49

541 51 0
                                    

Sedela som v hojdacom kresle.V hlave mi vírili myšlienky.Enzo s Mariou sa išli niekam prejsť a ja mám vraj oddychovať.Na dvere detskej izby sa ozvalo slabé zaklopanie.

,, Ďalej"zašepkala som.Otvorili sa dvere a dnu vošiel Stiles.

,, Počul som že máš nejakú pochmúrnu náladu"usmial sa na mňa.

,,Ja len.... všetko to na mňa doľahlo"odvetila som mu.Stiles si čupol oproti mňa a chytil ma za ruky.

,, Chceš sa o tom rozprávať?"spýtal sa a ja som mykla plecom.

,, Neviem Stiles"povedala som.

,, Poď ideme sa niekam najesť"postavil sa a podal mi ruku.

,, Nemôžem sa ísť preč z bytu"pokrútila som hlavou.

,, Somnou môžeš,tak poď"usmial sa na mňa.Postavila som sa z kresla.

,, Neviem,je to dobrý nápad?"nadvihla som obočie.

,,Ten najlepší"žmurkol na mňa.Ruky som na svoju obranu zdvihla nad hlavu.

***
Vystúpili sme z auta.

,, Eleanor prosím ťa netráp sa už hlúposťami "povedal Stiles a chytil ma za ruku.

,, Lenže na každom kroku môžu byť čarodejnice"zašepkala som.

,, Veríš mi?"Nadvihol obočie a ja som prikývla.

,,Tak sa usmej a poď"povedal a potiahol ma za ruku do malej reštaurácie.Sadli sme si úplne do zadu k oknám.

,, Stále sa mračíš"zašomral Stiles.

,, Prepáč"usmiala som sa.

,,Takto je to lepšie"povedal s úsmevom.

,,Ako sa má Lydia?"snažila som sa zmeniť tému.Stilesova nálada poklesla.

,, Rozišli sme sa"oznámil mi.

,,To ma mrzí"povedala som a chytila ho za ruku ktorú mal položenú na stole.

,,Nie nemrzí"zasmial sa a ja som zagúľala očami,, nerozprávajme sa o nej"

,,Ako chceš"usmiala som sa.

,, Čo si dáte?"prišlo ku nám dievča,na tvári malo znudený výraz.Nadiktovali sme jej objednávku a odišla.

,, Čo vysoká?"spýtala som sa ho.

,, Neviem Eleanor, Chcem zostať s vami"Povedal​ a pozrel na moje bruško.

,,To je dôvod prečo som ti to nechcela povedať"zašomrala som.

,, Čo mám robiť ?hmm? žiť niekde v druhom meste s vedomím že moju dcéru vychováva niekto iný?"zvišil hlas.

,,Tak to predsa nie je"pokrútila som hlavou.

,, Dobre Eleanor,nechcem sa hádať.Je to moje rozhodnutie a ty ho nezmeníš"povedal a napil sa.

,, Stiles"chcela som mu oponovať ale on pokrútil hlavou.

,, Nechaj to tak"umlčal ma.

,,Nie Stiles toto tak nenechám"odvetila som mu.

,,Chcem byť zo svojou dcérou,na tom nie je nič zlé"usmial sa na mňa.

,,Ja ťa chápem Stiles"zašepkala som.

,, Nedokážem si predstaviť že bude hovoriť oci aj niekomu inému"povedal a ja som prikývla.

,, Adoptovali sme dievčtko"oznámila som mu,Stiles stuhol,, vlastne je to Enzova dcéra"

,, Takže si rozhodnutá? ostávaš s ním?"nadvihol obočie.

,, Naša dcéra bude v dobrých rukách zlatko"usmiala som sa naňho.

,, Neodpovedala si"pokrútil hlavou.Ostala som ticho sedieť.

,, Ľúbiš ho?"spýtal sa.

,, Musíme to rozoberať?"nadvihla som obočie.

,,Chcem to vedieť"zašomral.

,,Tak fajn, chceš počuť pravdu?tak ja ti ju teda poviem.Nie nemilujem ho,jediný koho milujem si stále ty."zvrieskla som.Stiles na mňa prekvapene pozrel.Postavila som sa od stola a vybehla von.

,, Eleanor počkaj"zakričal za mnou Stiles.Chytil ma za ruku a pozrel mi do očí.

,, Tiež ťa milujem"usmial sa na mňa.Pokrútila som hlavou,nahol sa ku mne a pobozkal ma.Otiahla som sa.

,,Toto sa nemalo stať"zašepkala som.

,,Presne toto sa malo stať Eleanor, takto to má byť.Ty,ja a naša dcéra"povedal.

Hale princessWhere stories live. Discover now