46

518 51 2
                                    

,,Tu máš"podala mi Bell jablko a ja som pokrčila nosom.

,, Čokoládu už nemáme?"spýtala som sa a Bell pokrútila hlavou.

,, Vitamíny Eleanor potrebuješ vitamíny"zašomrala a vtisla mi jablko do rúk.

,, Už som ich zjedla toľko že sa nebudem čudovať ak porodím jabloň"prevrátila som očami.

,,Jablonka"zasmial sa Enzo a vyvalil sa vedľa mňa na gauč.

,, Počuješ to Zoe? keď sa narodíš nebudeme zabíjať len čarodejníce ale aj upírov"prihovorila som sa malej.Enzo sa nahol ku mne a ťukol mi do bruška.Potom si priložil dlaň na to miesto.Hneď na to som zacítila kopnutie.Enzo sa usmial.

,,Stella dnes nepríde?"spýtal sa ma, dosť si ju obľúbil.

,, Má školu"odvetila som a rukou som mu vošla do vlasov.Enzo si ľahol tvárou k môjmu brušku.Prstom mi po ňom niečo kreslil.Začala som sa smiať.

,, Enzo prestaň to štekli"smiala som sa.Prestal.Sadol si vedľa mňa.Pozrel na knižku ktorú mi dala Bell a uškrnul sa.

,, Bell?"zakričal, prevrátila som očami.V kuse si z nej robí za tú knihu sradnu.Bell vošla do obývačky a kývla hlavou že ho počúva.

,, Kedy by mali prísť tie víly sudičky? vieš musime sa pripraviť,neradi by sme aby spala Zoe sto rokov"uškrnul sa na ňu,Bell sa otočila a zo slovami ,, ty si taký debil"odišla preč.Nahla som sa pre knižku.Enzo mi ju vytiahol z rúk a otvoril ju.

,,A čo ten Peter Pan?on príde až keď bude Zoe vedieť rozprávať?"spýtal sa ma a ja som pokrútila hlavou.

,, Prestaň s tým,si už ako malé decko"zašomrala som a vzala si knižku.

,,Ja som malé decko ale ty čítaš rozprávky pre deti"pokrútil hlavou.

,, Eleanor?"vbehla do izby Bell.

,, Počúvam ťa"vyzvala som ju.

,, Čarodejnice niečo chystajú"sadla si k nám.

,,Bolo mi divné že už dlho nič nespravili"zašomral Enzo.

,, Chcú ťa uniesť "povedala a ja som stuhla.

,, A keď porodíš chcú malú obetovať'dopovedala a Enzo prevrátil očami.

,, Nedajú si s tým pokoj, dobre vedia že sme s ňou na každom kroku"povedal a Bell prikývla.

,, Eleanor, urobím všetko čo bude v mojich silách aby sa to dieťa narodilo živé a zdravé"chytila ma za ruku Bell.

,, Ďakujem"usmiala som sa na ňu.Enzovy zazvonil telefón.Niekde odišiel.

,, Eleanor vyzerá to tak že si mala ďalší nočný výlet"povedal keď sa vrátil.Vystrašene som naňho pozrela.

,, Zabila som niekoho?"spýtala som sa.

,,Pre tentoraz nikoho,je v nemocnici ale nič si nepamätá.Tvoj otec už bol za ním"odvetil Enzo.

,,Bol to niekto známy?"nadvihla som obočie,Enzo pokrútil hlavou.

,, Buď kľudná je v poriadku, vravím ti to len preto že si chcela aby sme si vždy všetko hovorili"povedal a pohladkal ma po vlasoch.

,, Vážne je v poriadku? spýtala som​ sa.

,, Má len slabý otras mozgu ako spadol, to je všetko"odpovedal mi.Chápavo som prikývla.

,, Ak chceš môžem do tej nemocnici skočiť,ale ty musíš ostať tu keďže ťa chcú uniesť"povedal.

,, Áno zoslala som na byt ochranné kúzlo"prikývla Bell.

,,V poriadku už sa odtiaľto ani nepohnem,budem sedieť tu na gauči, pozerať televíziu a jesť jablká"zašomrala som,, až do pôrodu"dodala som.

,, Áno tak to bude najbezpečnejšie"uškrnul sa Enzo.


Hale princessWhere stories live. Discover now