa usmiala Lydia a priateľsky ma pohladkala po ramene.Prikývla som a postavila sa,,pôjdem si ľahnúť"oznámila som im,,odprevadím ťa"ponúkol sa otec,,nie"pokrútila som hlavou,,zničil si mi život,myslím že si toho urobil už dosť"odbila som ho,viem bolo to tvrdé ale čo som mala povedať?Mala som skvelý pokojný život,pokiaľ som nezistila kto je môj otec a čo som zač.V tej chvíli som dúfala že toto všetko je len jeden zlý sen a ráno sa prebudím vo svojej izbe v New Yorku no toto však bola realita,ja,môj vlčí otec a úplne nový život ktorý ma čakal.Žiadna umelecká škola v New Yorku,žiadny starý priatelia,žiadna stará Eleanor Marshall od teraz som Eleanor Hale,vlkolak,beta v svorke Scott McCalla,dcéra Dereka Halea a obyvateľka zapadákova menom Beacon Hills.
YOU ARE READING
Hale princess
Random,, Takže začnem ja Eleanor ty si vlkodlak"oznámil mi a čakal ako zareagujem,nadvihla som obočie.Fakt si myslí že som spadla z Marsu alebo tak?vraj vlkodlak,lepšiu debilinu si ani vymyslieť nemohol. ,, Jasné,hahah"zamrmlala som ,,Nie El on ti hovorí...