10

1K 90 6
                                    

,, Eleanor?"počula som krik z dola. Prevrátila som očami a tvár zaborila do vankúša.Na schodoch som počula nejaké kroky.

,, Už idem"zahučala som ale neskoro do izby vbehli Stiles,Scott a Stella.V rukách mali vodné pištole a začali na mňa striekať vodu.

,, Zbláznili ste sa?"začala som sa smiať.Ano divné že sa smejem keby to bol niekto iný chrlim naňho nadávky všemožneho typu.

,,Tak a princezná je moja"chtil moju ruku a pobozkal ju.

,,To ani náhodou vlčiu princeznú dostane statočný rytier McCall"poznamenal Scott a prúd vody zasiahol Stilesa do tváre.

,,Ste ako malé deti"smiala som sa.

,,Aj ja to tvrdím"štuchla do mňa Stella.

,, Požičiaš mi to?"ukázala som na pištoľ a Stella Prikývla a podala mi ju.

,,Dole mám ďalšiu idem po ňu"zabehla dole.Vyskočila som na posteľ a spustila paľbu na chalanov.

,, Princezná sa dokáže ochrániť aj sama"zvrieskla som a chalani sa začali smiať.Pustila som pištoľ na zem a pridala sa k nim.

,, Ideme?"postavila sa ku dverám moja najmilovanejšia sesternička na svete.Neváhala som a prúd vody je strelila do tváre.

,, Odporné malá zmyja"zvrieskla

,,Hej?A ja som myslela že sa voláš Malia"sladko som sa usmiala.Chalani sa začali smiať viac ako do teraz.Malia sa zdula a odpochodovala dole.

,,Ale fakt by sme mali ísť"postavil sa Scott.

,,Kam?"nadvihla som obočie.

,,Do domu pri jazere"žmurkol na mňa.

,,A čo tam?"spýtala som sa.

,, Povieme ti len že sa tam budú používať reťaze"uškrnul sa Stiles.Prečo to znie akoby sme išli natáčať päťdesiat odtieňov sivej vo vlkodlačej verzií?

,,Ideme ťa znásilniť"uškrnul sa chalan vo dverách.

,, Alebo ja vás"žmurkla som naňho.

,, Dnes sa nikto znásilňovať nebude Isaac"poznamenal Scott.

,,Škoda už som sa tešil"poznamenal.

,, Dobre tak poviete mi kam ideme?"pripojila som sa do rozhovoru.

,, Dnes je spln"odppvedal mi Stiles.Prikývla som.

,, Takže?"nadvihla som obočie.

,, Takže sa meníš"odvetil chalan pri dverách.

,, Prepáč ale nejak mi ušlo kto si a čo tu robíš?"sladko som sa usmiala.

,,Som Isaac a som vlkodlak"odpovedal.

,, Jeeej ďalší vlkodlak do zbierky"ťukla som si do hlavy.

,,Do zbierky?"spýtal sa vystrašeným pohľadom.

,,Hej ztrhnem ich z kože a urobím koberec"poznamenala som.Neviem čo to somnou je ale mám hrozne dobrú náladu.

,, Fakt?"nadvihol obočie.Prikývla som.

,,A vieš čo ja robím z mladými vlkodlačimi pannamy?"nadvihol obočie.Pokrútila som hlavou.

,,Zabijem ich a potom ich krv pijem pri splne"žmurkol na mňa.

,,To je super ale je už panna nie som"vyplazila som mu jazyk.V miestnosti nastalo ticho.

,,Čo je? Chcete mi povedať že vy ste ešte panicovia?"nadvihla som obočie.

,,Ja určite nie"zdvihol ruky v obrannom geste Isaac.No ostatný boli ticho.

,,Wau"zamrmlala som.

,,Je to divné však?"uškrnul sa na mňa Isaac.

Ahojte ľudkovia moji😘 áno ja viem ja viem dlho nebola žiadna časť a mrzí ma to.Som vám vďačná za votes a pekné komentáre ktoré ma ako vždy neskutočne potešia a hneď mám večšiu chuť písať.Dúfam že sa vám časť páčila 😍😘

Hale princessWhere stories live. Discover now