,, James prosím zastavte mi tu zbehnem si kúpiť niečo jesť"poprosila som môjho šoféra cestou z hotela.
,, Jasné"prikývol.Zastavil a ja som vystúpila.James odišiel zaparkovať niekde za obchod.Vyšla som hore po schodoch,pri dverách som zastavila.Pohľad som upriamila na staršiu pani krčiacu sa pri zábradlí.
,,Ehm..Ste v poriadku?"podišla som k nej.
,,Ale áno drahá v úplnom"mala chrapľavý hlas.
,, Vážne nepotrebujete pomoc?"dotkla som sa jej pleca.Pani na mňa po dlhej chvíli pozrela.Začala niečo rýchlo šepkať akoby odriekavala nejaké kúzlo.Postavila sa a pozrela mi do očí,pričom stále niečo šepkala.V hlave som ucítila bodavú bolesť.
,, Takže vy si nedáte povedať že?"za sebou som započula známy hlas.Chytil starú pod krk a buchol s ňou o stenu.
,, Dobre vieš že to dieťa je hrozba"zachrapčala stará.
,, To si myslíte len vy strigy"uchechtol sa Enzo.
,, Povedali to hviezdy"odvetila mu.
,,Je mi jedno čo povedali hviezdy, čarovná guľa alebo čajové lístočky"zvrieskol na ňu Enzo a trhol jej hlavou do strany.Potom na mňa pozrel.
,, Si v poriadku zlatko?"spýtal sa a objal ma.
,, Čo sa stalo?Kto to bol ?A Ehm čo tu robíš?"spýtala som sa roztrasene.
,, Poď do auta princezná všetko ti vysvetlím"chytil ma za ruku a ťahal k autu.
,,Enzo stoj točí sa mi hlava"zastavila som ho.Enzo zastal a vystrašene na mňa pozrel.
,, Poď si sadnúť"otvoril dvere na aute a ja som sa posadila.
,,Kto to bol?"spýtala som sa.Enzo si čupol oproti mňa.
,, Striga"odvetil.
,,Striga?"zopakovala som.Enzo prikývol.
,,Fajn,a čo vlastne chcela?"nadvihla som obočie.
,, Zlatko vážne to tu nebudeme rozoberať dobre?"pohladkal ma po nohe a postavil sa.
,,Čo tu robíš?"spýtala som sa.
,, Chránim ťa"žmurkol na mňa .
,,Ty ma sleduješ?"nadvihla som obočie.
,,Nie,ja sledujem ich, strigy, už odkedy viem čo majú v pláne"odpovedal mi.Obišiel okolo auta a sadol si na sedadlo vodiča.
,, Čo majú v pláne?"spýtala som sa vystrašene.Enzo si povzdychol.
,, Chcú to dieťa"odpovedal mi.
,,Moje dieťa? Prečo?"nadvihla som obočie.Enzo pokrútil hlavou a naštartoval.V hlave som znovu zacítila tú bodavú bolesť.Sykla som.
,, Do riti"buchol po volante Enzo.,, Musíš hovoriť z každou starou tetkou ktorá kľačí pred obchodom?"dodal, vyzeral fakt nahnevane.
,, Myslela som že potrebuje pomoc"zasyčala som.
,,Jeden myslel a vieš ako dopadol"prevrátil očami Enzo.
,, Keď si vedel čo majú v pláne prečo si mi nič nepovedal?"vrátila som mu.
,,El, zlatko nehnevaj sa na mňa ale odkedy si tehotná si jedno klbko nervov,kade chodíš tak okolo seba len prskáš a vrieskaš.Nemal som potrebu pridávať ti na nervozite"oznámila mi.Nepozeral na mňa,pozeral na cestu.
,,Enzo čo teraz bude?"zafňukala som.
,, Nič, zachránime to malé aj keby to malo znamenať že pozabíjam všetky strigy na svete"Usmiala som sa naňho.
,,V prvom rade ti zoženiem čarodejnicu,čo bude dosť ťažké vzhľadom na to že ťa všetky chcú zabiť"dodal.
,, Enzo?"pozrela som vystrašene naňho.Z nosa a očí mu začala tiecť krv.Všimol si to tiež pretože zastavil.
,, Čo sa deje?"spýtala som sa.Neodpovedal, vyzeral vážne strašne.
,, Sú tu"odvetil a ukázal pred seba.Pozrela som sa a stálo tam asi dvadsať ľudí ruky mali nad hlavou a vyzerali ako keby sa modlili.
,, Čo budeme robiť?"nadvihla som obočie.
,, Zlatko, počúvaj ma ja teraz vystúpim,ty si rýchlo presadneš na moje miesto a odídeš odtiaľto,tam kde by si teraz mala byť"chytil ma za ruku.
,, Enzo"zafňukala som.,,je ich veľa to sám nezvládneš"zašepkala som.Nahol sa ku mne a pobozkal ma.Odtiahol sa a vystúpil,presadla som si na jeho miesto a naštartovala.
YOU ARE READING
Hale princess
Random,, Takže začnem ja Eleanor ty si vlkodlak"oznámil mi a čakal ako zareagujem,nadvihla som obočie.Fakt si myslí že som spadla z Marsu alebo tak?vraj vlkodlak,lepšiu debilinu si ani vymyslieť nemohol. ,, Jasné,hahah"zamrmlala som ,,Nie El on ti hovorí...